• * Titel:
    * Wel of geen username:
    Verandering van username graag even doorgeven.
    * Beschrijving:
    * Foto's:
    Zoek zelf je eigen foto's op, dit scheelt mij enorm veel tijd.
    En anders als het echt niet lukt de acteurs of een duidelijke beschrijving.

    *Sfeer:
    Horizontaal / Verticaal:
    Tekst:
    Met de tekst kun je via dafont.com aangeven
    welk letter typte je wilt hebben, wel graag met de link er bij zodat ik niet hoef te zoeken!

    Extra's:
    *Graag even doorgeven of je een andere aanvraag hebt gedaan bij een ander topic. Ik wil er niet zelf achter komen dat je ergens anders ook een aanvraag hebt gedaan.
    * Belangrijk!



    WACHTRIJ
    Ik volg de lijst, maar ik doe de gene die foto's bij hebben gedaan eerst omdat dit verplicht staat in mijn lijstje. Alvast sorry hiervoor, maar straks met school heb ik het onwijs druk en kan ik niet bij iedereen foto's zoeken. Vandaar de verplichting.
    Groen = mee bezig
    Oranje = wachtrij
    Rood = nog niet goedgekeurd.

    • AlisonAriaEmily
    • NecklaceOfRope
    • AlisonAriaEmily
    • Myrra
    • ColtonLee
    • Antichrist
    • Philip




    AFGEROND
    - maymeerminlove
    - Malachai >NL versie / EN versie
    - Shireen
    - Odahviing
    - Maximoff
    - Ylimielisyys
    - Ramsay
    - greencat245
    - Fangirler
    - Sublatti
    - Elros > met tekst / zonder tekst
    - Fortis
    - Myrra
    - Royai
    - RousseauOrion
    - VladiFerr
    - Green245
    - Firenzee

    - Koelbloedig
    - McCIair

    [ bericht aangepast op 24 aug 2015 - 14:44 ]


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Je hebt twee mensen van de verkeerdd Sherlock Holmes serie Erin zitten
    Die twee naastNatalie
    moeten deze zijn :
    http://images5.fanpop.com/image/photos/28800000/Jim-Moriarty-sherlock-28870103-1280-1781.png

    En deze
    http://images5.fanpop.com/image/photos/28100000/MH-mycroft-holmes-28106716-1067-1600.jpg
    De rest is wel goed

    [ bericht aangepast op 25 juli 2015 - 19:12 ]


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Titel: Summertime Sadness
    Wel of geen username: Geen username.
    Beschrijving: Dit houd ik liever nog even geheim, ik hoop niet dat -dat erg is.
    Foto's:
    Achtergrond:
    Klik

    Voorgrond:
    FC: Kelsey Chow

    Ashton Irwin

    Luke Hemmings

    Sfeer: Donker, verdrietig.
    Horizontaal / Verticaal: Verticaal.
    Tekst: Alleen de titel.
    Extra's: Als de plaatjes voor op de voorgrond niet goed passen of de kwaliteit niet goed genoeg is, mag je eventueel ook andere plaatjes van deze personages zoeken (de namen staan erbij vermeld), zolang ze maar bij de sfeer van het verhaal passen, dus geen lachende foto's. Ook zou ik de foto van Kelsey het liefst in het midden hebben, tussen Luke en Ashton in.


    Edit: Zou ik een versie met en een versie zonder tekst kunnen krijgen?

    [ bericht aangepast op 26 juli 2015 - 12:17 ]


    "Family don’t end in blood”

    Myrra schreef:
    Ben voor mijn gevoel echt een vaste klant hier XD

    Titel: Het Zwaard van de Maan - Amaris
    Wel of geen username: Nee, wel graag A.T.A. de Goede erop.
    Beschrijving: Laten we simpel zeggen dat het over de jongen Hato haar die zijn vermiste broer en en zwaard uit een legende zoekt. (Fantasy)
    Foto's: Heb ik stom genoeg niet! Graag twee jongens en één meisje erop, de jongens hebben beide donker haar en licht ogen, het meeste rood haar en amberkleurige ogen. Oh, een en zwaard.
    De wens jongen mag en soort schijn zijn, de andere mag helemaal vooraan
    Sfeer: Mysterieus, avontuurlijk, zoals je cover van Kodon's Revenge
    Horizontaal / Verticaal: Verticaal
    Tekst: De titel en A.T.A. de Goede. Het lettertype? Simpel maar Fantasy. Amaris het liefste boven het Zwaard van de Maan, ook iets kleiner.
    Extra's: Mooie covers!

