• Om aan te haken op all day zeiken..

    What grinds your gears?


    Sarah = ongewoon sexy

    Ik haat mijn vaders kook "kunsten".


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Docenten die precies de tekst skippen die je sws nodig hebt voor je onderzoek, waardoor je hem alsnog moet lezen en helemaal niks hebt aan dit vrolijke nieuws -_-


    Happy Birthday my Potter!

    Gevaarherkening bij autotheorie


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Van dat toiletpapier zonder streepjes. Waar de fuck moet je dan scheuren? .-.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik haat mensen die er een uur over doen om te antwoorden op een sms en dan hoogstens drie woorden typen, terwijl ik meer ben van: waaaah, een sms, snel antwoorden!


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Je wist dat je waarschijnlijk geen tijd had. Je wist dat je misschien les had. En je wist ook dat je misschien niet weg kan. Verdomme, als je denk dat je zo volwassen bent, gedraag je er dan is een keer naar.


    Seasons will change, but I shall remain

    Nutteloze hoorcolleges. Ik dacht niet dat ze bestonden, maar blijkbaar toch wel.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Mensen die mijn kamer binnenkomen en dan de deur open laten. IS HET ZO MOEILIJK DIE DEUR DICHT TE DOEN?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik ga je spreekbeurt niet maken. Ik heb het de hele week druk met school en ga in het weekend niet ook nog jouw huiswerk maken, wat pas over een maand af moet.

    Mensen die continu aandacht nodig lijken te hebben.


    26 - 02 - '16

    RPG'ers. Altijd klagen over anderen die niet reageren, maar zelf ook niet reageren. Schijnheiligerds.


    Your make-up is terrible

    Margherita schreef:
    Van dat toiletpapier zonder streepjes. Waar de fuck moet je dan scheuren? .-.

    Word!


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik moet echt wat assertiever zijn. Ik moest 7,5 uur werken en na 5,5 uir had ik nog steeds geen pauze. Ik heb er niks van gezegd en uiteindelijk ruim7,5 uur achter elkaar gewerkt.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik heb een 4 voor Frans (huil)


    tiptoe through the tulips...

    Giraffe schreef:
    Ik haat mensen die er een uur over doen om te antwoorden op een sms en dan hoogstens drie woorden typen, terwijl ik meer ben van: waaaah, een sms, snel antwoorden!


    Dit


    Sarah = ongewoon sexy