• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 26 aug 2015 - 11:56 ]

    Guys! HE REPLIED!

    DualShock schreef:
    Guys! HE REPLIED!



    Ik weet niet wie dat is maar gaaf! Gefeliciteerd!

    [ bericht aangepast op 29 aug 2015 - 16:00 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Abstergo schreef:
    (...)

    Ik weet niet wie dat is maar gaaf! Gefeliciteerd!


    Neil Druckmann, de schrijver van The Last Of Us en Uncharted! En dankjeeeee *cries of happiness*

    Dat moment dat je besluit je twitter account te gaan gebruiken en erachter komt dat iemand je account gejat heeft. *deletedeletedelete* Yay voor wachtwoord veranderen :Y)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Het idee dat je komt vind ik absoluut geen probleem, maar desondanks als je daadwerkelijk hier bent heb ik er toch problemen mee.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Be gone, Suku! I don't need you anymore.

    // Smutshots? Wat is er in hemelsnaam gebeurd met Naughty stand alones?

    [ bericht aangepast op 29 aug 2015 - 17:33 ]

    DualShock schreef:
    Guys! HE REPLIED!



    Awesome! Ben blij voor je!


    16 - 09 - '17

    Nailed it.


    kindness is never a burden.

    Scira schreef:
    (...)

    Awesome! Ben blij voor je!


    Thank you sweetheart <3!!

    Okay, dus nu krijg ik commentaar omdat ik zo'n boekhandel niet van naam ken? Nou mijn excuses dat ik wandelend wikipedia niet ben.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Als ik Under the Dome had gezeten en ik was Junior tegengekomen dan wist ik het wel (wbw)
    Alleen eerst Christine effe vermoorden, lol.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2015 - 18:48 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik hoop echt dat het gaat lukken. c;


    Caution first, always.

    Dit is echt raar... Net wanneer zij mij verteld wat jij haar hebt aangedaan, probeer jij terug mij te contacteren? Toeval of weet je er iets van.. Niet zeker of ik je kan vertrouwen. :/


    Ik wil een tuin vol egels

    Er is een feest hier in de buurt en ik kan die rot muziek nog duidelijk in mijn kamer horen. Zet de muziek ff lekker zachter.


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!

    Dus ik zit op maandag standaard van 9.00 tot 20.45 op de universiteit. Wat een feest.


    i put the fun in funeral