• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 26 aug 2015 - 11:56 ]

    Vannacht een nachtmerrie gehad en vandaag overdag een paar creepy filmpjes gekeken op YouTube...
    Haha, ik ga nog maar even achter mijn laptop zitten, voordat ik de moed verzameld heb om het licht uit te doen.


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Het is zo cheesy maar een lief vriendje die een grote knuffelhond voor je wint op de kermis is stiekem toch best fantastisch <3


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    Ja hoor. Het is weer zo ver.
    Dit gaat zo ongemakkelijk worden, ik bedoel, dat kan ik er nog wel bij hebben naast al die spanningen voor volgende week.
    Nou ik hoop maar dat het een leuke afsluiting van de vakantie wordt..


    “I like nonsense, it wakes up the brain cells. Fantasy is a necessary ingredient in living.” Dr. Seuss

    ugh ik voel me kut. geestelijk kut en lichamelijk kut en ugh.



    en ik wil mijn grote haat tegen de engste kermisattractie ooit uitdrukken. ik word weer misselijk als ik er aan denk


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Zaaalig muziek zeg *O* Lang geleden dat ik een nieuwe lied vond die ik echt geweldig vond.


    -

    I don't want to go, I want to sleep D;


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hij is geweldig

    Ik ben mijn mentaal aan het voorbereiden op de grootste teleurstelling ooit. :'D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Zoveel kapsones :')


    "Ignite, my love. Ignite."

    Misschien was die attractie wel verdomd duur, maar nu heb ik tenminste wel twee 'ik ben in de 90 meter vrije val geweest' stickers op mijn tieten. Life's good. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Misschien was die attractie wel verdomd duur, maar nu heb ik tenminste wel twee 'ik ben in de 90 meter vrije val geweest' stickers op mijn tieten. Life's good. :Y)


    Alkmaar?
    Ik was gisternacht maar god wat was dat een slecht idee. Ik had het koud en ik was zó verkouden en alles deed pijn. Toen ik met de bus naar huis wilde had ik ook nog eens geen saldo meer op mijn ov, dus ik vreesde voor mijn leven want de volgende bus zou pas over een uur gaan. Maar busman had iets van 'god you're fucked up aren't you ga maar zitten dan'.


    i put the fun in funeral

    Ik ben nu eindelijk bij met pll, wat moet ik nu gaan doen in mijn leven?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wiarda schreef:
    Misschien was die attractie wel verdomd duur, maar nu heb ik tenminste wel twee 'ik ben in de 90 meter vrije val geweest' stickers op mijn tieten. Life's good. :Y)


    Ik en er in Hoorn twee keer in geweest, de tweede keer dat ik er in zat zei ik letterlijk boven in dat ding: "Waarom doe ik dit nog een keer!?" Oftewel, twee keer is genoeg en ik ga nooit meer in dat ding, hahah.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2015 - 11:35 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik wil terug naar bed. x_x stomme allergie.


    Your make-up is terrible

    Oeh ik heb een manier gevonden om meer dan zes foto's te kunnen gebruiken ghegheghe


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!