• Laatst sprak ik met iemand en diegene had het over howrse. Dus heb ik vandaag een kijkje genomen, nadat ik mij had aangemeld. Het is dus een site waar je een soort van spel kan spelen met paarden. Je kan dan paarden verzorgen, ze trainen en fokken. Eigenlijk vind ik het tot nu toe wel leuk, vooral het fokken.

    Het fokken vind ik leuk, omdat het een verrassing is. Je weet niet hoe het veulen eruit ziet voordat het geboren word. Sowieso vind ik spellen waarbij je dieren kunt fokken wel leuk. Niet omdat de dieren dan seks hebben, maar omdat er dan een nieuw dier ontstaat en ik benieuwd ben om te zien hoe het eruit ziet, wat het kan(vaardigheden) en dus misschien verder mee kan fokken.

    Dus ken je howrse al of zit je zelf ook op de site?

    De linken naar de andere topics

    ID topic
    Fok topic
    Vragen topic

    [ bericht aangepast op 6 sep 2015 - 20:50 ]

    Wat vind jij van spellen waarbij je dieren kan fokken?

    66.7% (14 stemmen)
     
    Leuk

    4.8% (1 stem)
     
    Niet leuk

    23.8% (5 stemmen)
     
    Niks aan

    4.8% (1 stem)
     
    Anders (als je wil, mag je het vertellen in een reactie)


    Physics is awesome

    Illicit schreef:
    (...)

    Hoeveel wat? Paarden?


    Sterren.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Backbiter schreef:
    (...)

    Tja, het dekken zelf kost nu eenmaal ook geld x)

    Bluppen is zeg maar het trainen van je paard, zodat het 100 blup krijgt. Op die manier krijgt het veulen namelijk maximaal aangeboren vaardigheden en dit is weer belangrijk voor wedstrijden e.d.

    Is het ook, maar blijkbaar zijn er zat mensen daar die zo laag ingesteld zijn.

    Bijvoorbeeld, maar ik heb zelf ook een zooitje paarden staan en zou dus ook al van mijn eigen fok door kunnen sturen, mits er tenminste in Hannoveraan, Andalusiër of Lusitano gefokt gaat worden. Eenhoorns zouden ook kunnen, maar dan moet ik even paarden bij gaan zoeken. Als het goed is, heb ik binnenkort geld zat om het te kunnen financieren.


    Dat is eigenlijk ook wel logisch.

    Dan moet ik mijn merrie maar trainen voordat ze haar volgende veulen krijgt. Maar bij trainen staan nu bij mijn merrie allemaal vinkjes. Competities kan ik nog wel doen oftewel ik moet nog een heleboel ontdekken.

    Jammer, want dan verpesten ze het wel voor andere mensen die wel eerlijk zijn. En dus wel graag met andermans paarden fokken en er iets terug voor willen doen.

    Ik heb Andalusiërs, alleen kan ik nu beter wachten met mijn merrie, omdat ze net een veulen heeft gekregen en mijn hengst moet ik dus trainen. Dus zodra ik tien dagen op de site zit, wil ik ervoor zorgen dat ik geld heb en goede merries kan kopen. En dan de merries kan trainen of kan verbeteren voor zover dat kan.


    Physics is awesome

    Backbiter schreef:
    (...)

    8 sterren is niet zoveel x) Ik heb er zelf paar staan met 160 ofzo en dat is al van maanden geleden x)


    Met sterren van uitmuntheid?!


    Physics is awesome

    Good. Voorlopig heeft niemand een Shetland, maar als dat wel het geval is, wil ik zeker fokken. Niet intensief-intensief, maar op het gemak.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Maar zien mensen het zitten om eventueel bij een Q fokgroep te gaan?


    Physics is awesome

    Quokka schreef:
    (...)

    Dat is eigenlijk ook wel logisch.

    Dan moet ik mijn merrie maar trainen voordat ze haar volgende veulen krijgt. Maar bij trainen staan nu bij mijn merrie allemaal vinkjes. Competities kan ik nog wel doen oftewel ik moet nog een heleboel ontdekken.

    Jammer, want dan verpesten ze het wel voor andere mensen die wel eerlijk zijn. En dus wel graag met andermans paarden fokken en er iets terug voor willen doen.

