• Overgewicht, maar goedhartige, Amelia trouwde met een man waarvan de familie het goed te doen heeft. Geld om te spenderen, kleren tot overvloed en een huis waarin je genoeg plek hebt. Maar haar man, Luke (Mariano Di Vaio), heeft de afgelopen zeven jaar in de Verenigde Staten voor zijn bedrijf doorgebracht en Amelia woont met zijn moeder en zusters samen, die haar slecht behandelen.
          Amelia is erachter gekomen dat Luke een affaire heeft met een bekende omroeper Aileen en hij vraagt om een scheiding. Een hart gevuld met woede, maar vooral verdriet rijdt ze weg van het huis. Haar auto raakt echter in een klif. Iedereen gaat ervan uit dat Amelia zelfmoord heeft gepleegd en woont haar begrafenis bij – niet wetende dat ze nog leeft.
          Om wraak te nemen tegen degenen die haar onrecht hebben aangedaan, smeekt Amelia Josiah (Gaspard Ulliel), een bekende plastische chirurg van de televisie show 'extreme-makeover', om haar te transformeren. Met tegenzin stemt hij in, vanwege zijn eigen bijbedoelingen.
          Na het gewichtsverlies en de plastische chirurgie komt Amelia er als een verbluffende, mooie vrouw uit en begint ze haar nieuwe leven met een andere naam, Rose (Shay Mitchell) – maar vooral om wraak te nemen. Met Josiah als haar coach regelt ze ervoor dat de bruiloft van Aileen en Luke op de klippen valt.


    Willen jullie lief zijn en stemmen? Ik heb een poll aangemaakt, maar ik ga er niet nog een topic voor openen. Dat vond ik onnodig :].

          De doornen van Rose.
          Wraak.
          Geen Rose zonder doornen. Wijzend naar het gezegde (geen rozen zonder doornen) dat je het geluk hebt dat je haar 'gevonden' hebt (ook wijzend naar haar uiterlijk), maar onder dat uiterlijk schuilt er een zwarte gedaante dat alleen wraak wil.
          Parel.
          Masker/Mask.
          Bad Karma is coming.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2014 - 21:48 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wallace schreef:
    (...)
    Leuk! Maar het geeft me niet echt dat gevoel van: thats it. Toch bedankt :3
    Was het eerste wat in me opkwam. Perjury is ook leuk, maar dat is liegen onder eed, dus dan klopt het ook niet echt meer.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    (...)Was het eerste wat in me opkwam. Perjury is ook leuk, maar dat is liegen onder eed, dus dan klopt het ook niet echt meer.

    Hehe nee. Maar er zijn nog zoveel namen die te bedenken zijn. *_*


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Inderdaad. Meestal komt de naam ook het gemakkelijkst als je al een heel deel geschreven heb.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Inderdaad. Meestal komt de naam ook het gemakkelijkst als je al een heel deel geschreven heb.

    Indeed. Eigenlijk zou ik niet zo moeten na denken erover, maar ik vind het handiger voor de cover en het verhaal. Oh well. Dan maar zonder titel :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Snap ik wel hoor. Nu wil je er gewoon zo snel mogelijk aan beginnen. En heb je een idee in welke richting je wilt met je titel of totaal niet?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Doe: Back from the Dead. :Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    ik ben niet bepaals de beste in namen bedenken, maar misschien heb je iets aan deze namen?
    Till Death Do Us Part
    Surreptitious
    Avenging the Dead
    Afterlife

    Malevolent schreef:
    ik ben niet bepaals de beste in namen bedenken, maar misschien heb je iets aan deze namen?
    Till Death Do Us Part
    Surreptitious
    Avenging the Dead
    Afterlife

    Die eerste zou niet zo handig zijn, gezien ik dat al eens met iemand had gebruikt voor een verhaal.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Gardenzio schreef:
    (...)
    Die eerste zou niet zo handig zijn, gezien ik dat al eens met iemand had gebruikt voor een verhaal.

    Oh, sorry. Dat wist ik nog niet.

    Wat dacht je van 'Extreme make-over: wedding wrecker edition'?
    Ik heb helaas geen cover-talenten (btw, ik heb die serie op school eens een keer voor een college gezien, en het is echt gestoord wat ze daar doen...)

    [ bericht aangepast op 14 dec 2014 - 12:55 ]


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    Wat dacht je van 'Extreme make-over: wedding wrecker edition'?
    Ik heb helaas geen cover-talenten (btw, ik heb die school eens een keer voor een college gezien, en het is echt gestoord wat ze daar doen...)


    Deze titel is leuk! (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Malevolent schreef:
    (...)
    Oh, sorry. Dat wist ik nog niet.

    I know haha, daarom zei ik het.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Wallace schreef:
    (...)
    ... Oké.
          Het heeft iets weg van dit. (En het voorbeeld heb ik even van Merrow gebruikt, ik wil niet pikken, of iets. Het is alleen een voorbeeld) Ik wil dat Amelia/Rose zoiezo in het midden wordt gezet, als de eyecatcher, en links daarvan Josiah. Zijn hoofd wil ik ook het liefst links gericht hebben. Ik heb enkele plaatjes daarvoor gezocht en je kunt wellicht deze of deze gebruiken. En voor Amelia, deze of deze. Voor Luke kun je deze gebruiken, die ik graag het liefst rechts van Amelia (Shay) wil hebben. Als je een andere voor Luke wil gebruiken is dat goed, als het hoofd maar vooral naar rechts is gericht. Voor Aileen kun je Megan Fox gebruiken of deze, die iets kleiner is en boven Luke is gezet. Het is zeg maar blenden met elkaar.

    Snap je me nog of brabbel ik nu alleen maar? Ik ben slecht in het uitleggen van dingen.


    Haha, nee. Ik snap het wel ongeveer hoor.
    Ik zal wat proberen (:


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Revenge zou ook een leuke titel zijn. Dat zou mij iid wel aantrekken ^^


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ik wil geen al te lange namen, guys! Maar lief van jullie dat jullie meedenken, ik heb al een paar leuke gezien. :3


    Don't walk. Run, you sheep, run.