• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 26 aug 2015 - 11:56 ]

    Utopia markt was geweldig, die bewoners zijn ook super lief. Alleen de hele dag die 140 camera's op je bakkes is wel ongemakkelijk :')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Abstergo schreef:
    Utopia markt was geweldig, die bewoners zijn ook super lief. Alleen de hele dag die 140 camera's op je bakkes is wel ongemakkelijk :')


    Ben je er geweest ja? Wat leuk!

    Al moet ik eerlijk toegeven dat ik Utopia zelden kijk hihi


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!

    Dat verklaart een hoop. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    SkeletonGirl schreef:
    (...)

    Ben je er geweest ja? Wat leuk!

    Al moet ik eerlijk toegeven dat ik Utopia zelden kijk hihi


    We stonden er op de markt met ons product en we stonden tussen 6 camera's in xd Sowieso zijn we in de live uitzending op internet heel vaak in beeld geweest en hopelijk komen we in de aflevering van uh... dinsdag of woensdag ook in beeld hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Weerwolf ogen staan hem verdomd goed ookal heeft hij ze niet.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2015 - 19:33 ]


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!

    Waarom, in godsnaam, hebben alle artistieke richtingen welgeteld zero algemene vorming? Seriously, woordkunst-drama was de perfecte optie voor mij geweest, mocht het niet twee uur wiskunde op een week hebben en rien de wetenschappen. Maar oké, je kunt het niet allemaal hebben. :')


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Eddard schreef:
    Fucking howrse tho.

    Hhaha, hoezo?


    // Pff, kan ik ook eens goed spelen als mijn team zuigt?

    Kut kut kut kut, het is helemaal misgegaan met mijn vakintekening en dit betekent dat ik nu tien punten minder volg en dat ik het eerste blok maar een vak heb, ugh mijn ouders gaan me vermoorden want de vakkeninschrijving is al dicht


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik ben weer helemaal blij met mijn gebruikersnaam, profiel foto, profiel en mijn signature!


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!

    Ik ben altijd zo vergeetachtig, pfff. ;( Schaam.


    Ik wil een tuin vol egels

    De struggles. Zal ik mijn verhaal wel alvast online gooien, of toch niet? Ik heb al zes hoofdstukken, maar alles moet nog gecontroleerd worden. Dus ik kan alleen een proloog activeren :/ Maarja, het is wel al ruim 7k..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Wow, na 3 jaar voegt mijn oude crush me toe op Facebook. Life go home, you drunk :')

    Yay, weer eens lekker een avondje Dragon Age spelen. :Y)


    Caution first, always.

    Ik wil niet, ik wil niet, ik wil niet


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ughhhh. Stop this feelings


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt. Klik hier voor Lucht je hart | 315 topic.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2015 - 21:47 ]