    Alvast nog twee ( ga een trilogie proberen )

    Titel: Amaris - De Dolk van de Zon
    * Wel of geen username: Zelfde als aanvraag 1
    Verandering van username graag even doorgeven.
    * Beschrijving: Het is een vervolg op het vorige verhaal. Alleen is Tai, de broer van Hato, dit keer de hoofdpersoon.
    * Foto's:Graag hetzelfde als vorige keer, alleen dan nu de jongen die als school stond juist voor. En geen zwaard maar een dolk
    *Sfeer: Hetzelfde
    Horizontaal / Verticaal: Verticaal
    Tekst: De titel en A.T.A. de Goede, Amaris weer kleiner en bovenaan
    Extra's: -

    * Titel: De Boog des Sterren
    * Wel of geen username:
    Verandering van username graag even doorgeven. Nope.
    * Beschrijving: Deel drie van Amaris
    * Foto's: Nu mag er een boog zijn een het meisje mag het meeste opvallen, verder dezelfde personen
    *Sfeer: Zelfde als 1&2
    Horizontaal / Verticaal: Verticaal
    Tekst: De titel en A.T.A. de Goede
    Extra's: Nog nergens anders aangevraagd. Tenzij ik zwaar ontevreden ben ga ik dat ook niet doen.






    Dit zijn de laatste cover's van je aanvraag, ik vind ze zelf niet super geweldig, maar ik hoop verder dat ze goed zijn omdat ik gewoon weg nmiet precies wat je wou. Als ik iets moet veranderen zeg het maar!

    - Meike


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Ben ik nu gek omdat ik ze wel ontzettend amazing vind?

    [ bericht aangepast op 9 aug 2015 - 23:40 ]


    obsessive rage

    Nah, ik ben blij dat je ze mooi vind!


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    * Titel:
    Scharlakenrood
    * Wel of geen username:
    Liever niet.
    * Beschrijving:
    Het is een soort detective/ geheim agenten verhaal over vier meiden die geheim agent worden wegens moeilijke/ tragische omstandigheden.
    * Foto's:
    Aira, de hoofdpersoon heeft bruin haar en bruine ogen. Rana blond haar en blauwe ogen. Nori bruin haar en bruine ogen, Kira blond haar en blauwe ogen.
    Allemaal zijn ze rond de twaalf. Verder zou iets wat rood is en en beetje angst opwekt, maar het liefst niet al te smerig. Een vingerafdruk of vergrootglas zou ook tof zijn.
    *Sfeer:
    Mysterieus, detective.
    Horizontaal / Verticaal:
    Verticaal
    Tekst
    Het liefst in New Courier. Day start standaard in de meeste programma's, ik heb even geen link.
    Extra's:
    Ik heb het nergens anders aangevraagd. Dat ga ik vermoedelijk ook niet doen.


    Are you, are you, coming to the tree?

    [haal die ene van mij maar weg, dat verhaal wordt 'm niet]

    Titel
    Miracle ¤ Paper Towns
    Deze moet er wel op

    Username
    Nee

    Beschrijving
    Dit houd ik liever even geheim, tot ik het verhaal online heb...

    Foto's
    Cara Delevingne
    Dylan O'Brien
    Orlando (achtergrond)

    Graag zou ik willen dat de titel in het midden komt. Cara moet op de voorgrond en Dylan op de achtergrond.

    Sfeer
    Mysterieus, duister.

    Horizontaal verticaal
    Graag horizontaal

    Tekst
    Frosty Font

    Extra's
    Nergens anders aangevraagd

    [ bericht aangepast op 27 aug 2015 - 18:56 ]


    all because i liked a girl

    Titel: Meerminnologie
    Wel of geen username: Jup, het liefst wel.
    Beschrijving: Het is een soort handboek voor mensen die meerminnen interessant vinden, de zogenoemde meerminnologen.
    Foto's: Heb ik niet, maar graag onder water, dat het een beetje op een handboek lijkt en een teken dat het over meerminnen gaat.
    Sfeer: Mysterieus, want dat zijn meerminnen.
    Horizontaal / Verticaal: Verticaal
    Tekst: Geen idee.
    Extra's: Ik heb zelf ook al een cover waar ik best tevreden mee ben, dus het heeft geen haast.


    obsessive rage

    Ik wil graag dat jullie zelf je foto's er bij zoeken. Het kost me veel te veel tijd om dat zelf te doen, vooral als school straks weer begint. Dit staat ook bij mijn lijstje als verplicht dus als je een aanvraag gedaan hebt zonder foto's: Zoek die alsjeblieft nog even op. Alvast bedankt (:


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Ik zal ze zoeken


    all because i liked a girl

    Deze deze was ook wel tof, wat meerminnen. Ik heb nu heel erg het gevoel dat ik je van je vrijheid beperk, daarom alleen suggesties voor de achtergrond. De meerminnen mogen silhouettes worden en die zijn heel makkelijk te vinden.


    obsessive rage

    * Titel: 90 days to wed II Colton Lee Haynes
    * Wel of geen username: Geen username wel graag mijn eigen naam, Mendy
    * Beschrijving: Colton leerde in zijn vakantie in vietnam de 20 jarige serveerste Hanha kennen, nu twee jaar later hebben de twee nog steeds dagelijks contact en zijn ze smoor verlieft. Colton heeft in zijn laatste bezoek aan haar, Hanh ten huwelijk gevraagd. Nu heeft Colton het K-1 Fiancee Visum aan gevraagd om haar zo naar Amerika te halen zodat ze eindelijk kunnen trouwen, dit geeft hen 90 dagen de tijd om te gaan trouwen. Word er binnen deze 90 dagen niet getrouwt moet ze terug naar haar eigen land. Maar zal het wel goed gaan tussen Colton en Hanha nu ze 24/7 bij elkaar zijn en wat denkt de familie van Colton wel niet? Zal ze gebruik maken van zijn bekentheid en een kans zien om naar amerika te komen om zo een beter leven op te kunnen bouwen? Dan ze in haar eigen land heeft? Wat als iedereen denkt dat ze misbruik van hem maakt, en Colton begint te twijfelen?

    (Daar gaat het verhaal ongeveer over)

    * Foto's:
    Hanha
    O1
    O2
    O3
    O4

    Colton
    O1
    O2
    O3
    O4

    Trouw foto's
    O1
    O2
    *Sfeer: Romantisch, liefde, zachte kleuren
    Horizontaal / Verticaal: kijk maar
    Tekst: Titel graag in deze Cursif of moon flower kijk maar welke leuker is.
    Extra's:
    Ik heb geen aanvraag gedaan bij andere topics en dat ga ik ook niet doen
    Graag een met en een zonder tekst

    Als je nog wat nodig hebt hoor ik het wel (:

    [ bericht aangepast op 22 aug 2015 - 13:30 ]


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!

    Koelbloedig schreef:
    Je hebt twee mensen van de verkeerdd Sherlock Holmes serie Erin zitten
    Die twee naastNatalie
    moeten deze zijn :
    http://images5.fanpop.com/image/photos/28800000/Jim-Moriarty-sherlock-28870103-1280-1781.png

    En deze
    http://images5.fanpop.com/image/photos/28100000/MH-mycroft-holmes-28106716-1067-1600.jpg
    De rest is wel goed




    Whoops, sorry dat het zo lang geduurd heeft, maar hier is (hopelijk) de goeie :)


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Heel erg bedankt! Hij's goed gelukt. Is het goed als ik vandaag nog een aanvraag doe?

    [ bericht aangepast op 23 aug 2015 - 15:10 ]


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    * Titel: Till I Collapse
    * Wel of geen username: wel

    * Beschrijving: Lotte is een 15 jaar oude meid die niet heel zeker in haar schoenen staat. Om te ontsnappen aan het gepest en de opmerkingen die in de jaren bij haar zijn gebleven, besluit ze af te willen vallen. Al snel ontdekt ze de hele wereld en daarbij de verslaving van ‘’Pro-ana’’ Net als vele jongeren wordt ook Lotte in deze verslaving gezogen en helpen zij en haar vriendinnen elkaar hun doelen te bereiken. Maar wat als ze erachter komt dat zei en haar vrienden er toch dieper in zitten dan gedacht? En wat als je je vrienden en familie kwijtraakt?

    * Foto's:
    kies er maar een! (:

    https://41.media.tumblr.com/71456d48f7f092cff231ab85737874bd/tumblr_npxic22TNc1uy7znno1_540.jpg

    https://40.media.tumblr.com/f4243ebda86073d03e1cc421bdf08590/tumblr_nnkz22JZkX1svanapo3_500.jpg




    *Sfeer: Grimmig

    Horizontaal / Verticaal: Till I Collapse en subtitel: Pro ana
    Tekst:
    Till I collapse : http://www.dafont.com/acid-label.font
    pro ana : http://www.dafont.com/wedding-chardonnay.font