• Laatst sprak ik met iemand en diegene had het over howrse. Dus heb ik vandaag een kijkje genomen, nadat ik mij had aangemeld. Het is dus een site waar je een soort van spel kan spelen met paarden. Je kan dan paarden verzorgen, ze trainen en fokken. Eigenlijk vind ik het tot nu toe wel leuk, vooral het fokken.

    Het fokken vind ik leuk, omdat het een verrassing is. Je weet niet hoe het veulen eruit ziet voordat het geboren word. Sowieso vind ik spellen waarbij je dieren kunt fokken wel leuk. Niet omdat de dieren dan seks hebben, maar omdat er dan een nieuw dier ontstaat en ik benieuwd ben om te zien hoe het eruit ziet, wat het kan(vaardigheden) en dus misschien verder mee kan fokken.

    Dus ken je howrse al of zit je zelf ook op de site?

    De linken naar de andere topics

    ID topic
    Fok topic
    Vragen topic

    [ bericht aangepast op 6 sep 2015 - 20:50 ]

    Wat vind jij van spellen waarbij je dieren kan fokken?

    66.7% (14 stemmen)
     
    Leuk

    4.8% (1 stem)
     
    Niet leuk

    23.8% (5 stemmen)
     
    Niks aan

    4.8% (1 stem)
     
    Anders (als je wil, mag je het vertellen in een reactie)


    Physics is awesome

    Met echt geld kopen is niet nodig... Ik heb voorraden pasjes gehad van zo'n 20/30 stuks en ik heb nooit geld in het spel gestoken :')

    Raylen schreef:
    Met echt geld kopen is niet nodig... Ik heb voorraden pasjes gehad van zo'n 20/30 stuks en ik heb nooit geld in het spel gestoken :')


    Heb je dan gekregen of gewonnen?

    Want op de site kan ik niet goed vinden hoe je daar aan kan komen behalve dan kopen.


    Physics is awesome

    Quokka schreef:
    (...)

    Heb je dan gekregen of gewonnen?

    Want op de site kan ik niet goed vinden hoe je daar aan kan komen behalve dan kopen.


    Je kunt ook om de zoveel dagen (ik dacht vanaf 50 dagen en dan elke 30) met je equus een pasje kopen


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Backbiter schreef:
    (...)

    Je kunt ook om de zoveel dagen (ik dacht vanaf 50 dagen en dan elke 30) met je equus een pasje kopen


    Dan kan ik het beste vanaf nu gaan sparen, denk ik.


    Physics is awesome

    Dat kan. Maar je koopt een pas met 20% van je reserve dus hoe meer equus je hebt, hoe meer dat pasje kost. Je kan ook veel van je equus opslaan in veevoer, dan heb je je equus wel verzilverd maar herkent Howrse dit niet en zul je een lagere absolute hoeveelheid equus betalen voor een pasje.

    Je kunt dan ook eventjes je equus aan een vriendin geven (je koopt paard van haar voor veel geld) en daarna koopt zij voor hetzelfde bedrag een paard terug. Zo heb ik altijd een pasje voor 1 equus. Fyberaanbiedingen kan ook, maar ze zijn niet allemaal betrouwbaar. Verder indd max 10 paarden per maand van 30+ killen.


    You can't start the next chapter of your life if you keep re-reading the last one.

    Paarden even tijdelijk verkopen heb ik ook weleens gedaan, maar nu zit ik nog geen 50 dagen op H dus dan kan ik dat nog niet. XD

    Renze schreef:
    Dat kan. Maar je koopt een pas met 20% van je reserve dus hoe meer equus je hebt, hoe meer dat pasje kost. Je kan ook veel van je equus opslaan in veevoer, dan heb je je equus wel verzilverd maar herkent Howrse dit niet en zul je een lagere absolute hoeveelheid equus betalen voor een pasje.


    Maar in de winkel krijg je 50% terug van de prijs waarvoor je het hebt gekocht dus als ik mijn equus op sla in veevoer, krijg ik dan toch maar de helft terug?

