• Niet films zelf maar het maken
    Ik heb net een nieuwe filmcamera gekocht die perfect werkt. Ik en mijn broers maakten al komedie filmpjes van hooguit 5 minuten. Maar nu willen we een echte kortspeelfilm maken van een halfuur. Iemand tips voor het scenario, etc... We filmen het in Hengelhoef waar we 2 weken op vakantie gaan in juli. Iemand idee voor ene komedie, wat er in kan, hoe je het grappig maakt, programma's om het te monteren + effecten toe te voegen?


    Don't walk away and leave without a reason.

    speel scary movie na.

    ehm, wat meestal grappig is, is als je dingen belachelijk maakt die erg centraal staan of bekend zijn in de wereld. Kijk maar eens, voor inspiratie, naar southpark. Ze maken alleen maar dingen belachelijk. Wat ook grappig is, dan ga je "freerunnen" maar dan doen jullie dingen als van de stoep afspringen, of letterlijk op je handen staan ofzo.


    Life is hard and then we die

    speel Dude were is my car na (nerd)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ga Barbie na doen X'D


    Nee grapje
    euhmmmm Scary Movie?

    Bye.
    <3
    X>Serena


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Je hebt een domme nodig^^ Domme mensen zijn grappig x') Zoals Joey in Friends :D


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Oké, het verhaal: Een domme en een slimme, samen een tweeling. Hun buurmeisje 'wordt' ontvoerd, ze zit eigenlijk gewoon in haar kamer, en die jongens willen haar gaan zoeken naja da botst enzo, in ieder geval.
    Ik moet een scenario maken, en heeft iemand daar tips, programma's, tips of een website voor. En heeft iemand een programma om te monteren (windows movie maker is kut en hangt steeds vast). Ik wil ook met effecten erin, dat een flashback in het grijs is en met zo'n lichtrand errond. Naja, alvast voor iedereen die antwoordde!


    Don't walk away and leave without a reason.

    Weet er iemand een programma waardoor je ondertitels aan je filmpje kan toevoegen? We gaan hem int Nederlands filmen en engelse ondertitels onderzetten.


    Don't walk away and leave without a reason.

    Nee, sorry.
    Ik maak nooit komedies, ik ben bezig met een avonturenfilm. Haha. x3


    hoi, jij bent leuk.

    maak een parodie op iets?


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    Het enige dat ik weet van films maken is dat je een camera nodig hebt. [/dom]


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.