    Ik heb Andalusiërs, alleen kan ik nu beter wachten met mijn merrie, omdat ze net een veulen heeft gekregen en mijn hengst moet ik dus trainen. Dus zodra ik tien dagen op de site zit, wil ik ervoor zorgen dat ik geld heb en goede merries kan kopen. En dan de merries kan trainen of kan verbeteren voor zover dat kan.


    Voor 100 blup moet je aan de volgende voorwaarden voldoen;

    - paard is 10 jaar of ouder
    - paard heeft training, wedstrijden en ritten voltooid voor beste 3 vaardigheden en aa
    - paard heeft 20 wedstrijden gewonnen

    Das het even uit m'n hoofd x)

    En sterren van uitmuntendheid jah c: Kijk maar bij "H"
    Mijn hoogste van de eigen fok is geloof ik 105 en dat is Shelbey


    Ik zie een Q fokgroep wel zitten c:

    [ bericht aangepast op 29 aug 2015 - 22:48 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Hey kiddo's,

    Ik ben Renze! Neem gerust een kijkje op mijn profiel (ook daar heet ik Renze). Oh, let niet op mijn ancienniteit - ik heb laatst een nieuwe profiel aangemaakt. Daar had ik 800+ dagen, dus ja, ik weet vrij veel van het spel.

    Dus ik ben een redelijk ervaren speler. Heb je vragen, pb me maar :')

    xx
    R

    Fillion schreef:
    Good. Voorlopig heeft niemand een Shetland, maar als dat wel het geval is, wil ik zeker fokken. Niet intensief-intensief, maar op het gemak.


    Zodra ik er een weet te bemachtigen dan hoor je het zeker.

    Heb je een merrie of een hengst?


    Physics is awesome

    Quokka schreef:
    Maar zien mensen het zitten om eventueel bij een Q fokgroep te gaan?


    Hoe wil je die fokgroep doen? Op Q of H? Op H kan dat dmv 'teams', maar daar moet je een vip voor zien te vinden en dat is soms prijzig.

    Backbiter schreef:
    (...)

    Voor 100 blup moet je aan de volgende voorwaarden voldoen;

    - paard is 10 jaar of ouder
    - paard heeft training, wedstrijden en ritten voltooid voor beste 3 vaardigheden en aa
    - paard heeft 20 wedstrijden gewonnen

    Das het even uit m'n hoofd x)

    En sterren van uitmuntendheid jah c: Kijk maar bij "H"
    Mijn hoogste van de eigen fok is geloof ik 105 en dat is Shelbey


    Ik zie een Q fokgroep wel zitten c:


    Dat gaat dan nog wel even duren. De mijne is in ieder geval goed in dressuur.

    Daar ga ik zeker kijken.

    Zal ik er dan een lijstje van maken? Welke rassen heb je dan allemaal of ik kan beter vragen, met welke rassen wil je fokken?


    Physics is awesome

    Renze schreef:
    (...)

    Hoe wil je die fokgroep doen? Op Q of H? Op H kan dat dmv 'teams', maar daar moet je een vip voor zien te vinden en dat is soms prijzig.


    Op Q, want op H ben ik momenteel nog een kip zonder kop en ik weet dus bijna niks. Ik dacht hier te beginnen met wat basis gegevens zoals usernam hier en op H en het ras of de rassen die je wil fokken.


    Physics is awesome

    Quokka schreef:
    (...)

    Op Q, want op H ben ik momenteel nog een kip zonder kop en ik weet dus bijna niks. Ik dacht hier te beginnen met wat basis gegevens zoals usernam hier en op H en het ras of de rassen die je wil fokken.
    lijkt Me goed plan!
    Ik doe mee!

    Renze schreef:
    (...)lijkt Me goed plan!
    Ik doe mee!


    Welk paardenras of paardenrassen wil jij dan fokken?


    Physics is awesome

    Quokka schreef:
    (...)

    Welk paardenras of paardenrassen wil jij dan fokken?


    Oh, ik dacht dat we een groep maakten en dan maar spuiden over wat we zelf individueel fokten :3 Warrige ik, 't is al laat :Y)
    Ik fok zelf AT en Lusi's.

    Renze schreef:
    (...)

    Oh, ik dacht dat we een groep maakten en dan maar spuiden over wat we zelf individueel fokten :3 Warrige ik, 't is al laat :Y)
    Ik fok zelf AT en Lusi's.


    Huh? We zijn allebei niet zo helder laat op de avond.

    Wacht, ik ga even op zoeken wat AT's ook alweer zijn.


    Physics is awesome