    Ik heb ooit een spel gespeeld en daar waren Equus dus dieren en heel toevallig ook paardachtige wezens. Dus ik was verbaasd toen ik zag hoe het geld heet op Howrse.


    Physics is awesome

    Quokka schreef:
    (...)

    Maar in de winkel krijg je 50% terug van de prijs waarvoor je het hebt gekocht dus als ik mijn equus op sla in veevoer, krijg ik dan toch maar de helft terug?

    Ik heb ooit een spel gespeeld en daar waren Equus dus dieren en heel toevallig ook paardachtige wezens. Dus ik was verbaasd toen ik zag hoe het geld heet op Howrse.


    Equus is Latijn voor paard, dus vandaar :p


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Veevoer is het enige wat je niet voor de helft terugkrijgt maar helemaal. Halve equsen bestaan niet XD Dus koop je veevoer voor 1 EQ, dan kun je het ook terug verkopen voor 1EQ vandaar dat vaak wordt gekozen voor veevoer ipv andere winkelitems om je equus in op te slaan.

    Backbiter schreef:
    (...)

    Equus is Latijn voor paard, dus vandaar :p


    Dat wist ik niet, weer wat geleerd vandaag.


    Physics is awesome

    Renze schreef:
    Veevoer is het enige wat je niet voor de helft terugkrijgt maar helemaal. Halve equsen bestaan niet XD Dus koop je veevoer voor 1 EQ, dan kun je het ook terug verkopen voor 1EQ vandaar dat vaak wordt gekozen voor veevoer ipv andere winkelitems om je equus in op te slaan.


    O, vandaar. Maar op die manier kan je dus heel goedkoop dus een pas kopen als dat eenmaal kan. En daarmee kan je dan weer veulens tranen en die hebben meer aangeboren vaardigheden dan geen getraande veulens.

    Zijn getraande veulens dan ook meer waard?


    Physics is awesome

    Quokka schreef:
    (...)

    Wat zijn voor jou 'normale' paarden?

    Is het forum dan niks voor haar? Daar gaat het nog wel eens over iets anders.

    Welk paardenras/Welke paarden rassen heeft ze dan?


    Eh, voor users die al heel lang actief zijn, zijn alle standaard paarden normaal. Paarden met een element, een zeldzame zilveren appel of een Goddelijk paard, dat zijn de paarden die pasjes waard zijn :3

    Ik weet het niet, maar ze vermaakt zich prima tot nu toe dus ik ga haar tot niks dwingen ^^

    Goh, dat zou ik écht niet weten. Zelf heette ik lieko28 en zij heet nu ponnyhallo1. Ze heeft een hoop paarden van mij overgenomen (ooit was ik ook zo ver als zij nu is), maar bij 'one of the Dunedain' op mijn pagina staan nog mijn speciale eenhoorns geloof ik.

    Getraande veulens zijn inderdaad meer waard aangezien ze, met de juiste ouders, rozettenwinnaars kunnen worden. Een Aphrodites Tranen die je erin stopt is 1 pasje, vandaar dat veel mensen zoals ik ook een pasje vragen voor getraande veulens.

    Jorah schreef:
    (...)

    Eh, voor users die al heel lang actief zijn, zijn alle standaard paarden normaal. Paarden met een element, een zeldzame zilveren appel of een Goddelijk paard, dat zijn de paarden die pasjes waard zijn :3

    Ik weet het niet, maar ze vermaakt zich prima tot nu toe dus ik ga haar tot niks dwingen ^^

    Goh, dat zou ik écht niet weten. Zelf heette ik lieko28 en zij heet nu ponnyhallo1. Ze heeft een hoop paarden van mij overgenomen (ooit was ik ook zo ver als zij nu is), maar bij 'one of the Dunedain' op mijn pagina staan nog mijn speciale eenhoorns geloof ik.


    Dat roept een heleboel vragen op. Op naar het vragen topic.

    Zo bedoelde ik het ook niet, maar ik dacht als ze Quizlet niet leuk vind, omdat ze niet schrijft dan is het forum misschien wel iets voor haar.

    Probeer jij mij nou lekker te maken door te laten zien wat er mogelijk is?


    Physics is awesome