• In dit topic kunnen de kandidaten elkaar motiveren en tips geven tijdens het schrijven.

    Toegestaan:
    • Offtopic praten over de wedstrijd
    • Tips geven over elkaars creatie
    • Het motiveren van andere schrijvers
    • Het organiseren van kleine competities onderling om aan het aantal woorden te geraken

    Niet toegestaan:
    • Het promoten van niet deelnemende stories
    • Iemand zijn werk afkraken
    • Negatieve en uitdagende posts posten
    • Enkel 'Mijn topics' plaatsen, gelieve je reactie nuttig te houden.
    • Praten over de andere genres
    • Een nieuw topic openen indien deze vol is.

    De crew houdt dit topic niet bij, dus gelieve belangrijke vragen nog altijd aan ons door te spelen. Gelieve een bericht naar één van de crewleden die zich bezighouden met SOTY te sturen indien het topic vol is.

    Veel succes!


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Donar schreef:
    10k behaald!


    Wauw, ik zal al blij zijn als ik daar raak :)


    What would Emma do?

    Assassin schreef:
    Geef je anderen ook nog eens een kans om zoiets te winnen, Iris? ;o
    (: wat wil je daarmee zeggen?

    [ bericht aangepast op 9 jan 2015 - 9:58 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Donar schreef:
    (...)(: wat wil je daarmee zeggen?


    Dat je weer elke maand de meeste woorden gaat schrijven, haha.


    Your make-up is terrible

    Het aantal woorden staat niet garant voor de prijs. "De anderen" moeten gewoon waardige tegenstand bieden ;-)


    For those I love, I will sacrifice

    Syeira schreef:
    Het aantal woorden staat niet garant voor de prijs. "De anderen" moeten gewoon waardige tegenstand bieden ;-)


    Ik bedoelde de badges als je het meest geschreven hebt in een maand enzo.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik bedoelde de badges als je het meest geschreven hebt in een maand enzo.
    het is de 1e maand, ik wil een goede aftrap maken. ik schrijf niet eens voor de badges. daarnaast is en blijft dit een wedstrijd dus mensen die dan zonodig vinden dat ik te veel schrijf mogen zelf harder schrijven ;) dus nee ik ga daar geen rekening mee houden. ik schrijf omdat ik het nu voel en omdat ik mn lezers het wil laten lezen. ok ga ook niet mn hoofdstukken kleiner maken.

    note: ik kom weer lekker bot over zo... lees het alsjeblieft niet bot. weet ff niet hoe ik de toon hierin kan veranderen.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2015 - 11:44 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Donar schreef:
    (...)het is de 1e maand, ik wil een goede aftrap maken. ik schrijf niet eens voor de badges. daarnaast is en blijft dit een wedstrijd dus mensen die dan zonodig vinden dat ik te veel schrijf mogen zelf harder schrijven ;) dus nee ik ga daar geen rekening mee houden. ik schrijf omdat ik het nu voel en omdat ik mn lezers het wil laten lezen. ok ga ook niet mn hoofdstukken kleiner maken.

    note: ik kom weer lekker bot over zo... lees het alsjeblieft niet bot. weet ff niet hoe ik de toon hierin kan veranderen.


    Ik snap je wel. 8D Het was ook meer als een grapje bedoeld dan dat je echt minder moet schrijven, haha.


    Your make-up is terrible

    mehh, ik heb volgende week examens dus heb niet heel veel tijd om te schrijven, gelukkig zit ik wel al op bijna 6K


    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.” ~ Albert Einstein

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik snap je wel. 8D Het was ook meer als een grapje bedoeld dan dat je echt minder moet schrijven, haha.
    lol hahaha ik ben weer lekker wakker xD


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Wat ben ik toch een sadist. Ik schrijf een verhaal waarin ik wat kan experimenteren met verschillende gebeurtenissen en ik gebruik mijn personage uit mijn SOTY verhaal om hem beter te leren kennen.
    Situatie 1: Pijn en marteling.

    Ik dénk dat ik hier een beetje te veel van geniet :'D


    What would Emma do?

    Ik vraag me toch af hoe het verder moet met het komedie genre, want de enige persoon met een verhaal in dat genre heeft gisteren zichzelf uitgeschreven, het is ook wel een beetje een apart genre...


    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.” ~ Albert Einstein

    Taytay schreef:
    Ik vraag me toch af hoe het verder moet met het komedie genre, want de enige persoon met een verhaal in dat genre heeft gisteren zichzelf uitgeschreven, het is ook wel een beetje een apart genre...


    Het is pas januari. Er kan nog heel veel gaan gebeuren. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    6,5k geschreven in 1 avond. Record :P nu nog verbeteren xD


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Donar jij gaat zooooo snel


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Niphredil schreef:
    Donar jij gaat zooooo snel
    ik ben ook constand bezig met storyboarden en sterf van de inspiratie.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.