Louisaaa schreef:
Mensen die voor dat ze aan tafel zitten hun hand opsteken omdat ze anders bang zijn dat het te lang duurt de bestelling.
Mensen die je commanderen " U kan mij een kopje koffie en een appeltaart brengen"
Mensen die alles er aan doen om een gratis kopje koffie te krijgen.
Mensen die als het druk is hun hand opsteken en als je naar ze toe komt nog geen moeite hebben gedaan om de kaart te lezen. En daarna nog dood leuk 10 minuten aan het discusseren zijn over wat ze willen hebben.
Gasten die iets laten vallen en er naar kijken en daarna gewoon doorlopen.
Mensen die een ander restaurant beter vinden en constand op je zeiken dat die andere mensen vam het andere bedrijf het beter doen dan wij. Ga dan lekker weg.
Mensen die je erg onbeleefd behandellen.
Als ze hun bestelling door geven en dat de helft van het bord kwa groente er niet op kan omdat het anders te ongezond is.
Mensen die aan een tafel zitten en denken dat ze horeca ervaring hebben maar totale bullshit uitslaan en geen idee hebben waar ze het over hebben.
Mensen die met kerst komen dineren en het hele jaar nooit uit eten gaan en verwachten dat je met kerst de koning bent, Nee sorry zo werkt het niet.
Ik hou ontzettend van me werk en vind het super leuk alleen dit zijn dingen die me steeds meer voorkomen, een beetje respect voor horeca personeel zou erg fijn zijn.
Ooh, hier wil ik vanuit de keuken op doorborduren
- Gasten die gaan klagen dat ze teveel eten hebben gekregen.
- Gasten die om een well done biefstuk vragen en dan klagen dat hij te ver door is.
- Gasten die borden terug sturen om niks en dan verwachten gratis koffie e.d. te krijgen.
- Gasten die letterlijk 1 hap hebben gegeten.
- Gasten die iets bestellen, zich vervolgens bedenken en dan beweren iets anders te hebben besteld.
"A good book is always good, no matter how many times you've read it."