• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 26 aug 2015 - 11:56 ]

    Ik heb zin in morgen. Morgen, morgen, morgen!


    26 - 02 - '16

    Jammer voor morgen, maar helaas...


    16 - 09 - '17

    Research is zoveel interessanter dan echt schrijven. (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    You neglect me.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zin in vanavond. c:


    Caution first, always.

    Ik ben benieuwd wat er in de Nazitrein zit, als die al echt bestaat.

    // Ahahaha, moet je maar je hand uitsteken als je wil dat de bus stopt.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2015 - 16:52 ]

    Oeh een room escape meeting met Q lijkt me eigenlijk best een leuk idee, maar dan moeten er wel minstens 15 personen zijn om het goedkoper te maken p.p. Het is namelijk 90 euro en als je dat dan door 15 deelt dan is het 6 euro p.p xd

    [ bericht aangepast op 28 aug 2015 - 16:55 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ah, ik ben zo blij dat mijn kamer voor internaat al in orde is én dat ze ein-de-lijk wifispots gaan plaatsen, in plaats van dat extreem slechte kabelinternet. Ik rvoel me stilaan klaar om terug te beginnen met het goeie oude schoolleven. Zonder of met hem, dat weet ik nog niet.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Abstergo schreef:
    Oeh een room escape meeting met Q lijkt me eigenlijk best een leuk idee, maar dan moeten er wel minstens 15 personen zijn om het goedkoper te maken p.p. Het is namelijk 90 euro en als je dat dan door 15 deelt dan is het 6 euro p.p xd


    Room escape? Zoals in van die spelletjes?


    26 - 02 - '16

    Kilig schreef:
    (...)

    Room escape? Zoals in van die spelletjes?

    Ja, maar dan in real life ;3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Abstergo schreef:
    (...)
    Ja, maar dan in real life ;3


    Dat lijkt me zo awesome! :9~


    26 - 02 - '16

    Oké, gadverdamme!
    Ik rook gister op de bank al iets vreemds, maar ik dacht dat het gewoon iets was wat niets was. Vanmorgen rook ik het weer diezelfde lucht, alsnog vermoed ik niets, maar ik vond het ruiken naar ontbinding van iets. Nu net was ik de geur toch echt zat en toen duwde ik een kussen van het zitvlak de bank omhoog, meteen bingo; Een dode muis tussen dat kussen en de bank in, bah! Meteen maar even een zakje gepakt en die platte muis opgepakt en weggegooid. Lol. Hoop alleen wel dat hij al dood was en dat we hem niet doodgezeten hebben. Hij had geen wondjes namelijk van de kat... o.O

    [ bericht aangepast op 28 aug 2015 - 17:16 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kilig schreef:
    Ik heb zin in morgen. Morgen, morgen, morgen!


    Pretty is just a pretty word.

    Oh shit, nou is hij buiten roken? Dat is nog erger dan als hij steeds over mijn schouder meekijkt. Die lucht trekt altijd de keuken in. D:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Endress schreef:
    (...)


    Wat ga jij morgen doen? c;


    26 - 02 - '16