• Om aan te haken op all day zeiken..

    What grinds your gears?


    Sarah = ongewoon sexy

    Ik heb een hekel aan muggenlijken nadat ik ze dood heb geslagen want meestal druk ik ze extra aan om ze zo snel mogelijk helemaal dood te hebben maar dan heb ik ze dus al over mijn muur uitgespreid en is dat lijk niet meer van de muur af te krijgen en zitten er daarom echt al jaren een stuk of 50 zwarte stippen op mijn muur van dode muggen en het staat best oncharmant.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Ik heb een hekel aan muggenlijken nadat ik ze dood heb geslagen want meestal druk ik ze extra aan om ze zo snel mogelijk helemaal dood te hebben maar dan heb ik ze dus al over mijn muur uitgespreid en is dat lijk niet meer van de muur af te krijgen en zitten er daarom echt al jaren een stuk of 50 zwarte stippen op mijn muur van dode muggen en het staat best oncharmant.


    Op mijn niet egaal rode muren zie je gelukkig niks. 8D


    Your make-up is terrible

    Ik haat een gast uit mijn klas zo erg. Hij treitert iedereen en raad maar wie vandaag aan de beurt was. Ik kreeg nep planten in mijn mond en naar mij toe gegooid. Iedereen maakte me uit voor vieze planteneter en ze lachte me keihard uit. Ik heb me nog nooit zo rot gevoeld als op dat moment. Iedereen wist namelijk al dat ik gevoeliger ben. Ik was snel de wc in gevlucht.

    En morgen heb ik Levensbeschouwing en joepie, ik zit naast die gast.

    [ bericht aangepast op 5 okt 2015 - 20:47 ]


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Bruggers in het algemeen zijn gewoon fucking irritant. Ze zitten met z'n allen in de gang, zodat er geen plek is om überhaupt te lopen, ze schreeuwen en rennen als gekken rond. En berg je als de brugklassers vrij hebben, want dan word je haast omgegooid. Het lijken wel die rare koetjes die Mufasa dood trappelden. En als ze niet hyperactief zijn, voelen ze zich veel te cool, want wOW ze zitten op de middelbare school nou hiep hoera.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Velvetoscar schreef:
    Bruggers in het algemeen zijn gewoon fucking irritant. Ze zitten met z'n allen in de gang, zodat er geen plek is om überhaupt te lopen, ze schreeuwen en rennen als gekken rond. En berg je als de brugklassers vrij hebben, want dan word je haast omgegooid. Het lijken wel die rare koetjes die Mufasa dood trappelden. En als ze niet hyperactief zijn, voelen ze zich veel te cool, want wOW ze zitten op de middelbare school nou hiep hoera.

    Nou heb je me gekwetst ;(

    Nee ik snap je wel mensen die mijn leeftijd zijn gewoon irritant hahah

    [ bericht aangepast op 5 okt 2015 - 21:00 ]


    Just doing what I can

    Waar ik op school zat waren de brugklassers gewoon nog lieve kindjes die ten alle tijden minstens twee meter afstand van je hielden hoor. Ze waren in het algemeen wel een stuk luidruchtiger dan de gemiddelde bovenbouwer, maar zo brutaal als ze hier afgeschilderd worden heb ik ze nooit meegemaakt. Zie ook nooit kinderen in het openbaar vervoer eigenlijk.


    i put the fun in funeral

    Velvetoscar schreef:
    Bruggers in het algemeen zijn gewoon fucking irritant. Ze zitten met z'n allen in de gang, zodat er geen plek is om überhaupt te lopen, ze schreeuwen en rennen als gekken rond. En berg je als de brugklassers vrij hebben, want dan word je haast omgegooid. Het lijken wel die rare koetjes die Mufasa dood trappelden. En als ze niet hyperactief zijn, voelen ze zich veel te cool, want wOW ze zitten op de middelbare school nou hiep hoera.


    Precies dit.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Waarom vind iedereen brugklassers stom ):
    *Kucht* stereotyperent *kucht*


    Just doing what I can

    Opnieuw een verrassende ervaring met een meisje die ik ken.. Wat is er zo anders aan jongens met een relatie? Dit is echt iets van de laatste weken lijkt het :")


    Sarah = ongewoon sexy

    Leugens ipv oprechte excuses. Ik ben niet achterlijk hoor. Rot dan gewoon een eind op. Jullie doen mij op deze manier alleen maar meer pijn.


