• In dit topic kunnen de kandidaten elkaar motiveren en tips geven tijdens het schrijven.

    Toegestaan:
    • Offtopic praten over de wedstrijd
    • Tips geven over elkaars creatie
    • Het motiveren van andere schrijvers
    • Het organiseren van kleine competities onderling om aan het aantal woorden te geraken

    Niet toegestaan:
    • Het promoten van niet deelnemende stories
    • Iemand zijn werk afkraken
    • Negatieve en uitdagende posts posten
    • Enkel 'Mijn topics' plaatsen, gelieve je reactie nuttig te houden.
    • Praten over de andere genres
    • Een nieuw topic openen indien deze vol is.

    De crew houdt dit topic niet bij, dus gelieve belangrijke vragen nog altijd aan ons door te spelen. Gelieve een bericht naar één van de crewleden die zich bezighouden met SOTY te sturen indien het topic vol is.

    Veel succes!


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Phraese schreef:
    Het zou wel kunnen, maar het leest wel irritant. Misschien kan je dat personage eerst nog beter voorstellen,
    en dan een paar dagen later bv ontslaan. Zo kennen de lezers het personage.


    Ja ik denk dat ik zoiets ga doen.

    Is er iemand die mij een duidelijkere definitie kan schenken dan degene die ik van wikipedia kreeg wat betreft komedie? Is Bridget Jones komedie?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Firth schreef:
    Is er iemand die mij een duidelijkere definitie kan schenken dan degene die ik van wikipedia kreeg wat betreft komedie? Is Bridget Jones komedie?


    Dat is romantische komedie ;3


    26 - 02 - '16

    Firth schreef:
    Is er iemand die mij een duidelijkere definitie kan schenken dan degene die ik van wikipedia kreeg wat betreft komedie? Is Bridget Jones komedie?


    Persoonlijke kende ik Bridget Jones niet, maar na wat info gelezen te hebben op Wiki kan ik bevestigen dat dat komedie is.
    Om antwoord te geven op je andere vraag: Persoonlijk vind ik het genre "komedie" geen genre dat kan volstaan als een genre dat een volledig verhaal kan overheersen. Ik denk dat als je een verhaal schrijft met een groot element van humor, je verhaal al snel in dat genre past. Naar mijn mening is "komedie" niets meer dan een subgenre, en kan het niet de setting en het plot van een verhaal beïnvloeden.
    Ik hoop dat dit antwoord je kan helpen.


    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.” ~ Albert Einstein

    O, merci, allebei.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Dat moment dat je eindelijk een idee krijgt... Yes! Finally! Woohoo!
    Nouja. Het is alleen nog maar een aantekening die ik in mijn ideeën schriftje heb geschreven tijdens het kijken van The Three Musketeers.
    Maar het is iets! Meer dan dat ik de afgelopen dagen had ^^


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    En ik ben een officiële deelnemer! :'D Er zijn er ineens veel in het thema detective bijgekomen.


    What would Emma do?

    Meh, ik zit een beetje in de knoop met de tijd. Ik wil een goede basis leggen voor de rest van het verhaal, maar ik ben bang dat het te lang gaat duren. Ik weet van mezelf dat ik ontzettend langdradig kan zijn en veel te diep inga op de setting en de personages. Bovendien is mijn subplot nog een beetje twijfelachtig.

    Iemand tips om de inleiding van het verhaal interessant te houden?


    For those I love, I will sacrifice

    Ik had dit topic een beetje gemist. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Haha, misschien hier in het vervolg verder praten, want we gingen nogal redelijk off topic ;D


    What would Emma do?

    Ik heb een idee! *O*


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Nenya schreef:
    Ik heb een idee! *O*


    Leuk! In welk thema? En wil je het al delen met ons? :3


    What would Emma do?

    StephenFry schreef:
    (...)

    Leuk! In welk thema? En wil je het al delen met ons? :3


    Ik wil het eerst verder uitwerken, maar wellicht wordt het avontuur. (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    10k behaald!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Geef je anderen ook nog eens een kans om zoiets te winnen, Iris? ;o


    Your make-up is terrible