• Laatst sprak ik met iemand en diegene had het over howrse. Dus heb ik vandaag een kijkje genomen, nadat ik mij had aangemeld. Het is dus een site waar je een soort van spel kan spelen met paarden. Je kan dan paarden verzorgen, ze trainen en fokken. Eigenlijk vind ik het tot nu toe wel leuk, vooral het fokken.

    Het fokken vind ik leuk, omdat het een verrassing is. Je weet niet hoe het veulen eruit ziet voordat het geboren word. Sowieso vind ik spellen waarbij je dieren kunt fokken wel leuk. Niet omdat de dieren dan seks hebben, maar omdat er dan een nieuw dier ontstaat en ik benieuwd ben om te zien hoe het eruit ziet, wat het kan(vaardigheden) en dus misschien verder mee kan fokken.

    Dus ken je howrse al of zit je zelf ook op de site?

    De linken naar de andere topics

    ID topic
    Fok topic
    Vragen topic

    [ bericht aangepast op 6 sep 2015 - 20:50 ]

    Wat vind jij van spellen waarbij je dieren kan fokken?

    66.7% (14 stemmen)
     
    Leuk

    4.8% (1 stem)
     
    Niet leuk

    23.8% (5 stemmen)
     
    Niks aan

    4.8% (1 stem)
     
    Anders (als je wil, mag je het vertellen in een reactie)


    Physics is awesome

    Nee. Een Lier kan je gebruiken voor kleurtjes en vet bijv
    Voor de naam zelf klik je op de plusje achter de naam > bewerk profiel.

    Ow, bedankt. Nu heet 'ie niet meer Shetlander, een hele opluchting. (:


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Hier is vanaf gisteren ook een vragentopic voor nu :3

    Renze schreef:
    Hier is vanaf gisteren ook een vragentopic voor nu :3


    Je bent mij net voor. Zal de vraag ook in het vragen topic zetten.


    Physics is awesome

    Omg dit is zo grappig ^^ Ik heb dit jaren geleden echt super intensief gespeeld, ik was heel erg verslaafd :')

    Jorah schreef:
    Omg dit is zo grappig ^^ Ik heb dit jaren geleden echt super intensief gespeeld, ik was heel erg verslaafd :')


    Dus je speelt nu niet meer? Wat vond je ervan?


    Physics is awesome

    Backbiter schreef:
    (...)

    Mee hoor. Met die harp kun je kleurtjes geven


    Kan je dan de vachtkleur veranderen of zeg maar je paard bijvoorbeeld roze maken?


    Physics is awesome

    Nee, de vachtkleur kan je niet veranderen. Je kan er wel een speciale vacht van maken, dat zijn digitale tekeningen, met een Gouden Appel.
    De kleur van de NAAM van je paard kan je veranderen met een Apollo's Lier. Dan kan je letters vet of roze of geel maken, net wat je wilt.

    Quokka schreef:
    (...)

    Dus je speelt nu niet meer? Wat vond je ervan?


    Zoals ik al zei, ik was verslaafd haha! Maar ik vond het vervelend dat alles zo veranderde de hele tijd en dat je overal pasjes voor nodig had. Uiteindelijk heb ik mijn belangrijkste paarden, eenhoorns en zilveren appels, aan een vriendin gegeven. Nu neem ik alleen af en toe een kijkje wat ze nu weer voor idiote acties hebben :3

    Jorah schreef:
    (...)

    Zoals ik al zei, ik was verslaafd haha! Maar ik vond het vervelend dat alles zo veranderde de hele tijd en dat je overal pasjes voor nodig had. Uiteindelijk heb ik mijn belangrijkste paarden, eenhoorns en zilveren appels, aan een vriendin gegeven. Nu neem ik alleen af en toe een kijkje wat ze nu weer voor idiote acties hebben :3


    Ja, dat viel mij ook meteen op. Dat je voor veel dingen pasjes nodig hebt en dat sommige mensen ook pasjes vragen voor paarden die ze willen verkopen. Dat vind ik wel raar, want pasjes moet je met "echt"geld betalen en waarschijnlijk kan niet iedereen dat dus snap ik niet waarom mensen dat dan vragen als deel van de betaling.

    Zit je vriendin toevallig ook op Q?


    Physics is awesome

    Pasjes kan je ook verkrijgen tijdens acties of als je paarden doodgaan bij 30 jaar of ouder. Ik heb nooit pasjes (of hooguit één) met echt geld gekocht en heb er toch al twintig gehad (ook weer uitgegeven, haha :'D)

    Renze schreef:
    Pasjes kan je ook verkrijgen tijdens acties of als je paarden doodgaan bij 30 jaar of ouder. Ik heb nooit pasjes (of hooguit één) met echt geld gekocht en heb er toch al twintig gehad (ook weer uitgegeven, haha :'D)


    Oké, ik heb twee paarden met de steen der wijzen dus als het goed is, gaan ze allebei niet dood.

    Ik ga ook een paar vragen stellen in het Vragen topic.


    Physics is awesome

    Madrugada schreef:
    Ik heb zojuist een account aangemaakt :Y)
    Madrugada - Madrugada - KWPN (misschien later andere paarden erbij)


    Ik heb je opgezocht op Howrse en ik zag dat het "veulen" van je eerste twee paarden al een merrie heeft gedekt. Nu ben ik eigenlijk wel benieuwd welke merrie hij heeft gedekt.


    Physics is awesome

    Quokka schreef:
    (...)

    Ja, dat viel mij ook meteen op. Dat je voor veel dingen pasjes nodig hebt en dat sommige mensen ook pasjes vragen voor paarden die ze willen verkopen. Dat vind ik wel raar, want pasjes moet je met "echt"geld betalen en waarschijnlijk kan niet iedereen dat dus snap ik niet waarom mensen dat dan vragen als deel van de betaling.

    Zit je vriendin toevallig ook op Q?


    Ja, inderdaad. Vooral als ze dan pasjes vroegen voor 'normale' paarden was dat vervelend!

    Jawel, ik heb haar gedwongen een account aan te maken X) Alleen is ze nauwelijks meer online, ze schrijft niet dus dan verveel je je snel hier.

    Jorah schreef:
    (...)

    Ja, inderdaad. Vooral als ze dan pasjes vroegen voor 'normale' paarden was dat vervelend!

    Jawel, ik heb haar gedwongen een account aan te maken X) Alleen is ze nauwelijks meer online, ze schrijft niet dus dan verveel je je snel hier.


    Wat zijn voor jou 'normale' paarden?

    Is het forum dan niks voor haar? Daar gaat het nog wel eens over iets anders.

    Welk paardenras/Welke paarden rassen heeft ze dan?


    Physics is awesome