• Laatst sprak ik met iemand en diegene had het over howrse. Dus heb ik vandaag een kijkje genomen, nadat ik mij had aangemeld. Het is dus een site waar je een soort van spel kan spelen met paarden. Je kan dan paarden verzorgen, ze trainen en fokken. Eigenlijk vind ik het tot nu toe wel leuk, vooral het fokken.

    Het fokken vind ik leuk, omdat het een verrassing is. Je weet niet hoe het veulen eruit ziet voordat het geboren word. Sowieso vind ik spellen waarbij je dieren kunt fokken wel leuk. Niet omdat de dieren dan seks hebben, maar omdat er dan een nieuw dier ontstaat en ik benieuwd ben om te zien hoe het eruit ziet, wat het kan(vaardigheden) en dus misschien verder mee kan fokken.

    Dus ken je howrse al of zit je zelf ook op de site?

    De linken naar de andere topics

    ID topic
    Fok topic
    Vragen topic

    [ bericht aangepast op 6 sep 2015 - 20:50 ]

    Wat vind jij van spellen waarbij je dieren kan fokken?

    66.7% (14 stemmen)
     
    Leuk

    4.8% (1 stem)
     
    Niet leuk

    23.8% (5 stemmen)
     
    Niks aan

    4.8% (1 stem)
     
    Anders (als je wil, mag je het vertellen in een reactie)


    Physics is awesome

    Quokka schreef:
    (...)

    Huh? We zijn allebei niet zo helder laat op de avond.

    Wacht, ik ga even op zoeken wat AT's ook alweer zijn.

    Nee, een grandioze miscommunicatie hiero :3
    AT = Akhal Teke.

    Renze schreef:
    (...)
    Nee, een grandioze miscommunicatie hiero :3
    AT = Akhal Teke.


    Ik dacht gewoon een groep met mensen die verschillende rassen hebben en dat we elkaar kunnen helpen door middel van een goed paard op de kop te tikken en dan door verkopen of mee laten fokken ofzo?

    O, ja.


    Physics is awesome

    Quokka schreef:
    (...)

    Ik dacht gewoon een groep met mensen die verschillende rassen hebben en dat we elkaar kunnen helpen door middel van een goed paard op de kop te tikken en dan door verkopen of mee laten fokken ofzo?

    O, ja.


    Oh, die fiets. Ja, lijkt me goed plan. En bijv onderling dekkingen aanbieden, dat soort shizzle bedoel je? Moeten we wel even een duidelijk topic hebben wie er meedoet, anders gaan mensen mss profiteren van vriendendiensten.
    Ook gelijk in de ID-topic zetten (als die er komt) waarbij je vooral hulp kan aanbieden?

    Renze schreef:
    (...)

    Oh, die fiets. Ja, lijkt me goed plan. En bijv onderling dekkingen aanbieden, dat soort shizzle bedoel je? Moeten we wel even een duidelijk topic hebben wie er meedoet, anders gaan mensen mss profiteren van vriendendiensten.
    Ook gelijk in de ID-topic zetten (als die er komt) waarbij je vooral hulp kan aanbieden?


    Ik dacht aan een fokgroep topic, voor ruilen/handel van paarden waarmee je kan fokken en/of dekkingen kunnen worden aangeboden of gevraagd. Met een lijst met namen en rassen voor de duidelijkheid/overzicht zodat qua dekkingen het duidelijk is wat voor ras men zoekt. Dus ja, onderling dekkingen aanbieden voor een goede prijs.

    Hoe bedoel je dat laatste?

    En ik dacht aan een ID-topic waarbij (zoals jij al voorstelde) iedereen zich kan voorstellen en wat diegene doet. Waarschijnlijk zijn er ook mensen die zich niet bezig houden met fokken of alleen voor zichzelf fokken en dan om de vaardigheden te verbeteren. Dus eigenlijk ook mensen die zich richten op de wedstrijden. Uiteraard zijn die dan ook welkom in het fokgroep topic.

    Als laatste een hulp topic, waarbij men vragen kan stellen over Howrse en om hulp kunnen vragen. Maar dus dan niet om pasjes gaan vragen of om geld of dat soort dingen. Gewoon puur wat ze willen weten van de site.


    Physics is awesome

    Quokka schreef:
    (...)

    Ik dacht aan een fokgroep topic, voor ruilen/handel van paarden waarmee je kan fokken en/of dekkingen kunnen worden aangeboden of gevraagd. Met een lijst met namen en rassen voor de duidelijkheid/overzicht zodat qua dekkingen het duidelijk is wat voor ras men zoekt. Dus ja, onderling dekkingen aanbieden voor een goede prijs.

    Hoe bedoel je dat laatste?

    En ik dacht aan een ID-topic waarbij (zoals jij al voorstelde) iedereen zich kan voorstellen en wat diegene doet. Waarschijnlijk zijn er ook mensen die zich niet bezig houden met fokken of alleen voor zichzelf fokken en dan om de vaardigheden te verbeteren. Dus eigenlijk ook mensen die zich richten op de wedstrijden. Uiteraard zijn die dan ook welkom in het fokgroep topic.

