• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 26 aug 2015 - 11:56 ]

    Misfire schreef:
    (...)

    Alkmaar?
    Ik was gisternacht maar god wat was dat een slecht idee. Ik had het koud en ik was zó verkouden en alles deed pijn. Toen ik met de bus naar huis wilde had ik ook nog eens geen saldo meer op mijn ov, dus ik vreesde voor mijn leven want de volgende bus zou pas over een uur gaan. Maar busman had iets van 'god you're fucked up aren't you ga maar zitten dan'.


    Yep, ook gisteravond/nacht. Hoe heb ik jou nou mis kunnen lopen? D:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Welke serie ga ik nu kijken? Dilemma...


    "Ignite, my love. Ignite."

    Waarom gaan mensen altijd na de vakantieperiode op vakantie.. het heet niet voor niets vakantieperiode, hoor. (cat)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Abstergo schreef:
    Waarom gaan mensen altijd na de vakantieperiode op vakantie.. het heet niet voor niets vakantieperiode, hoor. (cat)

    Goedkoper en minder druk, I guess. (':

    -

    Ga nou weg, dan kan ik chocola eten.


    Caution first, always.

    Blurryface schreef:
    (...)
    Goedkoper en minder druk, I guess. (':

    -

    Ga nou weg, dan kan ik chocola eten.


    Ja, maar waarom geeft school ze überhaupt vrij dan, dat is voorttrekkerij.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Abstergo schreef:
    (...)

    Ja, maar waarom geeft school ze überhaupt vrij dan, dat is voorttrekkerij.

    Ew, bedoel je dat mensen echt vragen of ze vrij mogen? Dat is wel raar dan idd. (':

    -

    Wat heb jij een nerve zeg. Klootzak. Ik hoop echt dat je je hier flink kut over gaat voelen.


    Caution first, always.

    ImAwesome schreef:
    Welke serie ga ik nu kijken? Dilemma...


    Pssssst kijk Hannibal. (wbw)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Paars zit weer in mijn ponnie :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wiarda schreef:
    (...)

    Yep, ook gisteravond/nacht. Hoe heb ik jou nou mis kunnen lopen? D:


    Functioneert je sarah-radar nog wel?! Ik was voornamelijk Waagplein tho, bij Cheese. Eigenlijk ben ik helemaal niet op de kermis geweest x'D.


    i put the fun in funeral

    Natuurlijk niet, hoe kan het ook als je zo'n gigantisch bord voor je kop hebt.


    Caution first, always.

    Misfire schreef:
    (...)

    Functioneert je sarah-radar nog wel?! Ik was voornamelijk Waagplein tho, bij Cheese. Eigenlijk ben ik helemaal niet op de kermis geweest x'D.


    Oooh, zo. Ja, nee, dan ben je ook veel te ver weg om mijn Sarah-radar nog te laten functioneren. x) Ben wel dicht bij het Waagplein geweest (want er was natuurlijk nog kermis bij het Hof van Sonoy), maar niet echt erop. Whoops.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)

    Pssssst kijk Hannibal. (wbw)


    Ik denk niet dat ik dat mentaal aan kan.


    "Ignite, my love. Ignite."

    ImAwesome schreef:
    (...)

    Ik denk niet dat ik dat mentaal aan kan.


    Aah, jammer, want hij is wel heel goed. x) Al is het bloed en de manipulatie inderdaad wel in grote mate aanwezig. Geen schrikeffecten, dat is wel een plus, maar gore-y genoeg. ><

    // Oké, twee Pottermore accounts later blijf ik maar tussen Ravenclaw en Hufflepuff zitten. Bullshit. Slytherin in hart en nieren, of de Sorting Hat het nou inziet of niet. D:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)

    Aah, jammer, want hij is wel heel goed. x) Al is het bloed en de manipulatie inderdaad wel in grote mate aanwezig. Geen schrikeffecten, dat is wel een plus, maar gore-y genoeg. ><

    // Oké, twee Pottermore accounts later blijf ik maar tussen Ravenclaw en Hufflepuff zitten. Bullshit. Slytherin in hart en nieren, of de Sorting Hat het nou inziet of niet. D:


    Jaa Slytherinpower (Ravenclaw is okee though, goede tweede).


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik wil nog even schrijven, maar ik weet niet over welke OC. :c


    Caution first, always.