• Overgewicht, maar goedhartige, Amelia trouwde met een man waarvan de familie het goed te doen heeft. Geld om te spenderen, kleren tot overvloed en een huis waarin je genoeg plek hebt. Maar haar man, Luke (Mariano Di Vaio), heeft de afgelopen zeven jaar in de Verenigde Staten voor zijn bedrijf doorgebracht en Amelia woont met zijn moeder en zusters samen, die haar slecht behandelen.
          Amelia is erachter gekomen dat Luke een affaire heeft met een bekende omroeper Aileen en hij vraagt om een scheiding. Een hart gevuld met woede, maar vooral verdriet rijdt ze weg van het huis. Haar auto raakt echter in een klif. Iedereen gaat ervan uit dat Amelia zelfmoord heeft gepleegd en woont haar begrafenis bij – niet wetende dat ze nog leeft.
          Om wraak te nemen tegen degenen die haar onrecht hebben aangedaan, smeekt Amelia Josiah (Gaspard Ulliel), een bekende plastische chirurg van de televisie show 'extreme-makeover', om haar te transformeren. Met tegenzin stemt hij in, vanwege zijn eigen bijbedoelingen.
          Na het gewichtsverlies en de plastische chirurgie komt Amelia er als een verbluffende, mooie vrouw uit en begint ze haar nieuwe leven met een andere naam, Rose (Shay Mitchell) – maar vooral om wraak te nemen. Met Josiah als haar coach regelt ze ervoor dat de bruiloft van Aileen en Luke op de klippen valt.


    Willen jullie lief zijn en stemmen? Ik heb een poll aangemaakt, maar ik ga er niet nog een topic voor openen. Dat vond ik onnodig :].

          De doornen van Rose.
          Wraak.
          Geen Rose zonder doornen. Wijzend naar het gezegde (geen rozen zonder doornen) dat je het geluk hebt dat je haar 'gevonden' hebt (ook wijzend naar haar uiterlijk), maar onder dat uiterlijk schuilt er een zwarte gedaante dat alleen wraak wil.
          Parel.
          Masker/Mask.
          Bad Karma is coming.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2014 - 21:48 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Biblio schreef:
    Nou ik ben geloofk niet zo wakker maar ja :'), ik begreep niet zo heel goed wat ik moest doen, maar bedoelde je dit haha


    Ehm, ja, ze mogen iets kleiner en had je de foto's apart gebruikt i.p.v. mijn foto?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tsuchiya schreef:
    Ehm, ja, ze mogen iets kleiner en had je de foto's apart gebruikt i.p.v. mijn foto?


    Ik had jou foto gebruikt maar samen waren ze niet makkelijk erin te zetten, en dan kan ik ze ook niet apart van elkaar kleiner en groter maken dus had ik ze los geknipt etc.


    I just caught the wave in your eyes

    Ik heb ze iets verkleind


    I just caught the wave in your eyes

    Biblio schreef:
    Ik heb ze iets verkleind


    Ik vind hem echt leuk (:
    Ik zou er een random titel in zetten, kijken of het dan wat meer Cover is en minders awesome plaatje ;D


    “A queen will always turn pain into power.”

    Gestemd.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    ComingToTheTree schreef:
    (...)
    Ik vind hem echt leuk (:
    Ik zou er een random titel in zetten, kijken of het dan wat meer Cover is en minders awesome plaatje ;D


    Awh dankje dat is heel lief!
    Hahaha misschien is dat wel een goed idee :')


    I just caught the wave in your eyes

    Lol :'D


    I just caught the wave in your eyes

    Heb even snel eentje van haar alleen gemaakt, ga zo bezig met eentje waar allen opstaan xD



    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Heb even snel eentje van haar alleen gemaakt, ga zo bezig met eentje waar allen opstaan xD


    Omg, die is wel echt nice! Maar die van Biblio ook.. Ik stop het stemmen morgen, zodra ik weer thuiskom. Dan weten we ten minste de titel :3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik dacht, laat ik maar in die stijl blijven.


    Credendo Vides

    Mag ik ook nog wat proberen? Ik heb besloten de mensen iets kleiner te maken, maar hoe weet ik niet zonder dat ie op DreamerN gaat lijken maar ik waag t erop.


    I just caught the wave in your eyes

    Biblio schreef:
    Mag ik ook nog wat proberen? Ik heb besloten de mensen iets kleiner te maken, maar hoe weet ik niet zonder dat ie op DreamerN gaat lijken maar ik waag t erop.

    Ja hoor :3 Probeer maar raak :p


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Heb ff snel wat in elkaar geflanst want moet zo eten, wie weet pas ik m zo nog aan maar ik zie wel


    I just caught the wave in your eyes

    Biblio schreef:
    Heb ff snel wat in elkaar geflanst want moet zo eten, wie weet pas ik m zo nog aan maar ik zie wel


    Jullie maken het me echt moeilijk :"D Hier ga ik advies over vragen aan mn dinnetje hoor hehe. :3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oh ja bijna vergeten te zeggen, Amelia/Rose houdt daar rozen vast, als klein detail. Weliswaar witte maar kon geen foto van haar vinden met een rode


    I just caught the wave in your eyes