• In dit topic kunnen de kandidaten elkaar motiveren en tips geven tijdens het schrijven.

    Toegestaan:
    • Offtopic praten over de wedstrijd
    • Tips geven over elkaars creatie
    • Het motiveren van andere schrijvers
    • Het organiseren van kleine competities onderling om aan het aantal woorden te geraken

    Niet toegestaan:
    • Het promoten van niet deelnemende stories
    • Iemand zijn werk afkraken
    • Negatieve en uitdagende posts posten
    • Enkel 'Mijn topics' plaatsen, gelieve je reactie nuttig te houden.
    • Praten over de andere genres
    • Een nieuw topic openen indien deze vol is.

    De crew houdt dit topic niet bij, dus gelieve belangrijke vragen nog altijd aan ons door te spelen. Gelieve een bericht naar één van de crewleden die zich bezighouden met SOTY te sturen indien het topic vol is.

    Veel succes!


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    StephenFry schreef:
    Hoe lang zijn bij jullie gemiddeld de stukken die je online zet op Quizlet?
    alleen mn proloog is rond de 700 woorden, de rest 1000+


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    StephenFry schreef:
    Hoe lang zijn bij jullie gemiddeld de stukken die je online zet op Quizlet?


    Tussen de 1000 en 1200 woorden.


    Your make-up is terrible

    StephenFry schreef:
    Hoe lang zijn bij jullie gemiddeld de stukken die je online zet op Quizlet?


    Vijf- of zeshonderd woorden (soms iets meer, als dat nodig is). Ik hou zelf absoluut niet van lange hoofdstukken, dus ik hou het bij de iets kortere.

    Ungoliant schreef:
    Waaaah ik heb mijn proloog geschreven. Nog even nalezen en zo en dan zet ik 'm (hopelijk) vanavond online!


    BENIEUWD


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Niphredil schreef:
    (...)

    BENIEUWD


    ^^^^^^^^^


    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.” ~ Albert Einstein

    Ik vind het wel leuk dat er zo veel deelnemers zijn, dat motiveert wel :)


    What would Emma do?

    Assassin schreef:
    Zouden jullie voor mij willen stemmen voor een cover?
    done


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Assassin schreef:
    Zouden jullie voor mij willen stemmen voor een cover?


    Vier of vijf. Heb op vier gestemd. Ze zijn allemaal mooi, haha

    Ungoliant schreef:
    (...)

    Vier of vijf. Heb op vier gestemd. Ze zijn allemaal mooi, haha


    I know, haha. Ik ben altijd al redelijk snel besluiteloos en nu alleen nog maar meer.


    Your make-up is terrible

    Ik vind vijf echt de mooiste.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2015 - 21:02 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Pff, ik wil ook meedoen, maar dan moet ik eerst een idee in mijn hoofd krijgen. :/

    Ik twijfel zo erg. Ik heb een idee dat al vrij lang in mijn hoofd zit en heel goed zou werken voor komedie, maar eigenlijk wilde ik dat juist eens niet op Q zetten. Nou heb ik ook nog een tweede idee, maar dat is veel minder gedetailleerd op dit moment, en ik weet niet zeker of ik daarmee wel 50.000 woorden zou kunnen vullen. Ik weet echt niet welke ik moet schrijven. (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Mag je eigenlijk verhalen schrijven en dan pas rond september besluiten of je ze online zet of niet? Want dan zou ik gewoon voor de komedie gaan, als ik jou was. Dan houd je (bijna) al je opties nog open tot het einde.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Mag je eigenlijk verhalen schrijven en dan pas rond september besluiten of je ze online zet of niet? Want dan zou ik gewoon voor de komedie gaan, als ik jou was. Dan houd je (bijna) al je opties nog open tot het einde.


    Niemand kan zien hoe lang je al aan een verhaal bezig bent als je het online gooit - al zou vijftigduizend woorden nu al wel link zijn, maar oké. Dus ja: Dat mag gewoon. Je mag heel je verhaal zelfs op dertig november online gooien, als dat je beter uitkomt. (:

    [ bericht aangepast op 4 jan 2015 - 23:02 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried