• In dit topic kunnen de kandidaten elkaar motiveren en tips geven tijdens het schrijven.

    Toegestaan:
    • Offtopic praten over de wedstrijd
    • Tips geven over elkaars creatie
    • Het motiveren van andere schrijvers
    • Het organiseren van kleine competities onderling om aan het aantal woorden te geraken

    Niet toegestaan:
    • Het promoten van niet deelnemende stories
    • Iemand zijn werk afkraken
    • Negatieve en uitdagende posts posten
    • Enkel 'Mijn topics' plaatsen, gelieve je reactie nuttig te houden.
    • Praten over de andere genres
    • Een nieuw topic openen indien deze vol is.

    De crew houdt dit topic niet bij, dus gelieve belangrijke vragen nog altijd aan ons door te spelen. Gelieve een bericht naar één van de crewleden die zich bezighouden met SOTY te sturen indien het topic vol is.

    Veel succes!


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    NecklessOfHope schreef:
    (...)

    Hehe, ik doe op het een online whiteboard c:
    ik moet kunnen kloten met papiertjes :P een vriendin gaat voor mij de draak tekenen. Als het ff kan gaat ze ook Cados (god van de chaos voor mij uitwerken) natuurlijk wel met de uiterlijkheden die ik haar heb toegezegd.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Donar schreef:
    (...)ik moet kunnen kloten met papiertjes :P een vriendin gaat voor mij de draak tekenen. Als het ff kan gaat ze ook Cados (god van de chaos voor mij uitwerken) natuurlijk wel met de uiterlijkheden die ik haar heb toegezegd.


    Ik heb gelukkig niet zo een ontzettend ingewikkeld plot, heb een mapje op mijn laptop met plaatjes, en in het document zelf heb ik in grote lijnen het plot uitgeschreven


    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.” ~ Albert Einstein

    Haha Donar, echt niet okee. Arm vrouwtje


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Donar schreef:
    (...)ik moet kunnen kloten met papiertjes :P een vriendin gaat voor mij de draak tekenen. Als het ff kan gaat ze ook Cados (god van de chaos voor mij uitwerken) natuurlijk wel met de uiterlijkheden die ik haar heb toegezegd.


    Haha, dat is ook wel fijn ja c: Ik kan dus echt niet tekenen (zelfs een zon lijkt bij mij op een afgekeurde cactus), dus ik houd het maar bij dingen in mijn hoofd :') Al heeft mijn hoofdpersoon nogal een opmerkelijk uiterlijk, waardoor ik niet echt fotos kan vinden. Meestal doe ik het zo, maar nu kan dat niet :') Dan maar uit mijn hoofd ofzo


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Beetleblade schreef:
    (...)

    Ik heb gelukkig niet zo een ontzettend ingewikkeld plot, heb een mapje op mijn laptop met plaatjes, en in het document zelf heb ik in grote lijnen het plot uitgeschreven


    Ik ga een van de dagen eens een lijst aanleggen :)


    What would Emma do?

    Beetleblade schreef:
    (...)

    Ik heb gelukkig niet zo een ontzettend ingewikkeld plot, heb een mapje op mijn laptop met plaatjes, en in het document zelf heb ik in grote lijnen het plot uitgeschreven

    Ik maak het mijzelf ook gewoon moeilijk, maar ik was toe aan de volgende stap.
    Vorig jaar heb ik ook erg veel vooruit moeten denken en mn hersenen af en toe bijna moeten laten exploderen, maar toen was het genoeg om het in een volgorde te zetten. Maar mijn hoofdkarakter heeft een orakel gave, dus het is heel veel vooruit en achteruit schrijven. Dingen niet vergeten, dingen toevoegen, dingen nader verklaren. Heb het nu dus dus echt nodig :P

    Niphredil schreef:
    Haha Donar, echt niet okee. Arm vrouwtje

    i know :P muhahahah


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    NecklessOfHope schreef:
    (...)

    Haha, dat is ook wel fijn ja c: Ik kan dus echt niet tekenen (zelfs een zon lijkt bij mij op een afgekeurde cactus), dus ik houd het maar bij dingen in mijn hoofd :') Al heeft mijn hoofdpersoon nogal een opmerkelijk uiterlijk, waardoor ik niet echt fotos kan vinden. Meestal doe ik het zo, maar nu kan dat niet :') Dan maar uit mijn hoofd ofzo
    Herkenbaar, ik kan nooit echt een foto vinden die past bij mijn karakter. Ik kan aardig tekenen, maar die vriendin zit op het grafisch lyceum daar kan ik niet tegenop.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Donar schreef:
    (...)Herkenbaar, ik kan nooit echt een foto vinden die past bij mijn karakter. Ik kan aardig tekenen, maar die vriendin zit op het grafisch lyceum daar kan ik niet tegenop.


    Naja, mijn personage heeft een uitgestoken oog, waardoor hij een stuk stof om zijn hoofd gebonden heeft. Verder heb ik wel een idee van zijn uiterlijk, maar een jongen met een ooglap dinges iets, is al nauwelijks te vinden :')


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    NecklessOfHope schreef:
    (...)

    Naja, mijn personage heeft een uitgestoken oog, waardoor hij een stuk stof om zijn hoofd gebonden heeft. Verder heb ik wel een idee van zijn uiterlijk, maar een jongen met een ooglap dinges iets, is al nauwelijks te vinden :')
    eh, ja. altijd lastig die dingen. Ik voel me dan ineens altijd zo creatief als ik geen foto kan vinden. ideeen verkopen aan een fotograaf :')


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Donar schreef:
    (...)
    i know :P muhahahah


    Wat ben je evil! ;D
    Mijn verhaal wordt eerder iets psychologisch, dus dat gaat ongelofelijk veel opzoekwerk zijn. Het wordt redelijk ingewikkeld, maar ik wil mezelf ook eens uitdagen ;)


    What would Emma do?

    Donar schreef:
    (...)eh, ja. altijd lastig die dingen. Ik voel me dan ineens altijd zo creatief als ik geen foto kan vinden. ideeen verkopen aan een fotograaf :')


    Haha, op dat soort momenten wil ik zo graag kunnen tekenen :')


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Ik vind het persoonlijk wel leuk dat er drie thema's zijn en dat er een winnaar per thema is, maar ik denk dat de mensen met avontuur wel meer concurrentie gaan krijgen dan de andere twee genre's.


    What would Emma do?

    StephenFry schreef:
    Ik vind het persoonlijk wel leuk dat er drie thema's zijn en dat er een winnaar per thema is, maar ik denk dat de mensen met avontuur wel meer concurrentie gaan krijgen dan de andere twee genre's.


    Ik vind het minder, 500 credits is echt veel voor je jaar werk, maar 150? Daarvoor doe ik het echt niet. Ze hadden het best wat meer mogen maken.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik vind het minder, 500 credits is echt veel voor je jaar werk, maar 150? Daarvoor doe ik het echt niet. Ze hadden het best wat meer mogen maken.


    Ik had de prijzen nog niet bekeken ;) Maar voor mij is het eerder een motivatie om eindelijk eens een boek te proberen schrijven.


    What would Emma do?

    Ik vind het wel goed. Ik doe het eigenlijk toch voor mezelf, dan voor de prijs. En ik vind 150 alsnog best veel haha.
    Bij mij gaat het trouwens ook best wat opzoekwerk worden, want ik wil het wel historisch correct houden.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.