• In dit topic kunnen de kandidaten elkaar motiveren en tips geven tijdens het schrijven.

    Toegestaan:
    • Offtopic praten over de wedstrijd
    • Tips geven over elkaars creatie
    • Het motiveren van andere schrijvers
    • Het organiseren van kleine competities onderling om aan het aantal woorden te geraken

    Niet toegestaan:
    • Het promoten van niet deelnemende stories
    • Iemand zijn werk afkraken
    • Negatieve en uitdagende posts posten
    • Enkel 'Mijn topics' plaatsen, gelieve je reactie nuttig te houden.
    • Praten over de andere genres
    • Een nieuw topic openen indien deze vol is.

    De crew houdt dit topic niet bij, dus gelieve belangrijke vragen nog altijd aan ons door te spelen. Gelieve een bericht naar één van de crewleden die zich bezighouden met SOTY te sturen indien het topic vol is.

    Veel succes!


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Offside schreef:
    (...)

    Dit motiveert me niet echt (No_cheers) ik heb nog niet eens een idee. :')

    Goed bezig, jij! Wauw!

    Oh jij kan dit ook!
    Ik had gewoon meteen een goed idee en liep er al een tijdje mee rond. Maar had voordat de SOTY weer begon geen motivatie om te schrijven.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik heb even een vraagje, want in mijn verhaal wil ik graag steeds heen en terug van het verleden naar de toekomst, maar ik wil het verleden dan het liefst ook vanuit een ander perspectief schrijven, wat vinden jullie hiervan?


    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.” ~ Albert Einstein

    Ik twijfel nog steeds een beetje of ik mee zal doen, want ik ken mezelf goed genoeg om te weten dat als ik hieraan meedoe, de kans groot is dat ik mijn andere lopende verhaal tijdelijk verloeder omdat ik per se aan mijn minimum aantal woorden wil komen aan het einde van het jaar. Zijn er hier meer mensen die naast hun SOTY een verhaal schrijven? Hebben jullie er vertrouwen in dat dat wel gaat lukken, of pauzeren jullie het andere verhaal?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Beetleblade schreef:
    Ik heb even een vraagje, want in mijn verhaal wil ik graag steeds heen en terug van het verleden naar de toekomst, maar ik wil het verleden dan het liefst ook vanuit een ander perspectief schrijven, wat vinden jullie hiervan?


    Hmm, ik denk dat je dan het beste wel in de hij/zij-vorm kan schrijven, omdat het anders misschien verwarrend wordt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Wiarda schreef:
    Ik twijfel nog steeds een beetje of ik mee zal doen, want ik ken mezelf goed genoeg om te weten dat als ik hieraan meedoe, de kans groot is dat ik mijn andere lopende verhaal tijdelijk verloeder omdat ik per se aan mijn minimum aantal woorden wil komen aan het einde van het jaar. Zijn er hier meer mensen die naast hun SOTY een verhaal schrijven? Hebben jullie er vertrouwen in dat dat wel gaat lukken, of pauzeren jullie het andere verhaal?


    Ik schrijf twee stories te gelijk, maar ik kan nog niet zeggen of dit gaat lukken ;D


    What would Emma do?

    Wiarda schreef:
    Ik twijfel nog steeds een beetje of ik mee zal doen, want ik ken mezelf goed genoeg om te weten dat als ik hieraan meedoe, de kans groot is dat ik mijn andere lopende verhaal tijdelijk verloeder omdat ik per se aan mijn minimum aantal woorden wil komen aan het einde van het jaar. Zijn er hier meer mensen die naast hun SOTY een verhaal schrijven? Hebben jullie er vertrouwen in dat dat wel gaat lukken, of pauzeren jullie het andere verhaal?


    Ik RPG nog naast het schrijven en dat is ook nog best veel. Daardoor heb ik bepaalde dagen dat ik eerst voor mijn RPG's ga schrijven en daarna pas aan SOTY.


    Your make-up is terrible

    Zo lastig om een geschikte rol te vinden voor één voor van mijn personages. Ik wil hem er niet een beetje bij laten hangen, maar een doel geven, haha.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Zo lastig om een geschikte rol te vinden voor één voor van mijn personages. Ik wil hem er niet een beetje bij laten hangen, maar een doel geven, haha.


    Ik wil wel helpen als ik klaar ben met school :3


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Wiarda schreef:
    Ik twijfel nog steeds een beetje of ik mee zal doen, want ik ken mezelf goed genoeg om te weten dat als ik hieraan meedoe, de kans groot is dat ik mijn andere lopende verhaal tijdelijk verloeder omdat ik per se aan mijn minimum aantal woorden wil komen aan het einde van het jaar. Zijn er hier meer mensen die naast hun SOTY een verhaal schrijven? Hebben jullie er vertrouwen in dat dat wel gaat lukken, of pauzeren jullie het andere verhaal?


    Ik doe het nu niet, maar dat heeft juist als reden dat ik vorig jaar een poging gewaagd had en dat me niet lukte. Nu kan ik ook gewoon niet met meerdere verhalen tegelijk bezig zijn zonder ze beiden te verwaarlozen... Het is voor mij meestal de reden voor een block, maar dat verschilt per persoon, denk ik.

    Wat is het hier trouwens heerlijk gezellig en druk! Zal wel aan de spanning van de eerste paar dagen liggen, maar ik meen me te herinneren van vorig jaar dat de praattopics heel stil waren...


    For those I love, I will sacrifice

    Na uren vertraging van het vliegtuig heb ik wel mijn personages goed kunnen uitwerken :')


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Waaaah ik heb mijn proloog geschreven. Nog even nalezen en zo en dan zet ik 'm (hopelijk) vanavond online!

    Hoe lang zijn bij jullie gemiddeld de stukken die je online zet op Quizlet?


    What would Emma do?

    StephenFry schreef:
    Hoe lang zijn bij jullie gemiddeld de stukken die je online zet op Quizlet?


    Tussen de 900 en 1000 woorden


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Ungoliant schreef:
    Waaaah ik heb mijn proloog geschreven. Nog even nalezen en zo en dan zet ik 'm (hopelijk) vanavond online!


    *O*


    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.” ~ Albert Einstein

    StephenFry schreef:
    Hoe lang zijn bij jullie gemiddeld de stukken die je online zet op Quizlet?


    Tussen de 800 en 1200


    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.” ~ Albert Einstein