• In dit topic kunnen de kandidaten elkaar motiveren en tips geven tijdens het schrijven.

    Toegestaan:
    • Offtopic praten over de wedstrijd
    • Tips geven over elkaars creatie
    • Het motiveren van andere schrijvers
    • Het organiseren van kleine competities onderling om aan het aantal woorden te geraken

    Niet toegestaan:
    • Het promoten van niet deelnemende stories
    • Iemand zijn werk afkraken
    • Negatieve en uitdagende posts posten
    • Enkel 'Mijn topics' plaatsen, gelieve je reactie nuttig te houden.
    • Praten over de andere genres
    • Een nieuw topic openen indien deze vol is.

    De crew houdt dit topic niet bij, dus gelieve belangrijke vragen nog altijd aan ons door te spelen. Gelieve een bericht naar één van de crewleden die zich bezighouden met SOTY te sturen indien het topic vol is.

    Veel succes!


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Donar schreef:
    (...)Dat is een kwestie van alle namen veranderen, titel veranderen en het verhaal goed genoeg aanpassen. Bovendien, als het echt zo ver komt dat ik het uitgeef dan zal de story hier wel verdwijnen.


    Jammer, ik had de naam net zo graag. Mijn verhaal bestaat uit twee verschillende delen (waarvan maar een meedoet aan de wedstrijd). Ze zijn apart te lezen. Ik moest wel het minst interessante van de twee in de wedstrijd ingeven en dat vond ik wel vervelend, want het andere paste er niet binnen.


    What would Emma do?

    NecklessOfHope schreef:
    (...)

    Well, het is er nog niet echt c: Een titel, cover en lef ontbreekt nog :')


    Dat verklaart waarom ik het dus niet vond. In welk thema wil je werken?


    Donar schreef:
    (...)Ik had het ook niet verwacht hoor afgelopen jaar, zeker omdat de concurrentie moordend was. Ik vind persoonlijk ook niet dat ik het verdien.


    Ik heb het gezien, ja! Dat waren echt veel inzendingen. Het is wel leuk om er zo achter te komen dat je verhaal het publiek aanspreekt :)


    What would Emma do?

    StephenFry schreef:
    (...)

    Ik heb het gezien, ja! Dat waren echt veel inzendingen. Het is wel leuk om er zo achter te komen dat je verhaal het publiek aanspreekt :)


    Avontuur c:


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    StephenFry schreef:
    (...)

    Jammer, ik had de naam net zo graag. Mijn verhaal bestaat uit twee verschillende delen (waarvan maar een meedoet aan de wedstrijd). Ze zijn apart te lezen. Ik moest wel het minst interessante van de twee in de wedstrijd ingeven en dat vond ik wel vervelend, want het andere paste er niet binnen.


    Morgandy of Fahn?

    StephenFry schreef:
    (...)

    Ik heb het gezien, ja! Dat waren echt veel inzendingen. Het is wel leuk om er zo achter te komen dat je verhaal het publiek aanspreekt :)

    Zeker, dat was echt een onwijs compliment!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Kan iemand me helpen voor een titel? Ik ben echt inspiratieloos de laatste tijd meh.


    [Name] is een detective die bij de NYPD werkt en een gelukkig leventje leidt. Alles verliep normaal totdat haar vader, een politieagent, werd vermoord door een zogenaamde seriemoordenaar en voordat ze nog kon protesteren kreeg ze de zaak in haar handen gedrukt van haar baas. Ze zal er alles aan doen om de dader te vinden en die achter slot en grendel te zetten. Daarbij komt ze er ook achter dat ze niet is wie ze zelf denkt wie ze is. Het is een spel vol verraad, misdaad en verkenningen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Donar schreef:
    (...)
    Zeker, dat was echt een onwijs compliment!


    Beide eigenlijk (namen), ze passen heel goed.
    En in mijn verhaal heb ik echt heel hard gezocht achter de juiste naam. Het zou wel jammer zijn om een andere te moeten gebruiken, maar ja :)


    What would Emma do?

