• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 26 aug 2015 - 11:56 ]

    Kom op Nikki, you can do this. Gewoon blijven doorzetten, alles wat je nodig hebt is wilskracht.


    Your make-up is terrible

    Waarom moeten sommige mensen toch altijd alles van te voren weten? (cat) Hou gewoon je klep en wacht geduldig af. Alsof hun tijd aan jullie domme vragen willen besteden. Maar het is wel duidelijk dat het altijd dezelfde mensen zijn die vragen stellen.


    Your make-up is terrible

    I'm weird. My body is weird. Just weird. :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Jaaaa X + Y staat op popcorntime *O*


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Abstergo schreef:
    Jaaaa X + Y staat op popcorntime *O*

    X + Y?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    (...)
    X + Y?


    Dat is een film met Asa Butterfield :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dit zou niet zo moeilijk moeten zijn. (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Het vervelende moment dat je voeten slapen, je boven zit en de bel gaat en verder helemaal alleen bent.


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!

    Hoe kan het in vredesnaam dat ik, drie jaar na mijn laatste groeispurt, vorig schooljaar nog gemakkelijk overleefde op één of twee broodjes per dag en dit jaar na zes boterhammen scheurend van de honger thuiskom van school? Huh? Wat? Ik niet snap niet.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik wil zo graag zo'n box..


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    Urg, kan iedereen eens stoppen met me zo veel vragen te stellen? Ik weet ook niet alles, hoor.


    kindness is never a burden.

    Waag het om achter een van mijn vriendinnen aan te gaan.


    i put the fun in funeral

    Ohneeee, weer zoemende oren D:


    -

    Poncho schreef:
    Ohneeee, weer zoemende oren D:


    Aah, dat is echt zo vreselijk. D: Ik hoop dat het snel over gaat!


    Your make-up is terrible

    Ga weg, ga weg, ga weg!


    26 - 02 - '16