• Overgewicht, maar goedhartige, Amelia trouwde met een man waarvan de familie het goed te doen heeft. Geld om te spenderen, kleren tot overvloed en een huis waarin je genoeg plek hebt. Maar haar man, Luke (Mariano Di Vaio), heeft de afgelopen zeven jaar in de Verenigde Staten voor zijn bedrijf doorgebracht en Amelia woont met zijn moeder en zusters samen, die haar slecht behandelen.
          Amelia is erachter gekomen dat Luke een affaire heeft met een bekende omroeper Aileen en hij vraagt om een scheiding. Een hart gevuld met woede, maar vooral verdriet rijdt ze weg van het huis. Haar auto raakt echter in een klif. Iedereen gaat ervan uit dat Amelia zelfmoord heeft gepleegd en woont haar begrafenis bij – niet wetende dat ze nog leeft.
          Om wraak te nemen tegen degenen die haar onrecht hebben aangedaan, smeekt Amelia Josiah (Gaspard Ulliel), een bekende plastische chirurg van de televisie show 'extreme-makeover', om haar te transformeren. Met tegenzin stemt hij in, vanwege zijn eigen bijbedoelingen.
          Na het gewichtsverlies en de plastische chirurgie komt Amelia er als een verbluffende, mooie vrouw uit en begint ze haar nieuwe leven met een andere naam, Rose (Shay Mitchell) – maar vooral om wraak te nemen. Met Josiah als haar coach regelt ze ervoor dat de bruiloft van Aileen en Luke op de klippen valt.


    Willen jullie lief zijn en stemmen? Ik heb een poll aangemaakt, maar ik ga er niet nog een topic voor openen. Dat vond ik onnodig :].

          De doornen van Rose.
          Wraak.
          Geen Rose zonder doornen. Wijzend naar het gezegde (geen rozen zonder doornen) dat je het geluk hebt dat je haar 'gevonden' hebt (ook wijzend naar haar uiterlijk), maar onder dat uiterlijk schuilt er een zwarte gedaante dat alleen wraak wil.
          Parel.
          Masker/Mask.
          Bad Karma is coming.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2014 - 21:48 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik weet niet of ik een cover kan maken, maar het idee is echt awesome! Zou je me willen waarschuwen wanneer je begint? (:

    Moet de titel in het Engels of het Nederlands zijn?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Hmm, ik heb ook nog vier credits waar ik niets mee doe. Die kan ik wel aan jou geven en dan kan jij ze geven aan degene die de beste cover maakt? (;


    26 - 02 - '16

    @ Ungoliant: Ja, natuurlijk ga ik je dan waarschuwen! :3

    @ Avarosa: Maakt voor mij zo niet uit. Ik ben wel voor beide in, als het maar pakkend genoeg is en past bij het verhaal.

    GrumpyCat schreef:
    Hmm, ik heb ook nog vier credits waar ik niets mee doe. Die kan ik wel aan jou geven en dan kan jij ze geven aan degene die de beste cover maakt? (;

    Dat is echt heel erg lief van je dat je daaraan mee denkt! :3 Van mijn part hoeft het niet zo, maar als degene een cover voor me heeft gemaakt en diegene wil 't wel, dan kan kom ik erop terug (en als jij 't niet erg vindt, natuurlijk).


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb wat geprobeerd.

    Origineel, zonder kleurverandering:



    Zwart/wit:



    Meer blauwachtig:


    26 - 02 - '16

    Wallace schreef:
    @ Ungoliant: Ja, natuurlijk ga ik je dan waarschuwen! :3

    @ Avarosa: Maakt voor mij zo niet uit. Ik ben wel voor beide in, als het maar pakkend genoeg is en past bij het verhaal.

    (...)
    Dat is echt heel erg lief van je dat je daaraan mee denkt! :3 Van mijn part hoeft het niet zo, maar als degene een cover voor me heeft gemaakt en diegene wil 't wel, dan kan kom ik erop terug (en als jij 't niet erg vindt, natuurlijk).


    Dat is prima :3


    26 - 02 - '16

    Het leven van een leugenaar.
    Dubbel leven/ Dubble Life
    Another Body
    Twee lichamen
    De leugen
    Backbiting


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    GrumpyCat schreef:
    Ik heb wat geprobeerd.

    Origineel, zonder kleurverandering:



    Zwart/wit:



    Meer blauwachtig:


    De blonde vrouw heb ik niet gekozen, dus ik weet niet waarom zij erop staat? Persoonlijk is dit niet iets wat ik echt zoek.. maar ik vind het lief dat je er moeite in stopt :3

    [ bericht aangepast op 13 dec 2014 - 21:19 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik kan geen cover maken, maar mij lijkt het wel een heel erg mooi verhaal, dus zou je me misschien willen waarschuwen als je begint?


    She was always looking for more..

    Kan je misschien een paar plaatjes bijvoegen van hoe je het wilt?
    Ik wil best iets maken, maar als ik helemaal niks weet behalve de sfeer, ga ik ook niks proberen.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Anatidaephobia schreef:
    Kan je misschien een paar plaatjes bijvoegen van hoe je het wilt?
    Ik wil best iets maken, maar als ik helemaal niks weet behalve de sfeer, ga ik ook niks proberen.

    ... Oké.
          Het heeft iets weg van dit. (En het voorbeeld heb ik even van Merrow gebruikt, ik wil niet pikken, of iets. Het is alleen een voorbeeld) Ik wil dat Amelia/Rose zoiezo in het midden wordt gezet, als de eyecatcher, en links daarvan Josiah. Zijn hoofd wil ik ook het liefst links gericht hebben. Ik heb enkele plaatjes daarvoor gezocht en je kunt wellicht deze of deze gebruiken. En voor Amelia, deze of deze. Voor Luke kun je deze gebruiken, die ik graag het liefst rechts van Amelia (Shay) wil hebben. Als je een andere voor Luke wil gebruiken is dat goed, als het hoofd maar vooral naar rechts is gericht. Voor Aileen kun je Megan Fox gebruiken of deze, die iets kleiner is en boven Luke is gezet. Het is zeg maar blenden met elkaar.

    Snap je me nog of brabbel ik nu alleen maar? Ik ben slecht in het uitleggen van dingen.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2014 - 0:04 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik wil ook wel wat voor je proberen.
    Voor wanneer wil je ze hebben?


    Credendo Vides

    Dat maakt niks uit. Je kunt er rustig aan werken hehe (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Avarosa schreef:
    Het leven van een leugenaar.
    Dubbel leven/ Dubble Life
    Another Body
    Twee lichamen
    De leugen
    Backbiting

    Leuk! Maar het geeft me niet echt dat gevoel van: thats it. Toch bedankt :3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Vivir schreef:
    Ik kan geen cover maken, maar mij lijkt het wel een heel erg mooi verhaal, dus zou je me misschien willen waarschuwen als je begint?

    Ja hoor, is goed c: Ik zal je waarschuwen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.