• Laatst sprak ik met iemand en diegene had het over howrse. Dus heb ik vandaag een kijkje genomen, nadat ik mij had aangemeld. Het is dus een site waar je een soort van spel kan spelen met paarden. Je kan dan paarden verzorgen, ze trainen en fokken. Eigenlijk vind ik het tot nu toe wel leuk, vooral het fokken.

    Het fokken vind ik leuk, omdat het een verrassing is. Je weet niet hoe het veulen eruit ziet voordat het geboren word. Sowieso vind ik spellen waarbij je dieren kunt fokken wel leuk. Niet omdat de dieren dan seks hebben, maar omdat er dan een nieuw dier ontstaat en ik benieuwd ben om te zien hoe het eruit ziet, wat het kan(vaardigheden) en dus misschien verder mee kan fokken.

    Dus ken je howrse al of zit je zelf ook op de site?

    De linken naar de andere topics

    ID topic
    Fok topic
    Vragen topic

    [ bericht aangepast op 6 sep 2015 - 20:50 ]

    Wat vind jij van spellen waarbij je dieren kan fokken?

    66.7% (14 stemmen)
     
    Leuk

    4.8% (1 stem)
     
    Niet leuk

    23.8% (5 stemmen)
     
    Niks aan

    4.8% (1 stem)
     
    Anders (als je wil, mag je het vertellen in een reactie)


    Physics is awesome

    Backbiter schreef:
    (...)

    Die heb ik van iemand gekregen haha x) Maar bedankt c: Zelf ben ik met Hannoveranen begonnen x) Leeroy x)


    Ga zo even op zoek of ik die kan vinden. Of is hij overleden?


    Physics is awesome

    Raylen schreef:
    Daar hang ik inmiddels ook alweer vier jaar trouw rond, momenteel onder de naam Jaguar. (Niet te verwarren met jaguar)

    @Quokka, daarbij krijgt een hengst een bonus wanneer je hem / haar ruint in bepaalde vaardigheden, wat handig is als je doelt op de wedstrijden i.p.v fok.


    Dat is lang, de enige site die ik zo trouw ben is toch wel Q.

    Hem/haar? Een hengst is toch altijd een man?

    Oké, daar is het dus handig voor. Denk niet dat ik dat zou doen.


    Physics is awesome

    Quokka schreef:
    (...)

    Ga zo even op zoek of ik die kan vinden. Of is hij overleden?


    Als het goed is leeft hij nog :3


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Blurryface schreef:
    (...)
    Oh, dat is wel grappig inderdaad. c:
    Dat vroeg ik me precies af hehe. Als je uiteindelijk een tweede paard zou willen, moet je dan per se zo'n pasje kopen of laten ze je er uiteindelijk eentje bij nemen?


    Je krijgt er een bij, tenminste dat had ik. Want bij de handleiding laten ze dan ook zien hoe je kan fokken en dat gaat een beetje moeilijk als je maar een paard hebt, dus krijg je dan een tweede. Ik heb een merrie dus kreeg ik er een hengst bij van hetzelfde ras en doordat ik het fokken dus heb uit geprobeerd heb ik inmiddels drie paarden.


    Physics is awesome

    Quokka schreef:
    (...)

    Je krijgt er een bij, tenminste dat had ik. Want bij de handleiding laten ze dan ook zien hoe je kan fokken en dat gaat een beetje moeilijk als je maar een paard hebt, dus krijg je dan een tweede. Ik heb een merrie dus kreeg ik er een hengst bij van hetzelfde ras en doordat ik het fokken dus heb uit geprobeerd heb ik inmiddels drie paarden.

    Ohh, dat zal ik dan in de gaten houden. ^^


    Caution first, always.

    Serqet schreef:
    Ik speel Howrse al jaren (:
    Maar vind het de afgelopen tijd niet leuk meer omdat Godjes en Specials alleen met veel echt geld te krijgen zijn. En de top spelers verkopen hun afdankertjes niet meer, dus je moet zelf je best doen met het omhoog fokken van het GP.


    Ook al een trouwe Howrse speelster.

    Dus geld wat je in het normale leven gebruikt? Dat is dan wel jammer, maar helaas is dat met de meeste spellen zo. Er moet toch geld mee worden verdient.

    Zou er een reden zijn waarom top spelers dat niet meer doen?


    Physics is awesome

    Raylen schreef:
    (...)

    Het gp is niet altijd moeilijk, je moet even goed zoeken tussen welke rassen actief gefokt worden en welke niet. Lusitano.... Ja daar moet je inderdaad niet aan beginnen :')


    Is het ras Lusitano nu dan zo populair?

    En welke rassen zijn dan niet populair?

    Ik snap het gebeuren qua GP nog niet helemaal, behalve dat mijn merrie een positief GP heeft en de hengst niet waardoor ze dus een veulen hebben gekregen met een negatief GP.


    Physics is awesome

    Quokka schreef:
    (...)

    Is het ras Lusitano nu dan zo populair?

    En welke rassen zijn dan niet populair?

    Ik snap het gebeuren qua GP nog niet helemaal, behalve dat mijn merrie een positief GP heeft en de hengst niet waardoor ze dus een veulen hebben gekregen met een negatief GP.


    Lusitano staat qua Gp als het goed is tweede (Quarter eerste) maar word gefokt door de beste speler van Howrse, dus ik gok dat je dat niet in gaat halen zonder een hele lading pasjes en equus te hebben liggen.
    Fjorden daar in tegen vallen op zich nog wel mee. Heb ik en tijdje de top van gehad, tot ik lui werd (A)

    Quokka schreef:
    (...)

    Is het ras Lusitano nu dan zo populair?

    En welke rassen zijn dan niet populair?

    Ik snap het gebeuren qua GP nog niet helemaal, behalve dat mijn merrie een positief GP heeft en de hengst niet waardoor ze dus een veulen hebben gekregen met een negatief GP.


    Als het goed is, is er ergens een lijst te vinden met hoeveel paarden er van ieder ras zijn. Ik weet uit mijn hoofd niet meer waar die te vinden is, maar daar zou je een kijkje kunnen nemen.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Blurryface schreef:
    (...)
    Ohh, dat zal ik dan in de gaten houden. ^^


    Het duurt wel even voor het veulen word geboren. Heb jij een merrie of een hengst als eerste paard?

    Ik las trouwens ook dat het verstandig is om tien maanden te wachten na de geboorte van een veulen voordat je een merrie weer laat dekken.


    Physics is awesome

    Raylen schreef:
    (...)

    Lusitano staat qua Gp als het goed is tweede (Quarter eerste) maar word gefokt door de beste speler van Howrse, dus ik gok dat je dat niet in gaat halen zonder een hele lading pasjes en equus te hebben liggen.
    Fjorden daar in tegen vallen op zich nog wel mee. Heb ik en tijdje de top van gehad, tot ik lui werd (A)


    Dat is een goed ras dan, denk ik.

    En hoe deed je dat dan? Want je begint met een paard.


    Physics is awesome

    Quokka schreef:
    (...)

    Dat is een goed ras dan, denk ik.

    En hoe deed je dat dan? Want je begint met een paard.


    Hoeft niet, toch? Ik kon gewoon met een Fjord beginnen...


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Oooh, ik heb dat zo vaak gespeeld (zelfs nog op de oude versie). Elk keer raakte ik ook mijn account kwijt waardoor ik er super veel had haha! :') Maar ik heb een jaar geleden o.i.d een account gekregen van iemand anders die het spel niet meer speelde. Volgens mij heb ik zo 62 paarden in totaal? Met mijn paarden van een ander account inbegrepen, hihi. Mijn username is ikbentegek.

    Ik vond het altijd zo verschrikkelijk irritant als die verouderingspunten op gingen :') maar ik kan in ieder geval even voor uit momenteel; 76 verouderingspunten haha :'). Equus gaan trouwens ook heel erg snel op -- iemand tips om ze zo snel mogelijk te krijgen? Ik heb Howrse al een tijdje niet meer gespeeld.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Backbiter schreef:
    (...)

    Als het goed is, is er ergens een lijst te vinden met hoeveel paarden er van ieder ras zijn. Ik weet uit mijn hoofd niet meer waar die te vinden is, maar daar zou je een kijkje kunnen nemen.


    Misschien dat ik die binnenkort nog eens tegen kom.

    Niet dat ik mij nu al wil bezig houden met GP, misschien een beetje zodat het wat hoger wordt. Ik wil het nu het liefst een nakomeling die dezelfde kleur heeft als zijn/haar ouders, degene die ik nu heb heeft een hele andere kleur dan zijn ouders. En heel toevallig de kleur die het meest voor komt bij zijn ras, terwijl de kleur van zijn ouders minder vaak voor komt.


    Physics is awesome

    Illicit schreef:
    Oooh, ik heb dat zo vaak gespeeld (zelfs nog op de oude versie). Elk keer raakte ik ook mijn account kwijt waardoor ik er super veel had haha! :') Maar ik heb een jaar geleden o.i.d een account gekregen van iemand anders die het spel niet meer speelde. Volgens mij heb ik zo 62 paarden in totaal? Met mijn paarden van een ander account inbegrepen, hihi. Mijn username is ikbentegek.

    Ik vond het altijd zo verschrikkelijk irritant als die verouderingspunten op gingen :') maar ik kan in ieder geval even voor uit momenteel; 76 verouderingspunten haha :'). Equus gaan trouwens ook heel erg snel op -- iemand tips om ze zo snel mogelijk te krijgen? Ik heb Howrse al een tijdje niet meer gespeeld.


    Manege! Elke maand zo'n 350.000 aan leder hier (A)
    En hoe bedoel je Quokka? Ik heb destijds de nummer twee van een vriendin over genomen en ben daaruit verder gegaan.

    Momenteel fok ik zonder vp van alles wat, ik spaar op het moment vooral.