    Sangster schreef:
    Kan iemand me helpen voor een titel? Ik ben echt inspiratieloos de laatste tijd meh.


    [Name] is een detective die bij de NYPD werkt en een gelukkig leventje leidt. Alles verliep normaal totdat haar vader, een politieagent, werd vermoord door een zogenaamde seriemoordenaar en voordat ze nog kon protesteren kreeg ze de zaak in haar handen gedrukt van haar baas. Ze zal er alles aan doen om de dader te vinden en die achter slot en grendel te zetten. Daarbij komt ze er ook achter dat ze niet is wie ze zelf denkt wie ze is. Het is een spel vol verraad, misdaad en verkenningen.

    wil je een nederlandse of een engelse titel?


    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.” ~ Albert Einstein

    Sangster schreef:
    Kan iemand me helpen voor een titel? Ik ben echt inspiratieloos de laatste tijd meh.


    [Name] is een detective die bij de NYPD werkt en een gelukkig leventje leidt. Alles verliep normaal totdat haar vader, een politieagent, werd vermoord door een zogenaamde seriemoordenaar en voordat ze nog kon protesteren kreeg ze de zaak in haar handen gedrukt van haar baas. Ze zal er alles aan doen om de dader te vinden en die achter slot en grendel te zetten. Daarbij komt ze er ook achter dat ze niet is wie ze zelf denkt wie ze is. Het is een spel vol verraad, misdaad en verkenningen.


    Ik vind het een leuk verhaal, maar in realiteit mag een agent wel niet meewerken aan de zaak van een bekende, zeker geen familielid ;)
    Wat voor titel wil je? Engels, Nederlands ... Bepaalde woorden die er in moeten zitten?


    What would Emma do?

    StephenFry schreef:
    (...)

    Beide eigenlijk (namen), ze passen heel goed.
    En in mijn verhaal heb ik echt heel hard gezocht achter de juiste naam. Het zou wel jammer zijn om een andere te moeten gebruiken, maar ja :)

    Morgandy wil ik veranderen omdat het publiek waar ik naartoe schrijf meestal wel een beetje into the celtic names zijn. Mor- is al een duidelijke aanduiding van krachtig. (gezien Morrigan de godin van de oorlog). ik wil het niet te obvious doen zeg maar.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    StephenFry schreef:
    (...)

    Ik vind het een leuk verhaal, maar in realiteit mag een agent wel niet meewerken aan de zaak van een bekende, zeker geen familielid ;)
    Wat voor titel wil je? Engels, Nederlands ... Bepaalde woorden die er in moeten zitten?


    Oh shit. Ik ga even een oplossing voor dat vinden :') Erg bedankt!


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik zoek een beetje middeleeuwse fantasy muziek, iemand aanraders?


    Beetje dit idee


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Sangster schreef:
    (...)

    Oh shit. Ik ga even een oplossing voor dat vinden :') Erg bedankt!


    Misschien kan ze een onderzoek leiden en tijdens het verhaal er achter komen dat hij haar vader is? Of op zichzelf een onderzoek beginnen als haar vader vermoord wordt en zich proberen moeien of zo :)


    What would Emma do?

    StephenFry schreef:
    (...)

    Misschien kan ze een onderzoek leiden en tijdens het verhaal er achter komen dat hij haar vader is? Of op zichzelf een onderzoek beginnen als haar vader vermoord wordt en zich proberen moeien of zo :)


    Ja dat ze haar vader nooit heeft gekend, en dat die man dan haar vader is


    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.” ~ Albert Einstein

    stiekem heb ik al 10k geschreven :P
    Maar nog niet geactiveerd natuurlijk.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2015 - 1:26 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Donar schreef:
    stiekem heb ik al 10k geschreven :P
    Maar nog niet geactiveerd natuurlijk.


    Dit motiveert me niet echt (No_cheers) ik heb nog niet eens een idee. :')

    Goed bezig, jij! Wauw!


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys