• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 26 aug 2015 - 11:56 ]

    Like I would expect something from someone who don't give a damn. Ik kon net zo goed meegaan :}


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    De eerste schoolweek viel me wel zwaar.. maar het is een pittige opleiding.

    Ik vind het jammer dat je nu erdoor heen zit te bellen. Soms vraag ik me af waarom ik wel rekening hou met anderen terwijl er met mij geen rekening gehouden lijkt te worden.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ugh door die tic ga ik ook slecht eten, omdat ik me dan niet kan concentreren op het niet ticcen en als ik eet het 3x zo heftig wordt. :c

    [ bericht aangepast op 28 aug 2015 - 22:39 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oke hoe de hel kunnen James, albus en lily half bloed zijn terwijl beide ouders een heks zijn? *Verwaring*


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!

    Lang geleden dat ik me zo vedrietig heb gevoeld. Dankjewel, ouders.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    ColtonLee schreef:
    Oke hoe de hel kunnen James, albus en lily half bloed zijn terwijl beide ouders een heks zijn? *Verwaring*



    ah omdat je pas volbloed heks of tovenaar bent als het zo zit


    Opa (volbloed) - Oma (volbloed) Opa (volbloed) - Oma (volbloed)




    Papa (volbloed) Mama (Volbloed


    Kind (volbloed)




    In James geval is dat dus:


    James Potter (Volbloed) - Lily Evers (dreuzelkind) Arthur Wemel (volbloed) - Molly Wemel (volbloed)

    | |

    Harry (halfbloed) Ginny (volbloed)

    James (combinatie halfbloed en volbloed = halfbloed)

    [ bericht aangepast op 28 aug 2015 - 22:54 ]


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Okee mijn hele layout is naar de tering, maar dat is het principe ^


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Caracalla schreef:
    (...)


    ah omdat je pas volbloed heks of tovenaar bent als het zo zit


    Opa (volbloed) - Oma (volbloed) Opa (volbloed) - Oma (volbloed)




    Papa (volbloed) Mama (Volbloed


    Kind (volbloed)




    In James geval is dat dus:


    James Potter (Volbloed) - Lily Evers (dreuzelkind) Arthur Wemel (volbloed) - Molly Wemel (volbloed)

    | |

    Harry (halfbloed) Ginny (volbloed)

    James (combinatie halfbloed en volbloed = halfbloed)


    Aah oké dus de potter familie kan nooit meer een volbloed worden? Ook weer wat geleerd


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!

    ColtonLee schreef:
    (...)

    Aah oké dus de potter familie kan nooit meer een volbloed worden? Ook weer wat geleerd


    volgens mij niet meer nee


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    En dan zie je dat er een storm/orkaan/ding (deels) naar je vernoemd is. Feels weird :/

    [ bericht aangepast op 28 aug 2015 - 23:26 ]


    26 - 02 - '16

    Kilig schreef:
    En dan zie je dat er een storm/orkaan/ding (deels) naar je vernoemd is. Feels weird :/


    Het is maar een orkaan...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik weet niet waar het fout is gegaan, maar ik erger me aan elk fucking woord dat er uit je mond komt en ik weet niet hoe ik ermee kan stoppen.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Iedereen met instagram opgelet! Mijn toekomstig kitten heeft nu zijn eigen account ^^ goofy_the_cat :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Je mag met een tatoeage blijkbaar gewoon bloed doneren! Nu hoef ik niet meer te kiezen.


    "Ignite, my love. Ignite."