• Om aan te haken op all day zeiken..

    What grinds your gears?


    Sarah = ongewoon sexy

    Homura schreef:
    Ik heb een hekel aan verhalen met alleen maar zeldzame namen. Like, donder eens op met je Oladapo en Realino en Samith. Ik wil namen als Jasper, Sophie en Robin zien!
    En ook te veel Engelse namen in Nederlandse verhalen die zich ook in Nederland afspelen... Gewoon, nee.


    Helemaal mee eens. Alsof iedereen een speciale naam heeft (of drie extra namen).


    "Ignite, my love. Ignite."

    De jongen met wie je één keer bent geweest en die vervolgens de komende zes weken iedere dag aan je vraagt of je wil daten. In het begin de moeite genomen om op een eerlijke, vriendelijke manier uit te leggen waarom ik daar geen behoefte aan heb. Toen dat niet werkte gewoon 'nee' gezegd. Toen dat niet werkte niet gereageerd. Toen dat niet werkte geblokkeerd. En nu belt hij me en voegt hij me toe op andere social media. Het is echt zo meelijwekkend dat ik bijna op date met hem zou gaan. JK this guy sucks.


    i put the fun in funeral

    Misfire schreef:
    De jongen met wie je één keer bent geweest en die vervolgens de komende zes weken iedere dag aan je vraagt of je wil daten. In het begin de moeite genomen om op een eerlijke, vriendelijke manier uit te leggen waarom ik daar geen behoefte aan heb. Toen dat niet werkte gewoon 'nee' gezegd. Toen dat niet werkte niet gereageerd. Toen dat niet werkte geblokkeerd. En nu belt hij me en voegt hij me toe op andere social media. Het is echt zo meelijwekkend dat ik bijna op date met hem zou gaan. JK this guy sucks.


    Heb jij nou eigenlijk zo'n slechte smaak in jongens? (A)


    Sarah = ongewoon sexy

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    Heb jij nou eigenlijk zo'n slechte smaak in jongens? (A)


    Ja.
    Ja zeker.


    i put the fun in funeral

    Misfire schreef:
    (...)

    Ja.
    Ja zeker.


    Medelijden.

    Wonderlijk dat je nog niet met pijnlijke knieën voor me gevallen bent! Badumtss


    Sarah = ongewoon sexy

    Homura schreef:
    Ik heb een hekel aan verhalen met alleen maar zeldzame namen. Like, donder eens op met je Oladapo en Realino en Samith. Ik wil namen als Jasper, Sophie en Robin zien!
    En ook te veel Engelse namen in Nederlandse verhalen die zich ook in Nederland afspelen... Gewoon, nee.


    Yes, omg. Zelfde geld voor RPG's, je personage hoeft niet 20 ingewikkelde namen met allerlei betekenissen in 4 verschillende talen te hebben.


    Your make-up is terrible

    Homura schreef:
    Ik heb een hekel aan verhalen met alleen maar zeldzame namen. Like, donder eens op met je Oladapo en Realino en Samith. Ik wil namen als Jasper, Sophie en Robin zien!
    En ook te veel Engelse namen in Nederlandse verhalen die zich ook in Nederland afspelen... Gewoon, nee.


    Eens, vooral de naam Destiny. No way dat ik mijn kind ooit zo'n naam geef, er zijn zoveel mooie namen, dat is gewoon zonde


    Sarah = ongewoon sexy

    Mensen die je op whatsapp overspoelen met berichten en als je niet wil praten worden ze pissig. Nee sorry hoor, maar ik heb ook mijn rust nodig.


    26 - 02 - '16

    Mensen die claimen dat ze muzikaal zijn, maar dan toondoof en a-ritmisch blijken te zijn.

    En dan gefrusteerd worden als je 'complexe' muziek (polyritmes en dergelijke) opzet.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Mensen die altijd online zijn, maar als je diegene iets wilt vragen gaan ze ineens offline en doen ze er drie eeuwen over om te reageren. Like NOH.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Mensen die oneindig veel zeuren over het gebruik van kanker als scheldwoord, maar vervolgens wel gewoon grapjes maken over aids en andere ziektes.

    Mensen die van de eerste letter van hun post perse een heel kunstwerk moeten maken. Het is maar een letter.


    Your make-up is terrible

    Blaeu schreef:
    Mensen die oneindig veel zeuren over het gebruik van kanker als scheldwoord, maar vervolgens wel gewoon grapjes maken over aids en andere ziektes.

    Ugh inderdaad
    Ik bedoel de tering (bijv.) is toch net zo erg of wat?


    Just doing what I can

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    Medelijden.

    Wonderlijk dat je nog niet met pijnlijke knieën voor me gevallen bent! Badumtss


    Wees blij want ik ben echt uitzonderlijk vervelend.


    i put the fun in funeral

    4 lesuren Duits achter elkaar en dan nog verwachten dat we bij het laatste uur net zo hard werken als bij het eerste uur.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one