• Overgewicht, maar goedhartige, Amelia trouwde met een man waarvan de familie het goed te doen heeft. Geld om te spenderen, kleren tot overvloed en een huis waarin je genoeg plek hebt. Maar haar man, Luke (Mariano Di Vaio), heeft de afgelopen zeven jaar in de Verenigde Staten voor zijn bedrijf doorgebracht en Amelia woont met zijn moeder en zusters samen, die haar slecht behandelen.
          Amelia is erachter gekomen dat Luke een affaire heeft met een bekende omroeper Aileen en hij vraagt om een scheiding. Een hart gevuld met woede, maar vooral verdriet rijdt ze weg van het huis. Haar auto raakt echter in een klif. Iedereen gaat ervan uit dat Amelia zelfmoord heeft gepleegd en woont haar begrafenis bij – niet wetende dat ze nog leeft.
          Om wraak te nemen tegen degenen die haar onrecht hebben aangedaan, smeekt Amelia Josiah (Gaspard Ulliel), een bekende plastische chirurg van de televisie show 'extreme-makeover', om haar te transformeren. Met tegenzin stemt hij in, vanwege zijn eigen bijbedoelingen.
          Na het gewichtsverlies en de plastische chirurgie komt Amelia er als een verbluffende, mooie vrouw uit en begint ze haar nieuwe leven met een andere naam, Rose (Shay Mitchell) – maar vooral om wraak te nemen. Met Josiah als haar coach regelt ze ervoor dat de bruiloft van Aileen en Luke op de klippen valt.


    Willen jullie lief zijn en stemmen? Ik heb een poll aangemaakt, maar ik ga er niet nog een topic voor openen. Dat vond ik onnodig :].

          De doornen van Rose.
          Wraak.
          Geen Rose zonder doornen. Wijzend naar het gezegde (geen rozen zonder doornen) dat je het geluk hebt dat je haar 'gevonden' hebt (ook wijzend naar haar uiterlijk), maar onder dat uiterlijk schuilt er een zwarte gedaante dat alleen wraak wil.
          Parel.
          Masker/Mask.
          Bad Karma is coming.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2014 - 21:48 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mmmm...
    Ik zal zometeen eens een cover gaan proberen (:
    Als titel zie ik dat je voorkeur hebt voor Nederlandse titels (of lijkt dat maar zo)
    Dan vindt ik wraak wel het leukst, aangezien het kort en krachtig is en in één woord uitlegt waar het verhaal over gaat.
    Maar als je geen voorkeur hebt voor Nederlandse titels, zou ik voor Revenge gaan, gewoon omdat ik dat een mooier woord vindt dan wraak^^
    En dan ga ik nu een cover proberenn


    “A queen will always turn pain into power.”

    Biblio schreef:
    Laat eens zien? (:
    Ik ben trouwens ook echt geen expert ofzo er zijn sowieso veel en veel betere cover makers dan ik; hier op Q.

    Huh? Ik heb deze melding niet eens gezien en nu ben ik te laat, want ik heb 'm al verwijderd :'D.

    ComingToTheTree schreef:
    Mmmm...
    Ik zal zometeen eens een cover gaan proberen (:
    Als titel zie ik dat je voorkeur hebt voor Nederlandse titels (of lijkt dat maar zo)
    Dan vindt ik wraak wel het leukst, aangezien het kort en krachtig is en in één woord uitlegt waar het verhaal over gaat.
    Maar als je geen voorkeur hebt voor Nederlandse titels, zou ik voor Revenge gaan, gewoon omdat ik dat een mooier woord vindt dan wraak^^
    En dan ga ik nu een cover proberenn

    Haha, nice, oké. Bedankt.
    Ik had ook een andere titel bedacht 'Masker', maar daar twijfel ik nog over. Ik zal vanavond eens een topic aanmaken.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2014 - 17:59 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Willen jullie lief zijn en stemmen? Ik heb een poll aangemaakt, maar ik ga er niet nog een topic voor openen. Dat vond ik onnodig :].


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dit is uiteindelijk mijn resultaat qua cover geworden, weet niet of je het wat vindt, maar het viel te proberen (:



    *Click* - voor grote versie

    [ bericht aangepast op 29 dec 2014 - 20:39 ]


    I aspire to inspire before I expire

    Ik ga denk ik nog een cover proberen (:


    Credendo Vides

    Sorry dat ik zo shitty doe guys, ik voel me echt niet goed. Let dus niet op mijn opmerkingen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oh maakt niet uit! Beterschap (:

    Heb je trouwens nog verbeter punten voor de laatste cover die ik heb gemaakt? Ik wil niet zeuren ofzo hoor haha maar je zou nog zeggen wat je nog anders wou (:


    I just caught the wave in your eyes

    Ik had gestemd op 'Parel' in je poll (:


    26 - 02 - '16

    Biblio schreef:
    Oh maakt niet uit! Beterschap (:

    Heb je trouwens nog verbeter punten voor de laatste cover die ik heb gemaakt? Ik wil niet zeuren ofzo hoor haha maar je zou nog zeggen wat je nog anders wou (:

    Pffsh, ik ben erachter gekomen dat, dat hele volgeprop niet gaat werken. Heb je misschien zelf wat in gedachten?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Frosty schreef:
    Ik had gestemd op 'Parel' 'De doornen van Rose.' in je poll (:


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Tsuchiya schreef:
    (...)
    Pffsh, ik ben erachter gekomen dat, dat hele volgeprop niet gaat werken. Heb je misschien zelf wat in gedachten?


    Hmm ff denken, ik weet t eig niet zo goed. Maar misschien kan de cover er ook zo uitzien:



    En dan doe je inplaats van de twee jongens Josiah en Rose/Amalia en op de achtergrond misschien een bruidspaar dat ruzie heeft of ies dergelijks? Tja beetje shit idee :$


    I just caught the wave in your eyes

    Biblio schreef:
    (...)

    Hmm ff denken, ik weet t eig niet zo goed. Maar misschien kan de cover er ook zo uitzien:



    En dan doe je inplaats van de twee jongens Josiah en Rose/Amalia en op de achtergrond misschien een bruidspaar dat ruzie heeft of ies dergelijks? Tja beetje shit idee :$

    Dat is wel echt een mooie cover. Heb jij die gemaakt?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oh, en thanks voor het stemmen, guys!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tsuchiya schreef:
    (...)
    Dat is wel echt een mooie cover. Heb jij die gemaakt?


    Ja :$


    I just caught the wave in your eyes

    Oh en echt heel erg bedankt voor het compliment!


    I just caught the wave in your eyes