• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 26 aug 2015 - 11:56 ]

    Kilig schreef:
    (...)

    Wat ga jij morgen doen? c;

    Een hele goede Q-vriendin uit Antwerpen voor het eerst meeten in Utrecht. En jij? (krul)


    Pretty is just a pretty word.

    Endress schreef:
    (...)
    Een hele goede Q-vriendin uit Antwerpen voor het eerst meeten in Utrecht. En jij? (krul)


    Nice! Have fun c;

    Ik ga ook naar een Q-meeting, ghehe c;


    26 - 02 - '16

    Kilig schreef:
    (...)

    Nice! Have fun c;

    Ik ga ook naar een Q-meeting, ghehe c;

    Oh, toevallig! Jij ook have fun!


    Pretty is just a pretty word.

    Morgeeen! _O_


    En het gesprek van vandaag heeft toch wel mijn ogen geopend. De manier waarop ik naar mezelf, zo negatief, schijnt niet terecht te zijn. Het zou inderdaad fijn zijn als ik mezelf ook leuk kon vinden/accepteren zoals anderen dat schijnen te doen. Kennelijk mag ik er wel wezen. Fijn dat ik ook op dat gebied hulp ga krijgen, want ik zou niet weten hoe ik het moet doen. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    Morgeeen! _O_


    En het gesprek van vandaag heeft toch wel mijn ogen geopend. De manier waarop ik naar mezelf, zo negatief, schijnt niet terecht te zijn. Het zou inderdaad fijn zijn als ik mezelf ook leuk kon vinden/accepteren zoals anderen dat schijnen te doen. Kennelijk mag ik er wel wezen. Fijn dat ik ook op dat gebied hulp ga krijgen, want ik zou niet weten hoe ik het moet doen. :p


    JA, MORGEN!!!

    Go you c;


    26 - 02 - '16

    Gibbs schreef:
    Morgeeen! _O_


    En het gesprek van vandaag heeft toch wel mijn ogen geopend. De manier waarop ik naar mezelf, zo negatief, schijnt niet terecht te zijn. Het zou inderdaad fijn zijn als ik mezelf ook leuk kon vinden/accepteren zoals anderen dat schijnen te doen. Kennelijk mag ik er wel wezen. Fijn dat ik ook op dat gebied hulp ga krijgen, want ik zou niet weten hoe ik het moet doen. :p


    Natuurlijk mag jij er zijn! Je bent super aardig Panda!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bedankt allebei. <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oké Windows 10, nu heb je me echt tegen je in het harnas gejaagd. Als mijn internet niet snel weer gaat werken... Dat is een bedreiging, ja.


    Your make-up is terrible

    Gibbs schreef:
    Morgeeen! _O_


    En het gesprek van vandaag heeft toch wel mijn ogen geopend. De manier waarop ik naar mezelf, zo negatief, schijnt niet terecht te zijn. Het zou inderdaad fijn zijn als ik mezelf ook leuk kon vinden/accepteren zoals anderen dat schijnen te doen. Kennelijk mag ik er wel wezen. Fijn dat ik ook op dat gebied hulp ga krijgen, want ik zou niet weten hoe ik het moet doen. :p


    Dat proberen we al tijden tegen je te zeggen hier!


    Your make-up is terrible

    Ik app met hem en ben totaal niet geïnteresseerd of wat en toch krijg ik het gevoel alsof ik een irritant aanhangsel ben. :') Misschien moet ik vaker oefenen met dit soort dingen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Waarom is er nergens een Junior x Joe of Junior x Barbie te vinden op internet D:
    Misschien moet ik er maar een gaan schrijven dan :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Whooh, 2 km achter elkaar hard gelopen. Dat is toch weer een nieuwe prestatie voor mezelf.


    Your make-up is terrible

    Ik zou graag gewoon pll kijken zonder dat alles steeds vast loopt?


    "Ignite, my love. Ignite."

    ImAwesome schreef:
    Ik zou graag gewoon pll kijken zonder dat alles steeds vast loopt?


    Via welke site kijk je? (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Mag ik mezelf ergens opsluiten waar ik ongestoord mee kan zingen met m'n muziek? (A)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."