• In dit topic kunnen de kandidaten elkaar motiveren en tips geven tijdens het schrijven.

    Toegestaan:
    • Offtopic praten over de wedstrijd
    • Tips geven over elkaars creatie
    • Het motiveren van andere schrijvers
    • Het organiseren van kleine competities onderling om aan het aantal woorden te geraken

    Niet toegestaan:
    • Het promoten van niet deelnemende stories
    • Iemand zijn werk afkraken
    • Negatieve en uitdagende posts posten
    • Enkel 'Mijn topics' plaatsen, gelieve je reactie nuttig te houden.
    • Praten over de andere genres
    • Een nieuw topic openen indien deze vol is.

    De crew houdt dit topic niet bij, dus gelieve belangrijke vragen nog altijd aan ons door te spelen. Gelieve een bericht naar één van de crewleden die zich bezighouden met SOTY te sturen indien het topic vol is.

    Veel succes!


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    NecklessOfHope schreef:
    (...)

    Ik heb ergens wel een beetje hetzelfde probleem; ook omdat in mijn verhaal niemand wil beledigen, maar het wel gebeurt is :') Dan ga ik altijd voor: drie keer een korte nieuwe hint geven, dan vullen de lezers het zelf in. Niet iedereen hoeft alles te weten, alleen misschien genoeg om het personage te begrijpen
    Hehe , ik kan best een perv schrijver zijn. Ik vind het ergens een nieuwe dimensie creeren.
    Maar ik denk dat ik een grapje ervan maak zovan:

    "Nee... zijn vader was een reus en zijn moeder een mens..." Arme vrouw :P

    of snapt niemand dan mijn humor

    [ bericht aangepast op 3 jan 2015 - 21:38 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Beetleblade schreef:
    Ik heb hem Soo gedoopt, maar hebben jullie tips over hoe je een nieuw karakter introduceert in je story?


    Dat kan ik ook wel gebruiken.


    What would Emma do?

    Beetleblade schreef:
    Ik heb hem Soo gedoopt, maar hebben jullie tips over hoe je een nieuw karakter introduceert in je story?
    met een geintje, een redding, een toevallige ontmoeting?
    een andere personage die de nieuwe introduceert?

    [ bericht aangepast op 3 jan 2015 - 21:39 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Donar schreef:
    (...)Hehe , ik kan best een perv schrijver zijn. Ik vind het ergens een nieuwe dimensie creeren.
    Maar ik denk dat ik een grapje ervan maak zovan:

    "Nee... zijn vader was een reus en zijn moeder een mens..." Arme vrouw :P

    of snapt niemand dan mijn humor


    Dat is mijn grote probleem met halfreuzen :'D Hoe zit dat in elkaar als de vrouw een mens is.


    What would Emma do?

    Donar schreef:
    (...)Hehe , ik kan best een perv schrijver zijn. Ik vind het ergens een nieuwe dimensie creeren.
    Maar ik denk dat ik een grapje ervan maak zovan:

    "Nee... zijn vader was een reus en zijn moeder een mens..." Arme vrouw :P

    of snapt niemand dan mijn humor


    Hahaha, omg. I totally get that joke and love it c:


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    StephenFry schreef:
    (...)

    Dat is mijn grote probleem met halfreuzen :'D Hoe zit dat in elkaar als de vrouw een mens is.
    heel erg pijnlijk... maar in mijn verhaal zijn de reuzen nu ook niet bepaald een lief volkje. Dus ik denk dat meneer de reus ook weinig aandacht heeft gehad hoe de vrouw zich voelde :Y)


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    NecklessOfHope schreef:
    (...)

    Hahaha, omg. I totally get that joke and love it c:
    dat staat genoteerd, het leuke is dat het waarschijnlijk word uitgelegd door een draak die een pest hekel heeft aan mannen, maar voor het vrouwelijk schoon een gigantische charmeur is.
    :P


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    :$ wut...


    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.” ~ Albert Einstein

    Donar schreef:
    (...)heel erg pijnlijk... maar in mijn verhaal zijn de reuzen nu ook niet bepaald een lief volkje. Dus ik denk dat meneer de reus ook weinig aandacht heeft gehad hoe de vrouw zich voelde :Y)


    En overleeft de vrouw dat meestal? Ik weet niet hoe groot de reuzen zijn, maar goed :'D Zo'n grote baby, kan me niet voorstellen dat dat echt vlot gaat... Denk dat ik je story maar eens ga volgen :)


    What would Emma do?

    StephenFry schreef:
    (...)

    En overleeft de vrouw dat meestal? Ik weet niet hoe groot de reuzen zijn, maar goed :'D Zo'n grote baby, kan me niet voorstellen dat dat echt vlot gaat... Denk dat ik je story maar eens ga volgen :)
    Een half reus is (in mijn story) een nogal uit de kluiten gewassen mens, die ook een tikkie sterker is. En nee mams didnt survive :P
    en awesome!

    [ bericht aangepast op 3 jan 2015 - 21:44 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Donar schreef:
    (...)Een half reus is (in mijn story) een nogal uit de kluiten gewassen mens, die ook een tikkie sterker is. En nee mams didnt survive :P
    en awesome!


    Denk Hagrid


    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.” ~ Albert Einstein

    Beetleblade schreef:
    (...)

    Denk Hagrid


    Daar dacht ik inderdaad aan, maar zijn moeder was de reus en ik wist niet welk formaat de halfreus was ;D


    What would Emma do?

    Beetleblade schreef:
    (...)

    Denk Hagrid
    precies, alleen dan een asshole.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.



    Hij hangt nog geen uur...


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Donar schreef:



    Hij hangt nog geen uur...


    Hehe, ik doe op het een online whiteboard c:


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman