Ik ga even ranten.
Het is prima als je een beetje overdrijft of ervan houdt om in het middelpunt van de attentie te staan. Dat heb ik ook. Ik ben een ongelooflijke dramaqueen, maar zo is mijn karakter. Kan ik niet zoveel aan doen. Maar. Het is niet oké als je altijd zeurt dat je verschrikkelijk pijn hebt. Dat je anorexia hebt en te dik bent en zwaar depressief bent. Dat je doet alsof je een verschrikkelijke enorme gigantische hersenschudding hebt gehad en daardoor echt bijna niks meer kan doen zonder te zuchten en te steunen, terwijl het niet eens een hersenschudding wás. Het zat er tegenaan, godverdomme. Het is ook niet oké dat je echt zo erg hoofdpijn hebt dat je echt niet naar de les kan gaan en dat je echt niet kan lopen of wat dan ook, maar dat je dan wel in het tussenuur gezellig zit te kletsen. Da klopt niet helemaal.
Je hoeft niet altijd negatieve aandacht te vragen van mensen. Iedereen vindt je leuker als je normaal doet. Als je gewoon jezelf bent, zonder elke tien minuten ergens over zit te klagen. ''Ik ben zo dik'' en dan wel fucking veel eten. ???
Bovendien gaan mensen je niet meer geloven als er echt iets aan de hand is. Als jij mij nu appt en zegt dat je nu, op dit moment, zelfmoord wil plegen, neem ik dat met een korreltje zout. En de rest van je vrienden die je wel langer dan vandaag kennen ook.
Verder worden de quizzen met de dag slechter.
He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.