    Happy Birthday my Potter!

    Mijn nieuwe schoenen doen pijn D:


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Mensen die voor dat ze aan tafel zitten hun hand opsteken omdat ze anders bang zijn dat het te lang duurt de bestelling.
    Mensen die je commanderen " U kan mij een kopje koffie en een appeltaart brengen"
    Mensen die alles er aan doen om een gratis kopje koffie te krijgen.
    Mensen die als het druk is hun hand opsteken en als je naar ze toe komt nog geen moeite hebben gedaan om de kaart te lezen. En daarna nog dood leuk 10 minuten aan het discusseren zijn over wat ze willen hebben.
    Gasten die iets laten vallen en er naar kijken en daarna gewoon doorlopen.
    Mensen die een ander restaurant beter vinden en constand op je zeiken dat die andere mensen vam het andere bedrijf het beter doen dan wij. Ga dan lekker weg.
    Mensen die je erg onbeleefd behandellen.
    Als ze hun bestelling door geven en dat de helft van het bord kwa groente er niet op kan omdat het anders te ongezond is.
    Mensen die aan een tafel zitten en denken dat ze horeca ervaring hebben maar totale bullshit uitslaan en geen idee hebben waar ze het over hebben.
    Mensen die met kerst komen dineren en het hele jaar nooit uit eten gaan en verwachten dat je met kerst de koning bent, Nee sorry zo werkt het niet.


    Ik hou ontzettend van me werk en vind het super leuk alleen dit zijn dingen die me steeds meer voorkomen, een beetje respect voor horeca personeel zou erg fijn zijn.


    Some angels have no wings.

    Mensen die niet snappen dat ik meer emoties bezit dan woede en blijdschap. Like, I'm human too. Ik kan ook verdriet voelen. Je kan mij daadwerkelijk pijn doen. Ook al probeer ik dit niet te laten merken.


    Happy Birthday my Potter!

    Louisaaa schreef:
    Mensen die voor dat ze aan tafel zitten hun hand opsteken omdat ze anders bang zijn dat het te lang duurt de bestelling.
    Mensen die je commanderen " U kan mij een kopje koffie en een appeltaart brengen"
    Mensen die alles er aan doen om een gratis kopje koffie te krijgen.
    Mensen die als het druk is hun hand opsteken en als je naar ze toe komt nog geen moeite hebben gedaan om de kaart te lezen. En daarna nog dood leuk 10 minuten aan het discusseren zijn over wat ze willen hebben.
    Gasten die iets laten vallen en er naar kijken en daarna gewoon doorlopen.
    Mensen die een ander restaurant beter vinden en constand op je zeiken dat die andere mensen vam het andere bedrijf het beter doen dan wij. Ga dan lekker weg.
    Mensen die je erg onbeleefd behandellen.
    Als ze hun bestelling door geven en dat de helft van het bord kwa groente er niet op kan omdat het anders te ongezond is.
    Mensen die aan een tafel zitten en denken dat ze horeca ervaring hebben maar totale bullshit uitslaan en geen idee hebben waar ze het over hebben.
    Mensen die met kerst komen dineren en het hele jaar nooit uit eten gaan en verwachten dat je met kerst de koning bent, Nee sorry zo werkt het niet.


    Ik hou ontzettend van me werk en vind het super leuk alleen dit zijn dingen die me steeds meer voorkomen, een beetje respect voor horeca personeel zou erg fijn zijn.


    Ooh, hier wil ik vanuit de keuken op doorborduren

    - Gasten die gaan klagen dat ze teveel eten hebben gekregen.
    - Gasten die om een well done biefstuk vragen en dan klagen dat hij te ver door is.
    - Gasten die borden terug sturen om niks en dan verwachten gratis koffie e.d. te krijgen.
    - Gasten die letterlijk 1 hap hebben gegeten.
    - Gasten die iets bestellen, zich vervolgens bedenken en dan beweren iets anders te hebben besteld.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    ik kan het met veel verdiet doorgeven. Ik word van af ongeveer deze week gepest. De rede, geen flauw idee. Vandaag was het weer zover, heerlijk. Ik ben benieuwd of ik morgen weer gepest wordt.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina