• In dit topic kunnen de kandidaten elkaar motiveren en tips geven tijdens het schrijven.

    Toegestaan:
    • Offtopic praten over de wedstrijd
    • Tips geven over elkaars creatie
    • Het motiveren van andere schrijvers
    • Het organiseren van kleine competities onderling om aan het aantal woorden te geraken

    Niet toegestaan:
    • Het promoten van niet deelnemende stories
    • Iemand zijn werk afkraken
    • Negatieve en uitdagende posts posten
    • Enkel 'Mijn topics' plaatsen, gelieve je reactie nuttig te houden.
    • Praten over de andere genres
    • Een nieuw topic openen indien deze vol is.

    De crew houdt dit topic niet bij, dus gelieve belangrijke vragen nog altijd aan ons door te spelen. Gelieve een bericht naar één van de crewleden die zich bezighouden met SOTY te sturen indien het topic vol is.

    Veel succes!


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    StephenFry schreef:
    Ik vind het persoonlijk wel leuk dat er drie thema's zijn en dat er een winnaar per thema is, maar ik denk dat de mensen met avontuur wel meer concurrentie gaan krijgen dan de andere twee genre's.


    Ik vind dat ze het dan wel moeten doen met gelijkwaardige themas. Bijna niemand doet namelijk Komedie


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    StephenFry schreef:
    (...)

    Ik had de prijzen nog niet bekeken ;) Maar voor mij is het eerder een motivatie om eindelijk eens een boek te proberen schrijven.
    sluit ik mij bij aan. Mijn inzending van vorig jaar is nu ook een manuscript dat ik wil gaan herschrijven, verbeteren en updaten, daarna hopelijk naar de uitgever. Zeker toen ik het de story of the year mocht noemen was ik er helemaal voor.
    Dit verhaal word mogelijk een tweede manuscript dat ik uiteindelijk hetzelfde zal laten ondergaan.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    NecklessOfHope schreef:
    (...)

    Ik vind dat ze het dan wel moeten doen met gelijkwaardige themas. Bijna niemand doet namelijk Komedie


    Dat is ook een heel moeilijk thema, hoe schrijf je een volledig verhaal dat grappig is, als het geen moppenboek of zo is ;)


    What would Emma do?

    Donar schreef:
    (...)sluit ik mij bij aan. Mijn inzending van vorig jaar is nu ook een manuscript dat ik wil gaan herschrijven, verbeteren en updaten, daarna hopelijk naar de uitgever. Zeker toen ik het de story of the year mocht noemen was ik er helemaal voor.
    Dit verhaal word mogelijk een tweede manuscript dat ik uiteindelijk hetzelfde zal laten ondergaan.


    Daarom heb ik mijn verhaal vorig jaar eraf gehaald, ik wil niet dat mijn manuscript (ook al was het een onverbeterde versie) op internet zou staan.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Daarom heb ik mijn verhaal vorig jaar eraf gehaald, ik wil niet dat mijn manuscript (ook al was het een onverbeterde versie) op internet zou staan.


    Dat zou ik doen als de wedstrijd gedaan is (als ik het echt af krijg). Maar tot dan, laat ik het er op staan.


    What would Emma do?

    Assassin schreef:
    (...)

    Daarom heb ik mijn verhaal vorig jaar eraf gehaald, ik wil niet dat mijn manuscript (ook al was het een onverbeterde versie) op internet zou staan.
    in de strijd om Ira zitten nog zoveel fouten en inperfectheden, ik weet nu al dat wanneer ik het herschrijf het totaal anders gaat worden. Enkel om die reden laat ik het staan. Het verhaal word waarschijnlijk 2x zo lang gezien een hoop van de reizen die Morgandy maakt niet uitgeschreven zijn.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    StephenFry schreef:
    (...)

    Dat zou ik doen als de wedstrijd gedaan is (als ik het echt af krijg). Maar tot dan, laat ik het er op staan.

    Lastig hoor als je wint ;) je komt in het archief, persoonlijk vind ik het dan erg zonde om het weg te doen.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Donar schreef:
    (...)
    Lastig hoor als je wint ;) je komt in het archief, persoonlijk vind ik het dan erg zonde om het weg te doen.


    Ik ga niet voor winnen :) Moest het zijn, zie ik dan nog wel. Vreemd genoeg hebben ik en de andere persoon in Detective een hoofdpersonage met dezelfde voornaam, dus ik hoop niet dat dat een probleem is ;'D


    What would Emma do?

    Well, ik ga er noch vanuit dat ik win noch dat het uitgeefbaar is, dus ik laat iedereen lekker mijn falen lezen :')


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Donar schreef:
    (...)in de strijd om Ira zitten nog zoveel fouten en inperfectheden, ik weet nu al dat wanneer ik het herschrijf het totaal anders gaat worden. Enkel om die reden laat ik het staan. Het verhaal word waarschijnlijk 2x zo lang gezien een hoop van de reizen die Morgandy maakt niet uitgeschreven zijn.


    Dat kan best, maar uitgevers willen het vaak niet uit geven als het op internet staat of gestaan heeft.
    Als je het echt wilt uitgeven, zou ik het sowieso in delen doen.


    Your make-up is terrible

    Nee, ik ga zeker ook niet voor het winnen, alhoewel dat wel een geweldige eer zou zijn en onbewust probeer je natuurlijk je tegenstanders te overwinnen. Maar het is voornamelijk een grote motivatie om een keer een verhaal uit te schrijven


    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.” ~ Albert Einstein

    NecklessOfHope schreef:
    Well, ik ga er noch vanuit dat ik win noch dat het uitgeefbaar is, dus ik laat iedereen lekker mijn falen lezen :')


    Wat was je verhaal nu weer? Ik kan het nergens terugvinden :S


    What would Emma do?

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat kan best, maar uitgevers willen het vaak niet uit geven als het op internet staat of gestaan heeft.
    Als je het echt wilt uitgeven, zou ik het sowieso in delen doen.
    Dat is een kwestie van alle namen veranderen, titel veranderen en het verhaal goed genoeg aanpassen. Bovendien, als het echt zo ver komt dat ik het uitgeef dan zal de story hier wel verdwijnen.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    StephenFry schreef:
    (...)

    Wat was je verhaal nu weer? Ik kan het nergens terugvinden :S


    Well, het is er nog niet echt c: Een titel, cover en lef ontbreekt nog :')


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Beetleblade schreef:
    Nee, ik ga zeker ook niet voor het winnen, alhoewel dat wel een geweldige eer zou zijn en onbewust probeer je natuurlijk je tegenstanders te overwinnen. Maar het is voornamelijk een grote motivatie om een keer een verhaal uit te schrijven
    Ik had het ook niet verwacht hoor afgelopen jaar, zeker omdat de concurrentie moordend was. Ik vind persoonlijk ook niet dat ik het verdien.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.