• In dit topic kunnen de kandidaten elkaar motiveren en tips geven tijdens het schrijven.

    Toegestaan:
    • Offtopic praten over de wedstrijd
    • Tips geven over elkaars creatie
    • Het motiveren van andere schrijvers
    • Het organiseren van kleine competities onderling om aan het aantal woorden te geraken

    Niet toegestaan:
    • Het promoten van niet deelnemende stories
    • Iemand zijn werk afkraken
    • Negatieve en uitdagende posts posten
    • Enkel 'Mijn topics' plaatsen, gelieve je reactie nuttig te houden.
    • Praten over de andere genres
    • Een nieuw topic openen indien deze vol is.

    De crew houdt dit topic niet bij, dus gelieve belangrijke vragen nog altijd aan ons door te spelen. Gelieve een bericht naar één van de crewleden die zich bezighouden met SOTY te sturen indien het topic vol is.

    Veel succes!


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Haha, en je hebt tijd, lijkt me. Dat scheelt. Ik heb officieel gezien geen toetsweek, maar zo voelt het helaas wel :')


    For those I love, I will sacrifice

    Ik heb toetsweek, dus nul tijd


    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.” ~ Albert Einstein

    Syeira schreef:
    Haha, en je hebt tijd, lijkt me. Dat scheelt. Ik heb officieel gezien geen toetsweek, maar zo voelt het helaas wel :')



    :') nee, het is mn ontspanning. dat was mn enige vrije avond deze week. scripties enzo...
    al schrijf ik ook soms als ik andere dingen zou moeten doen.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2015 - 16:41 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik heb bakken met inspiratie voor mijn verhaal en ik ben vrij zeker dat ik hem af ga maken (one day), maar op dit moment wil het nog niet zo. Waarschijnlijk omdat ik niet zo goed ben in het beginnen van een verhaal (hoe je iedereen moet introduceren en wanneer het oké is om een nieuwe belangrijke gebeurtenis er doorheen te gooien). Hopelijk kan ik binnenkort gewoon schrijven zonder dat ik er al te veel over nadenk (:

    ^ dat heb ik ook !

    Yes!! Eindelijk een idee, ik weet alleen niet of hij tussen deze onderwerpen past...

    Ik ben tot de stiekeme conclusie gekomen dat mijn hoofdpersonage een officiële drama-queen is die niet altijd even realistisch naar de wereld kijkt en eigenlijk gewoon heel graag aandacht wil hebben. Nu ben ik heel nieuwsgierig naar of ze niet gewoon ontzettend irritant wordt voor de lezers, omdat ze maar door blijft zeiken over haar o zo slechte jeugd... Note the sarcasm

    [ bericht aangepast op 21 jan 2015 - 16:26 ]


    For those I love, I will sacrifice

    Pffft, mijn motivatie is totaal verdwenen. Er zijn serieus mensen die prive hebben geklaagd dat ik teveel schrijf en of ik mn verhaal minder in de spotlight wil zetten -.-'' mensen kunnen het zo voor je verzieken.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Donar schreef:
    Pffft, mijn motivatie is totaal verdwenen. Er zijn serieus mensen die prive hebben geklaagd dat ik teveel schrijf en of ik mn verhaal minder in de spotlight wil zetten -.-'' mensen kunnen het zo voor je verzieken.


    Trek je alsjeblieft niets aan van die mensen. Schrijven is echt jouw ding en laat ze dat niet afpakken! Gewoon schrijven wanneer jij wil en kan. Laat je niet uit het veld slaan! (:


    26 - 02 - '16

    Dat is echt gek. Je mag toch zeker zelf weten hoeveel je schrijft.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Hoe kan je nou teveel schrijven?


    Your make-up is terrible

    jep, motivatie zal wel terug komen maar de afgelopen week is er gewoon niets meer uit mn vingers gekomen.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik had al anderhalve week of misschien wel langer niets meer geschreven, maar vandaag kwam de inspiratie godzijdank terug.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Wow, Donar, dat is echt ontzettend onsportief van die mensen. Niet teveel van aantrekken, ze zijn waarschijnlijk zelf gewoon onzeker over hun kansen, maar die staan of vallen zeker niet met hoeveel woorden jij schrijft en hoe vaak je je verhaal in de spotlight zet. Gewoon zo doorgaan! Je hebt alle aandacht meer dan verdiend.


    For those I love, I will sacrifice

    Donar schreef:
    Pffft, mijn motivatie is totaal verdwenen. Er zijn serieus mensen die prive hebben geklaagd dat ik teveel schrijf en of ik mn verhaal minder in de spotlight wil zetten -.-'' mensen kunnen het zo voor je verzieken.


    Oh wauw wat overdreven zeg. Gewoon lekker blijven schrijven! Dat is hun probleem, niet die van jou (: