• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 26 aug 2015 - 11:56 ]

    Abstergo schreef:
    Als ik Under the Dome had gezeten en ik was Junior tegengekomen dan wist ik het wel (wbw)
    Alleen eerst Christine effe vermoorden, lol.


    Hahaha moet je eerst ook nog ff langs mij op ^^
    •••••••••••••••••
    Wat is het stil op Quizlet, er is geen zak te doen


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Ik wil mijn story eigenlijk best wel online zetten, maar ben bang voor de schoonheidsfoutjes die zich nog steeds in de eerste hoofdstukken bevinden en dat het nog wel een tijd duurt om ze eruit te halen :/


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    And I'm almost back home. Je kan me nu wel bij elkaar vegen, maar het was het helemaal waard!


    26 - 02 - '16

    Ik ben serieus blij dat ik nooit naar de bioscoop ben gegaan voor deze film.


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!

    Damn, ik houd zo van Achievement Hunter. C:


    Caution first, always.

    Bored


    16 - 09 - '17


    kindness is never a burden.

    Ouch, de waarheid is hard. Ach ja, hebben we dat ook weer gehad.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Lag die Bad Gateway nou aan mijn internetconnectie, of worden ze steeds vroeger? :'D

    // Fuck it, ik lees zelf niet eens OC Harry Potter fics meer, maar ik kan dit niet zomaar laten liggen. 5-shot als tussendoortje, dan maar.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Rockbell schreef:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Was een leuk feest van m'n ouders. Ik heb gezongen, met twijfel, maar uiteindelijk ging ik toch (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    I need to kiss someone or this is gonna ruin me.


    kindness is never a burden.

    Kilig schreef:
    And I'm almost back home. Je kan me nu wel bij elkaar vegen, maar het was het helemaal waard!


    Jaaaa. *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Verdomde langpootmug, you are creepy! o.o


    Ik wil een tuin vol egels

    Drunken people on the street: shut the fuck up. You aren't alone in this world and some people want to sleep.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered