• Overgewicht, maar goedhartige, Amelia trouwde met een man waarvan de familie het goed te doen heeft. Geld om te spenderen, kleren tot overvloed en een huis waarin je genoeg plek hebt. Maar haar man, Luke (Mariano Di Vaio), heeft de afgelopen zeven jaar in de Verenigde Staten voor zijn bedrijf doorgebracht en Amelia woont met zijn moeder en zusters samen, die haar slecht behandelen.
          Amelia is erachter gekomen dat Luke een affaire heeft met een bekende omroeper Aileen en hij vraagt om een scheiding. Een hart gevuld met woede, maar vooral verdriet rijdt ze weg van het huis. Haar auto raakt echter in een klif. Iedereen gaat ervan uit dat Amelia zelfmoord heeft gepleegd en woont haar begrafenis bij – niet wetende dat ze nog leeft.
          Om wraak te nemen tegen degenen die haar onrecht hebben aangedaan, smeekt Amelia Josiah (Gaspard Ulliel), een bekende plastische chirurg van de televisie show 'extreme-makeover', om haar te transformeren. Met tegenzin stemt hij in, vanwege zijn eigen bijbedoelingen.
          Na het gewichtsverlies en de plastische chirurgie komt Amelia er als een verbluffende, mooie vrouw uit en begint ze haar nieuwe leven met een andere naam, Rose (Shay Mitchell) – maar vooral om wraak te nemen. Met Josiah als haar coach regelt ze ervoor dat de bruiloft van Aileen en Luke op de klippen valt.


    Willen jullie lief zijn en stemmen? Ik heb een poll aangemaakt, maar ik ga er niet nog een topic voor openen. Dat vond ik onnodig :].

          De doornen van Rose.
          Wraak.
          Geen Rose zonder doornen. Wijzend naar het gezegde (geen rozen zonder doornen) dat je het geluk hebt dat je haar 'gevonden' hebt (ook wijzend naar haar uiterlijk), maar onder dat uiterlijk schuilt er een zwarte gedaante dat alleen wraak wil.
          Parel.
          Masker/Mask.
          Bad Karma is coming.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2014 - 21:48 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hhmm... Ik probeer wat maar ik kan op dit moment niet echt een goede positie vinden voor Aileen... Is het erg als ze er niet op komt?


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Hhmm... Ik probeer wat maar ik kan op dit moment niet echt een goede positie vinden voor Aileen... Is het erg als ze er niet op komt?

    Je mag ook zelf wat proberen bij elkaar te blenden als je een wat beter idee hebt :3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Avarosa schreef:
    Snap ik wel hoor. Nu wil je er gewoon zo snel mogelijk aan beginnen. En heb je een idee in welke richting je wilt met je titel of totaal niet?

    Ehm, eerlijk gezegd niet helemaal, alleen in grove lijnen. Het moet vooral over de hoofdpersonage (in dit geval Amelia/Rose) zijn en de acties die zij onderneemt.

    @ Gardenzio: Nee, want dan moet ik aan zombies denken.
    @ Malevolent: Urgh, erg jammer, want ik vond de eerste (Till Death Do Us Part) wel wat hebben! :'D
    @ SonOfGondor: Haha, nee, sorry, die is echt een beetje te lang voor mij.. Het liefst een kort, ook omdat er al zoveel mensen op de cover komen. Anders wordt het echt te druk. Maar 'Wedding Wrecker' lijkt me wel echt grappig :'D. Haha, lol.
    @ Anatidaephobia: Thanks ^^ Let me know when it's ready c: En ja, het klinkt wel leuk, maar ergens vind ik het ook een beetje te 'voor de hand liggend' zeg maar. Ik wacht nog even de rest af en dan ga ik een poll aan maken c:
    @ DreamerN: Hoe is het met de cover? Lukt het een beetje? c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben op dit moment meer bezig met een handleiding die ik aan het maken ben voor school.
    Die moet ik dinsdag namelijk inleveren en ik kwam erachter dat ik nog meer ervoor moest doen dan ik gedacht had xD


    Credendo Vides

    The lie of Rose Achternaam?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Is Plottwist iets? Tja beetje cliché miss maar uhu tja :')

    Anyway ik wil ook nog wel wat proberen, alleen moet ik dat dan wel tussen de bedrijven door doen dus het kan even duren (:


    I just caught the wave in your eyes

    @ DreamerN: Ooh, oke, haha. Dat maakt niks uit hoor. Dat is erg begrijpelijk zelfs dat je daarvoor eerst aan het werk gaat haha. Let me know when you're finished :3.
    @ Avarosa: Dat klinkt echt droog “Achternaam” hehehe. Maar, ik zal 'm bij m'n opties zetten.
    @ Biblio: Dat maakt niks uit. Ik waardeer het dat je er de moeite voor neemt, ook al heb je het druk hehe. :] Oh en je titel (ben nogal vergeetachtig :'D). Ehm, de naam geeft niet datgene weer wat ik echt wil weergeven.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2014 - 0:10 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb dus echt geen cover maak skills maar een titel (btw ik kom random mengen :3)

    Uh
    - When the fairytale changes
    - Plain Jane Barbie doll
    - Bad Karma is coming


    I know, that you know, that I know; you know?

    Ja sorry ik weet dr achternaam niet.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    @ Avarosa: Hehe, nee I know. Daarom vond ik het ook zo funny klinken. Geen sorry (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wil je de cover trouwens in deze stijl (dus zo geblend?)


    I just caught the wave in your eyes

    Biblio schreef:
    Wil je de cover trouwens in deze stijl (dus zo geblend?)


    Die is eigenlijk echt wel mooi gedaan. Zoiets, maar de hoofden mogen van mij wel wat duidelijker te zien zijn.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wallace schreef:
    (...)
    Die is eigenlijk echt wel mooi gedaan. Zoiets, maar de hoofden mogen van mij wel wat duidelijker te zien zijn.


    Danku ^^

    Dna weet ik genoeg x


    I just caught the wave in your eyes

    Wil je mij alsjeblieft waarschuwen als je dit verhaal op Q zet? Mij lijkt het namelijk super leuk


    -

    Biblio schreef:
    (...)

    Danku ^^

    Dna weet ik genoeg x

    Okay ^^ En geen probleem, haha.

    Is goed, Verityy, ik zal je waarschuwen (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.