• In dit topic kunnen de kandidaten elkaar motiveren en tips geven tijdens het schrijven.

    Toegestaan:
    • Offtopic praten over de wedstrijd
    • Tips geven over elkaars creatie
    • Het motiveren van andere schrijvers
    • Het organiseren van kleine competities onderling om aan het aantal woorden te geraken

    Niet toegestaan:
    • Het promoten van niet deelnemende stories
    • Iemand zijn werk afkraken
    • Negatieve en uitdagende posts posten
    • Enkel 'Mijn topics' plaatsen, gelieve je reactie nuttig te houden.
    • Praten over de andere genres
    • Een nieuw topic openen indien deze vol is.

    De crew houdt dit topic niet bij, dus gelieve belangrijke vragen nog altijd aan ons door te spelen. Gelieve een bericht naar één van de crewleden die zich bezighouden met SOTY te sturen indien het topic vol is.

    Veel succes!


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Beetleblade schreef:
    (...)

    Klinkt echt heel vet! wat betreft de titel, dat is altijd lastig. Ik zou iets doen wat te maken heeft met de sleutel en iets met het terugdraaien van de tijd misschien?

    succes!


    Thanks! Ja, dat is inderdaad een goed idee..


    Your make-up is terrible

    Ik heb mijn cover af (veranderd)


    wat vinden jullie ervan?


    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.” ~ Albert Einstein

    Oh, die heeft wel iets, ja!


    Your make-up is terrible

    Ungoliant schreef:
    Jemig door al jullie ideeën word ik helemaal onzeker over de mijne. Ben wel echt blij met mijn idee, maar of het nou per se SOTY waardig is... :')


    Jouw idee is ook hartstikke goed Evi


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Niphredil schreef:
    (...)

    Jouw idee is ook hartstikke goed Evi


    Ik hoop het :p Maar bedankt ^^

    Oh God. Waarom is het zo moeilijk om een titel te bedenken? D:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Hij staat online! De grond is lava.

    Ik twijfel nog steeds zo erg :')


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    De mijne staat ook online en ik heb net de proloog er op gezet:

    Zij heet Pandora


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.



    Ik twijfel nog over mijn cover, maar ja.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Sangster schreef:



    Ik twijfel nog over mijn cover, maar ja.


    Ziet er nu al heel erg vet uit! waar gaat je verhaal over?


    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.” ~ Albert Einstein

    Iedereen heeft van die geweldige ideeën :')


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    NecklessOfHope schreef:
    Iedereen heeft van die geweldige ideeën :')


    Heb jij al een idee?


    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.” ~ Albert Einstein

    Beetleblade schreef:
    (...)

    Heb jij al een idee?


    Jawel, maar lang niet zo goed als de ideeën hier c:
    Het schrijven stel ik echter nog uit om mezelf gelegenheid te geven het verhaal verder uit te diepen


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Zo, eindelijk de omschrijving van mijn verhaal af.

    Hannah Winters is een jonge vrouw die sinds enkele maanden werkt bij het detective bureau van *insert city name*. Alles verliep prima, totdat ze rare briefjes begon te ontvangen. Hannah trok zich er echter niks van aan, met de gedachten dat het vast een één of andere grap was van een stel puberjongens. De briefjes, die op allerlei plekken voor haar achter gelaten werden, werden steeds beangstigender en ze volgden elkaar steeds sneller op. Nadat haar stalker op een keer wel erg dichtbij kwam, besloot ze om toch aangifte te doen, maar ze was alles behalve tevreden met de langzame vooruitgang van het onderzoek, waarop ze het hef in eigen handen nam. Echter begint de tijd misschien wel te dringen, wanneer ze haar stalkers affectie niet beantwoordt en zijn daden steeds agressiever worden.


    Nu maar beginnen aan het verder uitwerken van mijn karakters en verhaallijn.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered