• Laatst sprak ik met iemand en diegene had het over howrse. Dus heb ik vandaag een kijkje genomen, nadat ik mij had aangemeld. Het is dus een site waar je een soort van spel kan spelen met paarden. Je kan dan paarden verzorgen, ze trainen en fokken. Eigenlijk vind ik het tot nu toe wel leuk, vooral het fokken.

    Het fokken vind ik leuk, omdat het een verrassing is. Je weet niet hoe het veulen eruit ziet voordat het geboren word. Sowieso vind ik spellen waarbij je dieren kunt fokken wel leuk. Niet omdat de dieren dan seks hebben, maar omdat er dan een nieuw dier ontstaat en ik benieuwd ben om te zien hoe het eruit ziet, wat het kan(vaardigheden) en dus misschien verder mee kan fokken.

    Dus ken je howrse al of zit je zelf ook op de site?

    De linken naar de andere topics

    ID topic
    Fok topic
    Vragen topic

    [ bericht aangepast op 6 sep 2015 - 20:50 ]

    Wat vind jij van spellen waarbij je dieren kan fokken?

    66.7% (14 stemmen)
     
    Leuk

    4.8% (1 stem)
     
    Niet leuk

    23.8% (5 stemmen)
     
    Niks aan

    4.8% (1 stem)
     
    Anders (als je wil, mag je het vertellen in een reactie)


    Physics is awesome

    Madrugada schreef:
    Ik heb zojuist een account aangemaakt :Y)
    Madrugada - Madrugada - KWPN (misschien later andere paarden erbij)


    Ik heb de informatie hiervan ook even in het fok topic gezet. Voor het lijstje wat ik daar heb gemaakt.


    Physics is awesome

    Raylen schreef:
    (...)

    Deze niet, heb er wel een van 2273 en dies wel getraand.
    Heb de Elegance Tekes ook nog overal en nergens staan (A)

    Als iemand die net speelt (of al langer) en iets nodig heeft, geef een gil! Ik kan vast wel iets kwijt.


    Je hebt niet toevallig nog ergens een Andalusiër staan in je stallen? Als je nog iemand weet die Andalusiërs te koop heeft, zou je het mij dan willen laten weten?


    Physics is awesome

    Quokka. Blurrierface bedoelt Blurryface. :3
    En ik ga even de andere topics aan een kritische blik onderwerpen :Y)

    Quokka schreef:
    (...)

    Je hebt niet toevallig nog ergens een Andalusiër staan in je stallen? Als je nog iemand weet die Andalusiërs te koop heeft, zou je het mij dan willen laten weten?


    Ik kan wel eens kijken of ik je een dekking met een andalusiër aan kan bieden?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Renze schreef:
    Quokka. Blurrierface bedoelt Blurryface. :3
    En ik ga even de andere topics aan een kritische blik onderwerpen :Y)


    Volgens mij is dat iemand anders.

    Tips zijn welkom zoals ik al zei. O en ik heb je op de lijst bij het Fok topic gezet.


    Physics is awesome

    Backbiter schreef:
    (...)

    Ik kan wel eens kijken of ik je een dekking met een andalusiër aan kan bieden?


    Mijn merrie heeft pas een veulen gehad dus ik moet nog een paar maanden wachten. Maar graag als ze weer kan, dan wil ik er zeker gebruik van maken. ik ben benieuwd of er dan wel een veulen uit komt die dezelfde vachtkleur heeft als een van zijn/haar ouders.


    Physics is awesome

    Quokka schreef:
    (...)

    Mijn merrie heeft pas een veulen gehad dus ik moet nog een paar maanden wachten. Maar graag als ze weer kan, dan wil ik er zeker gebruik van maken. ik ben benieuwd of er dan wel een veulen uit komt die dezelfde vachtkleur heeft als een van zijn/haar ouders.


    Okay c: Ik zal dan morgen eens kijken of ik wat voor je kan bluppen c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Backbiter schreef:
    (...)

    Okay c: Ik zal dan morgen eens kijken of ik wat voor je kan bluppen c:


    Bluppen is toch met vaardigheden of niet?


    Physics is awesome

    Quokka, fokken op vacht is op Howrse niet mogelijk helaas, dat wordt te ingewikkeld xD
    Bluppen is met vh inderdaad ('vaardigheden') om de beste uit te trainen en wedstrijden te winnen. Met een positief blup zorg je voor een beter veulen.

    Renze schreef:
    Quokka, fokken op vacht is op Howrse niet mogelijk helaas, dat wordt te ingewikkeld xD
    Bluppen is met vh inderdaad ('vaardigheden') om de beste uit te trainen en wedstrijden te winnen. Met een positief blup zorg je voor een beter veulen.


    Maar er is een trofee die je kan halen als je alle vachten van een bepaald ras hebt. Dat is ook niet de bedoeling, maar ik vraag mij af of er dan bijvoorbeeld weer gestippeld grijs uit komt of wel de kleur van de vacht van een van de ouders.

    En waarom heeft mijn veulen dan een gestippelde grijze vacht terwijl zijn ouders allebei roodbruin zijn?


    Physics is awesome

    De vachten worden VOLLEDIG op toeval gekozen/toegewezen. En de ene vacht is zeldzamer dan de andere, vandaar dat sommige trofeeën erg moeilijk te behalen zijn. Het is de kunst alle vachten te hebben. Bij sommige rassen zijn dat er heel veel.
    Als paps en mams beide roodbruin zijn kan het gerust zo zijn dat het veulen lichtgrijs of zwart wordt.

    Renze schreef:
    De vachten worden VOLLEDIG op toeval gekozen/toegewezen. En de ene vacht is zeldzamer dan de andere, vandaar dat sommige trofeeën erg moeilijk te behalen zijn. Het is de kunst alle vachten te hebben. Bij sommige rassen zijn dat er heel veel.
    Als paps en mams beide roodbruin zijn kan het gerust zo zijn dat het veulen lichtgrijs of zwart wordt.


    Dus het is altijd een verrassing? Dat is eigenlijk ook wel leuk, vooral als het ineens een zeldzamere vachtkleur is.


    Physics is awesome

    Jep. Een complete verrassing.

    Goed, ik heb de tutorial doorlopen en heb nu een Shettie met positieve (50,2 geloof ik) BLUP en een Shettie waarvan ik de naam niet kan veranderen en die momenten teelt dus Shetlander heet. Humpf. Voor de naamsverandering moet je zo'n harp-ding kopen, niet?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Fillion schreef:
    Goed, ik heb de tutorial doorlopen en heb nu een Shettie met positieve (50,2 geloof ik) BLUP en een Shettie waarvan ik de naam niet kan veranderen en die momenten teelt dus Shetlander heet. Humpf. Voor de naamsverandering moet je zo'n harp-ding
    kopen, niet?


    Mee hoor. Met die harp kun je kleurtjes geven


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."