• Laatst sprak ik met iemand en diegene had het over howrse. Dus heb ik vandaag een kijkje genomen, nadat ik mij had aangemeld. Het is dus een site waar je een soort van spel kan spelen met paarden. Je kan dan paarden verzorgen, ze trainen en fokken. Eigenlijk vind ik het tot nu toe wel leuk, vooral het fokken.

    Het fokken vind ik leuk, omdat het een verrassing is. Je weet niet hoe het veulen eruit ziet voordat het geboren word. Sowieso vind ik spellen waarbij je dieren kunt fokken wel leuk. Niet omdat de dieren dan seks hebben, maar omdat er dan een nieuw dier ontstaat en ik benieuwd ben om te zien hoe het eruit ziet, wat het kan(vaardigheden) en dus misschien verder mee kan fokken.

    Dus ken je howrse al of zit je zelf ook op de site?

    De linken naar de andere topics

    ID topic
    Fok topic
    Vragen topic

    [ bericht aangepast op 6 sep 2015 - 20:50 ]

    Wat vind jij van spellen waarbij je dieren kan fokken?

    66.7% (14 stemmen)
     
    Leuk

    4.8% (1 stem)
     
    Niet leuk

    23.8% (5 stemmen)
     
    Niks aan

    4.8% (1 stem)
     
    Anders (als je wil, mag je het vertellen in een reactie)


    Physics is awesome

    Sha, kutje XD Ook hallo. Ik voel me echt een dom kind, nu, weet je dat. Terecht ook, waarschijnlijk :'D

    Ik dacht gelijk aan BellaSara wel. Ik ga kijkje nemen.

    Waarschijnlijk maak ik vandaag andere topics aan.

    Tips en ideeën zijn altijd welkom.


    Physics is awesome

    Oeh, ik had dit topic nog niet gezien!
    Ik speel al langere tijd howrse maar maakte vaak een nieuw account aan. Voor dit account had ik besloten om geen howrse meer te spelen maar een vriendin had mij overgehaald.

    Op de australische howrse heet ik xYoshiko en op de normale nederlandse Yoshiko.


    You can't start the next chapter of your life if you keep re-reading the last one.

    Ook op Howrse heet ik blurrierface ^^


    Spinning around, I'm weightless.

    Ik heb zojuist een account aangemaakt :Y)
    Madrugada - Madrugada - KWPN (misschien later andere paarden erbij)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik ben nu bezig met het fok topic, het ID topic is aangemaakt (en ik zal zo de link hier droppen), maar ik wil graag lijstjes maken voor als je een dekking wilt of voor als je een dekking wilt aanbieden.

    Tot nu toe heb ik dit:

    Vraag om dekking

    Username op Howrse: Voor de zekerheid, voordat je per ongeluk iemand anders lastig valt
    Paardenras waarmee je wilt fokken:
    Prijs die je bereid bent te betalen: Een dekking kost een hengst energie en aangezien je energie voor meerdere dingen nodig hebt, vind ik het wel zo eerlijk als er een vergoeding tegen over staat.


    Physics is awesome

    Dwyer schreef:
    Ik dacht gelijk aan BellaSara wel. Ik ga kijkje nemen.


    Is BellaSara ook een site?

    Heb je een kijkje genomen?


    Physics is awesome

    Dit klinkt eigenlijk best wel erg als Flight Rising, haha


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Lupton schreef:
    Dit klinkt eigenlijk best wel erg als Flight Rising, haha


    Iemand anders had het daar ook al over. Lijkt het echt zoveel op elkaar?


    Physics is awesome

    Hierbij alle linken naar de andere topics

    ID topic
    Fok topic
    Vragen topic


    Physics is awesome

    Quokka schreef:
    (...)

    Iemand anders had het daar ook al over. Lijkt het echt zoveel op elkaar?


    Ik heb echt geen idee, ik heb zelf geen account op Howrse, maar wel op Flight Rising, waar je draken kan trainen en fokken. En ze moeten natuurlijk ook te eten krijgen etc. Zoals jij Howrse omschrijft in de beginpost, zou je ook Flight Rising kunnen omschrijven haha


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Lupton schreef:
    (...)

    Ik heb echt geen idee, ik heb zelf geen account op Howrse, maar wel op Flight Rising, waar je draken kan trainen en fokken. En ze moeten natuurlijk ook te eten krijgen etc. Zoals jij Howrse omschrijft in de beginpost, zou je ook Flight Rising kunnen omschrijven haha


    O, dat had ik nog niet door. Wel leuk dat je Flight Rising ook zo kan omschrijven als het woord paarden vervangt door draken.

    Is er van Flight Rising ook een Nederlandse versie?


    Physics is awesome

    Blurrierface schreef:
    Ook op Howrse heet ik blurrierface ^^


    Als je wil, kan je jezelf voorstellen in het ID topic. In de beginpost staat een link en ik heb in een reactie ook de link gezet.


    Physics is awesome

    Belmont schreef:
    Ook op Howrse heet ik blurrierface ^^


    Is het niet met een hoofdletter, want als ik het in typ bij Howrse dan zegt de site er niemand is gevonden met dat ID.


    Physics is awesome