• Hallo peeps,

    ik zit hier al een tijdje mee. Ik voel me namelijk best wel eenzaam. Niet alleen oo het gebied van liefde maar ook oo het gebied van vriendschap. Het rare is dat ik best een grote groep vrienden heb, laten we zeggen 2 groepjes vrienden.
    Heel vaak gaan een paar mensen van die groepjes met elkaar uit 's avonds, of ze gaan shoppen etc., maar ik word nooit mee gevraagd. Ik ben altijd degene die moet vragen of ik alsjeblieft ook mee mag (wat ik best vervelend vind om te vragen dus daarom doe ik het ook niet vaak), of ik ben degene die vraagt aan 2 of 3 mensen van die groepen of we iets leuks gaan doen met zn allen. Laten we zeggen dat als ik mee wil met die mensen iets doen, ik altijd mezelf mee moet vragen of zelf iets moet organiseren. Bv. vriendin 1 vriendin 2, vriendin 3, vriendin 4 gaan vanavond uit naar een festival met elkaar en ik word niet meegevraagd terwijl dat ze weten dat ik er ook heel graag heen wil... ik weet echt niet wat ik daarvan moet denken...
    Daarnaast komt ook nog bij dat mijn beste vriendin en ik heel close zijn, al 5 jaar. Zij wordt dus ook nooit meegevraagd. Wij worden altijd alleen maar samen gevraagd. Komt de een, dan moet de ander ook komen. Zo denken mensen echt over ons 2 en dat wil ik totaal niet! Mensen denken namelijk dat als mijn beste vriendin niet wil/kan/gevraagd wordt, dat ik dan ook meteen niet hoef/wil te komen, maar dat is totaal niet zo.

    daarnaast lig ik ook gewoon heel goed in die 2 groepjes, mensen lachen vaak om me en zeggen ook dat ze me grappig vinden en dat soort dingen, dus ik begrijp het echt niet.

    Ik voel me dus heel eenzaam want iedereen gaat altijd leuke dingen doen samen of gezellig uit en ik word nooit meegevraagd :(

    Ik wilde dat gewoon even kwijt... Als iemand dit ook heeft of zich erin herkent of misschien wat advies voor mij heeft hoe ik vaker meegevraagd kan worden ofzo, dan hoor ik dat graag!

    x scarlettt

    [ bericht aangepast op 5 sep 2015 - 19:09 ]

    Probleem is geloof ik vaak, wat jij zelf al een soort van aangeeft, dat men de neiging heeft als het ware voor een ander te gaan denken. Als ik jou was, zou ik het denk gewoon eens duidelijk aangeven (weet niet of je dit al hebt gedaan). Verder heb ik niet echt een idee, sorry. Ik herken het trouwens wel.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."