• Overgewicht, maar goedhartige, Amelia trouwde met een man waarvan de familie het goed te doen heeft. Geld om te spenderen, kleren tot overvloed en een huis waarin je genoeg plek hebt. Maar haar man, Luke (Mariano Di Vaio), heeft de afgelopen zeven jaar in de Verenigde Staten voor zijn bedrijf doorgebracht en Amelia woont met zijn moeder en zusters samen, die haar slecht behandelen.
          Amelia is erachter gekomen dat Luke een affaire heeft met een bekende omroeper Aileen en hij vraagt om een scheiding. Een hart gevuld met woede, maar vooral verdriet rijdt ze weg van het huis. Haar auto raakt echter in een klif. Iedereen gaat ervan uit dat Amelia zelfmoord heeft gepleegd en woont haar begrafenis bij – niet wetende dat ze nog leeft.
          Om wraak te nemen tegen degenen die haar onrecht hebben aangedaan, smeekt Amelia Josiah (Gaspard Ulliel), een bekende plastische chirurg van de televisie show 'extreme-makeover', om haar te transformeren. Met tegenzin stemt hij in, vanwege zijn eigen bijbedoelingen.
          Na het gewichtsverlies en de plastische chirurgie komt Amelia er als een verbluffende, mooie vrouw uit en begint ze haar nieuwe leven met een andere naam, Rose (Shay Mitchell) – maar vooral om wraak te nemen. Met Josiah als haar coach regelt ze ervoor dat de bruiloft van Aileen en Luke op de klippen valt.


    Willen jullie lief zijn en stemmen? Ik heb een poll aangemaakt, maar ik ga er niet nog een topic voor openen. Dat vond ik onnodig :].

          De doornen van Rose.
          Wraak.
          Geen Rose zonder doornen. Wijzend naar het gezegde (geen rozen zonder doornen) dat je het geluk hebt dat je haar 'gevonden' hebt (ook wijzend naar haar uiterlijk), maar onder dat uiterlijk schuilt er een zwarte gedaante dat alleen wraak wil.
          Parel.
          Masker/Mask.
          Bad Karma is coming.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2014 - 21:48 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik wil opzich ook wel wat proberen qua cover, enige puntje is dat in een vorig bericht je had gezegd wie je er allemaal in wou, en dat waren nogal veel mensen. Het lijkt me dan dat de cover nogal druk wordt. Maar als dit is wat je wil kan ik het altijd proberen ^^


    I aspire to inspire before I expire

    Sapienza schreef:
    Ik wil opzich ook wel wat proberen qua cover, enige puntje is dat in een vorig bericht je had gezegd wie je er allemaal in wou, en dat waren nogal veel mensen. Het lijkt me dan dat de cover nogal druk wordt. Maar als dit is wat je wil kan ik het altijd proberen ^^

    Als de belangrijkste er maar in staan (dus de hoofdpersonage: Rose/Shay Mitchell) en Josiah (Gaspard Ulliel). Je mag er zelf wat van maken, als je iets beters weet. :]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Diep teleurstellend dit :$ sorry ik ga nog aan de slag voor een betere!


    I just caught the wave in your eyes

    Biblio schreef:
    Diep teleurstellend dit :$ sorry ik ga nog aan de slag voor een betere!


    Haha, het heeft op zich wel iets, maar Shay is te doorzichtig en mijn aandacht ging meteen naar Luke (de gozer rechts.) En niet zo negatief, het is niet teleurstellend. Hij is niet slecht, maar hij is gewoon niet precies hoe ik 'm wil.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wallace schreef:
    (...)
    Haha, het heeft op zich wel iets, maar Shay is te doorzichtig en mijn aandacht ging meteen naar Luke (de gozer rechts.) En niet zo negatief, het is niet teleurstellend. Hij is niet slecht, maar hij is gewoon niet precies hoe ik 'm wil.


    Kay dankje! Ik zal dat later ff veranderen


    I just caught the wave in your eyes

    Ik heb de sfeer veranderd, valt miss niet zo op maar is dit wat (voor de rest eigg het het zelfde..)


    I just caught the wave in your eyes

    Even een snellere simpelere die ik in de tussentijd heb kunnen maken xD

    [ bericht aangepast op 15 dec 2014 - 18:54 ]


    Credendo Vides


    Dit is hoever ik nu ben. Ik ben er niet enorm tevreden over, maar goed xp


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Welke programma's gebruiken jullie allemaal eigenlijk?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wallace schreef:
    Welke programma's gebruiken jullie allemaal eigenlijk?


    Ik gebruik GIMP.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ik gebruik momenteel photoshop elements 11 maar ik ga wss overstappen op GIMP of photoshop CS6 want er was iets fout gegaan met mijn photoshop installatie en nu is ie tijdelijk... Hoe dan ook denk ik dat ik voor GIMP ga omdat t gratis is en ik zie wat voor resultaten je kan bereiken ermee *kuch* Anatidaephobia *kuch*... (:


    I just caught the wave in your eyes

    Biblio schreef:
    Ik gebruik momenteel photoshop elements 11 maar ik ga wss overstappen op GIMP of photoshop CS6 want er was iets fout gegaan met mijn photoshop installatie en nu is ie tijdelijk... Hoe dan ook denk ik dat ik voor GIMP ga omdat t gratis is en ik zie wat voor resultaten je kan bereiken ermee *kuch* Anatidaephobia *kuch*... (:


    *Kuch Kuch*


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ik gebruik ook GIMP


    Credendo Vides

    Tja, ik heb nu ook Megan Fox (aka dat ene meisje) er in verwerkt... En eigenlijk een andere cover gemaakt haha


    I just caught the wave in your eyes

    Ah, oké, en wat als je alleen Josiah en Amelia erin verwerkt? (Hoeft niet op mijn manier.)


    Don't walk. Run, you sheep, run.