• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 26 aug 2015 - 11:56 ]

    Selmy schreef:
    (...)

    Ik ook! Het is m'n eerste hunt dus ik was helemaal aan het stressen toen die box langskwam maar ik had geluk (:
    Hahaha. 100% stressen. Ik had ook nog eens last van downtime toen mijn box kwam. Ben benieuwd wat erin zit.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Goed, dan wil je schrijven en weet je niet aan welke story. Zo kom ik dus ook geen meter vooruit.


    16 - 09 - '17

    Fuck, fuck... hopelijk slaap ik. Stomme Under the Dome... Ugh. Ik ben daar al bang voor in het echte leven dat dat ooit gebeurt, en dan gebeurt het daar. No... buh !


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Pls niet verkouden zijn. :c


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Dan ga ik maar slapen. Er word toch niet terug gereageerd :')


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik doe dit graag, maar als we op deze manier doorgaan schiet het natuurlijk geen meter op. Dit is soms zeer frustrerend. Ik doe mijn best, mensen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Levenloze bumper. Kan er niet ff wat van gezegd worden? Ze bumpt al weken topics..

    // this hurts me.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2015 - 7:53 ]

    Ik geraak weer eens niet uit mijn bed. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Aan onze hond kunnen we snachts alweer merken dat er nare mensen in ons huis rond dwalen... inclusief mijn opa X'D

    Iemand tips om die mensen weg te jagen?


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Voiles schreef:
    Aan onze hond kunnen we snachts alweer merken dat er nare mensen in ons huis rond dwalen... inclusief mijn opa X'D

    Iemand tips om die mensen weg te jagen?


    Doe gewoon de deur op slot?

    --

    Als je radio wil luisteren via het internet is reclame zo vervelend.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2015 - 10:03 ]


    26 - 02 - '16

    Fuckfuckfuck de laatste aflevering staat online en aan de ene kant YAY CANON SHIP aan de andere kant nee nee niet kijken want het is de allerlaatste aflevering ever en mijn hart kan dat feit niet aan. D':


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Scira schreef:
    Goed, dan wil je schrijven en weet je niet aan welke story. Zo kom ik dus ook geen meter vooruit.


    Nummer twee! :Y)

    OTOFT: lol, en dan wordt je verrekte moe wakker doordat je in je droom harder en verder hebt gerend dan je ooit hebt gedaan. Wtf. :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Van die domme troela's die op alle knopjes in de lift drukken terwijl je op tijd in de les moet zijn. Rot op joh.

    Kilig schreef:
    (...)

    Doe gewoon de deur op slot?

    --

    Als je radio wil luisteren via het internet is reclame zo vervelend.


    Juist deur op slot... ik heb het niet over DAT soort mensen.


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Sommige mensen in mijn klas zijn zo dom. Sarcastisch is iets heel anders dan ironisch.