• Laatst sprak ik met iemand en diegene had het over howrse. Dus heb ik vandaag een kijkje genomen, nadat ik mij had aangemeld. Het is dus een site waar je een soort van spel kan spelen met paarden. Je kan dan paarden verzorgen, ze trainen en fokken. Eigenlijk vind ik het tot nu toe wel leuk, vooral het fokken.

    Het fokken vind ik leuk, omdat het een verrassing is. Je weet niet hoe het veulen eruit ziet voordat het geboren word. Sowieso vind ik spellen waarbij je dieren kunt fokken wel leuk. Niet omdat de dieren dan seks hebben, maar omdat er dan een nieuw dier ontstaat en ik benieuwd ben om te zien hoe het eruit ziet, wat het kan(vaardigheden) en dus misschien verder mee kan fokken.

    Dus ken je howrse al of zit je zelf ook op de site?

    De linken naar de andere topics

    ID topic
    Fok topic
    Vragen topic

    [ bericht aangepast op 6 sep 2015 - 20:50 ]

    Wat vind jij van spellen waarbij je dieren kan fokken?

    66.7% (14 stemmen)
     
    Leuk

    4.8% (1 stem)
     
    Niet leuk

    23.8% (5 stemmen)
     
    Niks aan

    4.8% (1 stem)
     
    Anders (als je wil, mag je het vertellen in een reactie)


    Physics is awesome

    Renze schreef:
    Getraande veulens zijn inderdaad meer waard aangezien ze, met de juiste ouders, rozettenwinnaars kunnen worden. Een Aphrodites Tranen die je erin stopt is 1 pasje, vandaar dat veel mensen zoals ik ook een pasje vragen voor getraande veulens.


    Dat is dan wel zo eerlijk, want dan heb je terug wat je hebt geïnvesteerd en kan je weer een nieuw veulen krijgen die getraand is.

    Vraag je qua Equus ook meer voor een getraand veulen dan een niet getraand veulen?


    Physics is awesome

    Ja, daar vraag je zeker meer equus voor. Sommige mensen kiezen ervoor om een pasje te vragen voor een getraand veulen, anderen vragen gewoon flink wat meer equus. Ik heb even geen zin om te quoten want dan moet de pagina weer herladen en dat duurt laaaaaang.... --"

    Huh, wacht. Dus als je van al je Equus veevoer koopt (op 1 Equus na) en dan kan je een pasje kopen voor 1 Equus.. Als je de veevoer weer verkoopt dan krijg je dus al je geld weer terug of zeg ik het nu verkeerd? Dan zijn pasjes ook goedkoop op die manier, haha. Wil het even zeker weten voordat ik dingen ga proberen :')


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Illicit, dat klopt. Dat heeft Howrse zo niet voorzien, haha, dus iedereen doet het zo.

    Renze schreef:
    Illicit, dat klopt. Dat heeft Howrse zo niet voorzien, haha, dus iedereen doet het zo.


    Oh? Dat wist ik helemaal niet, haha! Dan ben je gek als je nog euro's uit gaat geven voor pasjes.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Quokka schreef:
    (...)

    Dat roept een heleboel vragen op. Op naar het vragen topic.

    Zo bedoelde ik het ook niet, maar ik dacht als ze Quizlet niet leuk vind, omdat ze niet schrijft dan is het forum misschien wel iets voor haar.

    Probeer jij mij nou lekker te maken door te laten zien wat er mogelijk is?


    Jazeker. Als ex-verslaafde is het mijn taak om de nieuwe generatie op te leiden tot goede, nieuwe verslaafde users :Y)

    Jorah schreef:
    (...)

    Jazeker. Als ex-verslaafde is het mijn taak om de nieuwe generatie op te leiden tot goede, nieuwe verslaafde users :Y)


    Aha, vandaar.

    Ik zag vandaag op de veiling een mooi paard, het is een Fries en het genetisch potentieel is 652 en ze heeft 17 sterren van uitmuntendheid. Waarom ga ik ook bij handel kijken als ik toch nog een weke moet wachten voordat ik überhaupt een bod kan doen?


    Physics is awesome

    Quokka schreef:
    (...)

    Aha, vandaar.

    Ik zag vandaag op de veiling een mooi paard, het is een Fries en het genetisch potentieel is 652 en ze heeft 17 sterren van uitmuntendheid. Waarom ga ik ook bij handel kijken als ik toch nog een weke moet wachten voordat ik überhaupt een bod kan doen?


    Je kan beter op die definitieve handel (geen idee hoe dat ook al weer heet) kijken wanneer dat mag. Volgens mij na een week ofzo, dan kan je daar op! Dan kan je meteen een paard kopen dat je zocht, dat scheelt een hoop gedoe en geld ^^


    Illicit schreef:
    Huh, wacht. Dus als je van al je Equus veevoer koopt (op 1 Equus na) en dan kan je een pasje kopen voor 1 Equus.. Als je de veevoer weer verkoopt dan krijg je dus al je geld weer terug of zeg ik het nu verkeerd? Dan zijn pasjes ook goedkoop op die manier, haha. Wil het even zeker weten voordat ik dingen ga proberen :')


    Dit is inderdaad een veel gebruikte methode. Je kan ook samenwerken met een vriend. Want om het moment dat je al dat veevoer weer verkoopt, krijg je er minder voor terug en ben je toch een deel van je equus kwijt. Als jij een paard van je vriendin koopt voor bijna al je equus, daarna een pasje koopt en jij weer een paard verkoopt aan haar voor het zelfde equus, ben je goedkoper uit! Snap je het nog een beetje?

    [ bericht aangepast op 31 aug 2015 - 20:54 ]

    Jorah. Dat heet de particuliere verkoop en daar kan je pas na een maand op.

    En Jorah. Veevoer verkopen doe je voor precies de aankoop prijs en is dus prima verantwoord.

    Oh, ja ik heb dit ook heel fanatiek gespeeld een paar jaar terug haha. Krijg stiekem wel weer een beetje jeuk, misschien nog maar eens kijken (':

    Ik heb vandaag een pegasusaccount gekocht YAY! Wat vinden jullie van mijn pagina? (cool)

    Renze schreef:
    Ik heb vandaag een pegasusaccount gekocht YAY! Wat vinden jullie van mijn pagina? (cool)

    Wie ben jij? :')
    Dan neem ik even een kijkje.


    You can't start the next chapter of your life if you keep re-reading the last one.

    Ik ben Renze. Zowel hier als daar. Simpel he.

    Ik ben nieuwsgierig geworden dus ik wilde ook gaan registeren. Alleen ik vind het nu al moeilijk want ik kan gewoon niet kiezen of ik nu een paard of een pony moet nemen:')


    "Ignite, my love. Ignite."