• Gaterne's Themawedstrijd


    Hallo peeps!
    Mijn wedstrijd heeft te maken met creaties om en rond Quizlet. Wanneer je meedoet, zul je allerlei verschillende opdrachten krijgen zoals het maken van bepaalde soorten quizzen, verhaaltjes, lijstjes of gedichten.


    Voor elke ronde zul je exact tien dagen de tijd krijgen. Bij verhinderingen meld het me, dan zal ik kijken of ik de deadline iets kan verlengen. (Het is niet de bedoeling dat dit te vaak gebeurt.)
    Voor deze wedstrijd zoek ik acht deelnemers. Je blijft de hele wedstrijd in het spel, tenzij je er vanaf ziet en stopt. (Iets wat ik eigenlijk liever niet heb.)


    Er zullen vier rondes plaatsvinden. (Verhaal, Quiz, Lijstje, Gedicht.) Alle rondes zullen tien dagen duren met telkens een week tussenpauze. Bij elkaar zal de wedstrijd minimaal 2 maanden duren. Met uitgestelde deadlines zijn in deze schatting geen rekening gehouden.

    Je kunt, indien je verhinderd bent, uitstel krijgen bij een bericht met een goede reden. Je krijgt dan vier dagen uitstel. Dit mag niet te vaak gebeuren.
    Indien je een opdracht te laat inlevert krijg je een punt aftrek. Bij de tweede keer ook een, de derde keer twee.

    Wat je kunt winnen is een plekje op mijn profiel en in mijn blog. En de eer natuurlijk.


    De eerste opdracht luidt:

    Opdracht 1:
    Schrijf een stukje over een meisje op haar eerste dag in de brugklas. Je bent er vrij in om zelf te beslissen wat haar overkomt.
    Schrijf uit het perspectief van het meisje. Je stukje moet tussen de honderd en vijfhonderd woorden zijn.

    Het is de bedoeling dat je mij een pb stuurt als je mee wilt doen. Het is heel simpel, je stuurt dit formulier op:

    Naam?
    Username?*
    Hoe lang ben je user? *
    Leeftijd?

    Ik zal dan een Pb sturen dat je mag meedoen. Wanneer ik de eerste ronde online zet mag je aan de opdracht beginnen. Het is niet toegestaan dit eerder te doen.

    Enjoy it and have fun!

    Xx Gaterne





    Hier mijn toestemming:

    Beste Gaterne,

    Hierbij geef ik je toestemming om te beginnen met je themawedstrijd. Ik wens jou heel veel plezier met het organiseren!

    Groetjes,
    Endress
    Wedstrijdmoderator

    Eva
    CreepyPastaElz
    5 jaar maar bij mijn oudere was ik mijn gebruiksnaam kwijt haha
    Bijna 14


    tiptoe through the tulips...

    CreepyPastaElz schreef:
    Eva
    CreepyPastaElz
    5 jaar maar bij mijn oudere was ik mijn gebruiksnaam kwijt haha
    Bijna 14


    Fijn dat je meedoet, maar wil je de info ook even doorsturen op pb? Dat kan ik wat beter ordenen ;)

    Hmm! Succes met je wedstrijd.
    Ik heb er denk ik geen tijd voor (':


    It's never gonna happen, Guys.

    Cleiona schreef:
    Hmm! Succes met je wedstrijd.
    Ik heb er denk ik geen tijd voor (':

    Jammer, ik had het leuk gevonden als je meedeed!

    [ bericht aangepast op 27 aug 2015 - 7:14 ]

    Klinkt leuk, maar het gaat dan lastig worden om me op mijn school te concentreren en dat heb ik wel nodig nu ik in mijn examenjaar zit. Veel succes nog met deelnemers zoeken en met de hele wedstrijd! :)


    "If you don't know where to go, any road'll take you there"

    Jammer! Bedankt voor de rea!

    Ik zoek nog zeven deelnemers! Heeft er echt niemand interesse?
    ;)

    Ik zou echt supergraag mee willen doen met e wedstrijd! Maar helaas, ik denk dat ik geen tijd heb. Zelf heb ik nog een blog openstaan en een fanfic op een andere site, en daar kan ik al geen hoofdstukken meer activeren ivm school. Het lijkt me echt leuk om deel te nemen, maar ben bang dat ik anders moet aangeven om te stoppen midden in het spel, of een opdracht niet volledig kan afronden. Ik wens je heel veel plezier en succes, en alle deelnemers ook! Xx PaperTqwn


    Art is not a crime

    Ik doe mee :)


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    Ik zoek nog zes deelnemers'!

    Gaat dit nog door?


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    Er is al meer dan 3 weken niet gereageerd op deze wedstrijd door de wedstrijdhouder. Dus een slotje. ^^


    Pretty is just a pretty word.