• Overgewicht, maar goedhartige, Amelia trouwde met een man waarvan de familie het goed te doen heeft. Geld om te spenderen, kleren tot overvloed en een huis waarin je genoeg plek hebt. Maar haar man, Luke (Mariano Di Vaio), heeft de afgelopen zeven jaar in de Verenigde Staten voor zijn bedrijf doorgebracht en Amelia woont met zijn moeder en zusters samen, die haar slecht behandelen.
          Amelia is erachter gekomen dat Luke een affaire heeft met een bekende omroeper Aileen en hij vraagt om een scheiding. Een hart gevuld met woede, maar vooral verdriet rijdt ze weg van het huis. Haar auto raakt echter in een klif. Iedereen gaat ervan uit dat Amelia zelfmoord heeft gepleegd en woont haar begrafenis bij – niet wetende dat ze nog leeft.
          Om wraak te nemen tegen degenen die haar onrecht hebben aangedaan, smeekt Amelia Josiah (Gaspard Ulliel), een bekende plastische chirurg van de televisie show 'extreme-makeover', om haar te transformeren. Met tegenzin stemt hij in, vanwege zijn eigen bijbedoelingen.
          Na het gewichtsverlies en de plastische chirurgie komt Amelia er als een verbluffende, mooie vrouw uit en begint ze haar nieuwe leven met een andere naam, Rose (Shay Mitchell) – maar vooral om wraak te nemen. Met Josiah als haar coach regelt ze ervoor dat de bruiloft van Aileen en Luke op de klippen valt.


    Willen jullie lief zijn en stemmen? Ik heb een poll aangemaakt, maar ik ga er niet nog een topic voor openen. Dat vond ik onnodig :].

          De doornen van Rose.
          Wraak.
          Geen Rose zonder doornen. Wijzend naar het gezegde (geen rozen zonder doornen) dat je het geluk hebt dat je haar 'gevonden' hebt (ook wijzend naar haar uiterlijk), maar onder dat uiterlijk schuilt er een zwarte gedaante dat alleen wraak wil.
          Parel.
          Masker/Mask.
          Bad Karma is coming.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2014 - 21:48 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wat vinden jullie trouwens van deze titels? Ik zit een beetje te speculeren en spelen met de woorden.
          De doornen van Rose.
          Wraak.
          Bloedende ogen & flirterige uitspraken.
          Geen Rose zonder doornen. Wijzend naar het gezegde (geen rozen zonder doornen) dat je het geluk hebt dat je haar 'gevonden' hebt (ook wijzend naar haar uiterlijk), maar onder dat uiterlijk schuilt er een zwarte gedaante dat alleen wraak wil.
          Parel.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Parel vind ik wel leuk.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Wraak of Parel. Ik vind korte titels erg mooi ;3


    26 - 02 - '16

    Geen Rose zonder doornen vind ik leuk bedacht! Maar wraak is inderdaad kort en krachtig, maar... hiermee verraad je misschien al wat...


    I just caught the wave in your eyes

    De doornen van Rose is mijn favoriet :3


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    T__T
    Jullie maken het me zo moeilijk guys haha.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Scire schreef:
    Ik heb dus echt geen cover maak skills maar een titel (btw ik kom random mengen :3)

    Uh
    - When the fairytale changes
    - Plain Jane Barbie doll
    - Bad Karma is coming


    Tja ik zat dus ff door t topic te 'snuffelen' (vaag woord eigenlijk) anyway, ik vond deze opzich wel leuk. Nu beslis jij natuurlijk en jij weet wat het best past (:


    I just caught the wave in your eyes

    Je moet ook mij waarschuwen als je gaat schrijven. 8D


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Je moet ook mij waarschuwen als je gaat schrijven. 8D


    I just caught the wave in your eyes

    Maak een combi. De wraak van de parel. 8D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    @ Biblio: Persoonlijk vind ik de eerste twee opties niks. Bad Karma is coming klinkt wel enigszins iets, maar de rest niet. Thanks voor het meedenken trouwens (jullie allemaal!) :]
    @ Assassin & Biblio: Haha, I will. :]

    Haha, Yolanda: Always the rebel. Aren't ya? :')


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wallace schreef:
    @ Biblio: Persoonlijk vind ik de eerste twee opties niks. Bad Karma is coming klinkt wel enigszins iets, maar de rest niet. Thanks voor het meedenken trouwens (jullie allemaal!) :]
    @ Assassin & Biblio: Haha, I will. :]

    Haha, Yolanda: Always the rebel. Aren't ya? :')





    Oké, oké, om nu eventjes lief te zijn: ''Geen rose zonder doornen.''


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)


    Oké, oké, om nu eventjes lief te zijn: ''Geen rose zonder doornen.''

    Haha, die had ik aan moeten zien komen :'D. En oké, ik zal met het weekend een poll openen. Dan hoop ik een stuk verder met mijn verhaal te zijn en het verhaal ook online te zetten.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2014 - 23:09 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb zelf net ook al wat geprobeerd, maar zoals ik al dacht. Ik suck.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Laat eens zien? (:
    Ik ben trouwens ook echt geen expert ofzo er zijn sowieso veel en veel betere cover makers dan ik; hier op Q.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2014 - 17:02 ]


    I just caught the wave in your eyes