• Overgewicht, maar goedhartige, Amelia trouwde met een man waarvan de familie het goed te doen heeft. Geld om te spenderen, kleren tot overvloed en een huis waarin je genoeg plek hebt. Maar haar man, Luke (Mariano Di Vaio), heeft de afgelopen zeven jaar in de Verenigde Staten voor zijn bedrijf doorgebracht en Amelia woont met zijn moeder en zusters samen, die haar slecht behandelen.
          Amelia is erachter gekomen dat Luke een affaire heeft met een bekende omroeper Aileen en hij vraagt om een scheiding. Een hart gevuld met woede, maar vooral verdriet rijdt ze weg van het huis. Haar auto raakt echter in een klif. Iedereen gaat ervan uit dat Amelia zelfmoord heeft gepleegd en woont haar begrafenis bij – niet wetende dat ze nog leeft.
          Om wraak te nemen tegen degenen die haar onrecht hebben aangedaan, smeekt Amelia Josiah (Gaspard Ulliel), een bekende plastische chirurg van de televisie show 'extreme-makeover', om haar te transformeren. Met tegenzin stemt hij in, vanwege zijn eigen bijbedoelingen.
          Na het gewichtsverlies en de plastische chirurgie komt Amelia er als een verbluffende, mooie vrouw uit en begint ze haar nieuwe leven met een andere naam, Rose (Shay Mitchell) – maar vooral om wraak te nemen. Met Josiah als haar coach regelt ze ervoor dat de bruiloft van Aileen en Luke op de klippen valt.


    Willen jullie lief zijn en stemmen? Ik heb een poll aangemaakt, maar ik ga er niet nog een topic voor openen. Dat vond ik onnodig :].

          De doornen van Rose.
          Wraak.
          Geen Rose zonder doornen. Wijzend naar het gezegde (geen rozen zonder doornen) dat je het geluk hebt dat je haar 'gevonden' hebt (ook wijzend naar haar uiterlijk), maar onder dat uiterlijk schuilt er een zwarte gedaante dat alleen wraak wil.
          Parel.
          Masker/Mask.
          Bad Karma is coming.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2014 - 21:48 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hm ik zal t proberen, maar kweet niet of dat nog vandaag lukt... X


    I just caught the wave in your eyes

    Dat maakt niks uit (: Kun je het wat lichter als achtergrond maken? Zwart vind ik niet zo bij de cover en het verhaal passen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tuurlijk! Past dan zoiets als beige beter of bordeaux...?


    I just caught the wave in your eyes

    Biblio schreef:
    Tja, ik heb nu ook Megan Fox (aka dat ene meisje) er in verwerkt... En eigenlijk een andere cover gemaakt haha



    Die van jou is mooier dan die van mij xp


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Biblio schreef:
    Tuurlijk! Past dan zoiets als beige beter of bordeaux...?

    Hmm, ik weet niet hoe je het precies gaat verdelen? Je mag ook zelf iets verzinnen. Ik ben benieuwd naar hoe jij het maakt.
    Btw, heeft iemand een goede link voor mij waar ik GIMP kan downloaden? Ik heb er al eerder naar gezocht, maar elke keer krijg ik een foute download e.d. Ik vertrouw 't niet helemaal meer xd.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wallace schreef:
    (...)
    Hmm, ik weet niet hoe je het precies gaat verdelen? Je mag ook zelf iets verzinnen. Ik ben benieuwd naar hoe jij het maakt.
    Btw, heeft iemand een goede link voor mij waar ik GIMP kan downloaden? Ik heb er al eerder naar gezocht, maar elke keer krijg ik een foute download e.d. Ik vertrouw 't niet helemaal meer xd.


    http://www.gimp.org/downloads/
    http://gimp.nl.softonic.com/
    http://www.gratissoftwaresite.nl/downloads/gimp-fotobewerking-photo-shoppen

    Ik denk dat deze wel voldoen.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Hier via Softonic : ×Click×
    En hier via de site van GIMP zelf : ×Click×

    [ bericht aangepast op 16 dec 2014 - 19:09 ]


    Credendo Vides

    Anatidaephobia schreef:
    (...)

    Die van jou is mooier dan die van mij xp


    Awh dat is echt heel lief maar ik vond die van jouw juist mooier, lol xp


    I just caught the wave in your eyes

    Yes, thanks guys. Ik heb 'm kunnen downloaden c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Kay dit zou er geburen als je Joshia en Rose met elkaar doet... :$


    I just caught the wave in your eyes

    Biblio schreef:
    Kay dit zou er geburen als je Joshia en Rose met elkaar doet... :$


    Daar begint het al wat meer op te lijken. Sorry dat ik trouwens zo moeilijk ben! Ik ben niet echt een van de gemakkelijkste.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wallace schreef:
    (...)
    Daar begint het al wat meer op te lijken. Sorry dat ik trouwens zo moeilijk ben! Ik ben niet echt een van de gemakkelijkste.


    Kay, nog suggesties/verbeter puntjes hehehe dan? En het maakt niet uit! Ik ga des noods net zolang door tot ie ok is hahaha (:


    I just caught the wave in your eyes

    Biblio schreef:
    (...)

    Kay, nog suggesties/verbeter puntjes hehehe dan? En het maakt niet uit! Ik ga des noods net zolang door tot ie ok is hahaha (:

    Ooeh, doorzettingsvermogen! Daar kan ik wel wat van hebben.
    Is het goed dat ik daar later op kom? Ik zit nu op mn mobiel en dan zie ik de foto niet + het is irritant een heel berichtje terug te schrijven :')

    [ bericht aangepast op 16 dec 2014 - 21:05 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wallace schreef:
    (...)
    Ooeh, doorzettingsvermogen! Daar kan ik wel wat van hebben.
    Is het goed dat ik daar later op kom? Ik zit nu op mn mobiel en dan zie ik de foto niet + het is irritant een heel berichtje terug te schrijven :')


    Jup no problem. ik heb die struggles ook, dus snap t xp


    I just caught the wave in your eyes


    Ik heb nog even snel iets gedaan.
    Is dit meer wat je wilt?


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]