    Als laatste een hulp topic, waarbij men vragen kan stellen over Howrse en om hulp kunnen vragen. Maar dus dan niet om pasjes gaan vragen of om geld of dat soort dingen. Gewoon puur wat ze willen weten van de site.

    Met dat laatste bedoelde ik eigenlijk, bijvoorbeeld, ik stel me voor als Renze, en zeg gelijk waarvan ik verstand heb, en waarvoor je dus hulp kan vragen bij mij (hulp vragen in het andere topic uiteraard) en waar ik juist minder van weet.
    Verder klinkt alles goed! :Y)

    Renze schreef:
    (...)
    Met dat laatste bedoelde ik eigenlijk, bijvoorbeeld, ik stel me voor als Renze, en zeg gelijk waarvan ik verstand heb, en waarvoor je dus hulp kan vragen bij mij (hulp vragen in het andere topic uiteraard) en waar ik juist minder van weet.
    Verder klinkt alles goed! :Y)


    Nu snap ik het. Dat is een goed idee, dan kan ik eventueel ook dat neer zetten in het vragen topic zodat mensen weten aan wie ze wat het beste kunnen vragen. Vragen over wedstrijden stellen aan iemand die zich meer bezig houdt met fokken, is niet zo handig, lijkt mij.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2015 - 23:33 ]


    Physics is awesome

    Quokka schreef:
    (...)

    Nu snap ik het. Dat is een goed idee, dan kan ik eventueel ook dat neer zetten in het vragen topic zodat mensen weten aan wie ze wat het beste kunnen vragen. Vragen over wedstrijden stellen aan iemand die zich meer bezig houdt met fokken, is niet zo handig, lijkt mij.

    Nee, precies. Van mij mag je die topics aanmaken, hoor. Zet je dan de link hier neer? Dan weten de andere Q'ers ook waar alles te vinden is.
    En nu ga ik slapen. :Y) Welterusten kiddo's.

    Renze schreef:
    (...)
    Nee, precies. Van mij mag je die topics aanmaken, hoor. Zet je dan de link hier neer? Dan weten de andere Q'ers ook waar alles te vinden is.
    En nu ga ik slapen. :Y) Welterusten kiddo's.


    Fijn dat het van jou mag. Waarschijnlijk doe ik dat morgen als ik uit geslapen ben en voor ieder topic een redelijke uitleg heb om in de beginpost te proppen.

    Dat zal ik zeker doen, want dat is wel zo handig. Vooral voor iemand zoals ik die graag alles bij elkaar heeft en het liefst op een link klikt, in plaats van te gaan zoeken op het forum.

    Welterusten en ik ben qua leeftijd geen kiddo (meer).


    Physics is awesome

    Quokka schreef:
    (...)

    Welterusten en ik ben qua leeftijd geen kiddo (meer).

    Dat bedoelde ik ook niet, u know that :') Tis mijn stopwoordje ongeveer. Trusten!

    Renze schreef:
    (...)
    Dat bedoelde ik ook niet, u know that :') Tis mijn stopwoordje ongeveer. Trusten!


    Ik weet het, maar anders gaan dadelijk meer mensen kiddo tegen mij zeggen en dat terwijl ik al bijna 21 ben.

    Slaap zacht.


    Physics is awesome

    Voor de fokgroep heb ik eventueel nog wel 2300+ Gp lusitanoveulens lopen waar ik niets mee doe waaronder een stuk of twee die ik nog wilde semipimpen. Eventueel kunnen jullie mijn manege (3* stallen en overal douche en drinkbak) ook wel gebruiken mochten jullie willen bluppen o.i.d

    Engelse volbloeden heb ik ook wel een leuk gp van staan, evenals arabier.

    Raylen schreef:
    Voor de fokgroep heb ik eventueel nog wel 2300+ Gp lusitanoveulens lopen waar ik niets mee doe waaronder een stuk of twee die ik nog wilde semipimpen.


    Zijn die getraand?
    OH, en we hebben het hier in het fokgroeptopic wel over :3

    [ bericht aangepast op 30 aug 2015 - 11:10 ]

    Renze schreef:
    (...)

    Zijn die getraand?


    Deze niet, heb er wel een van 2273 en dies wel getraand.
    Heb de Elegance Tekes ook nog overal en nergens staan (A)

    Als iemand die net speelt (of al langer) en iets nodig heeft, geef een gil! Ik kan vast wel iets kwijt.

    Elegance? Wat is je username? Ik zat daar ook in maar ben eruit gestapt want het team was zo dood.

    Renze schreef:
    Elegance? Wat is je username? Ik zat daar ook in maar ben eruit gestapt want het team was zo dood.


    Ik wil lachen maar ik zal het laten.
    * Zwaait *
    Jaguar