• Overgewicht, maar goedhartige, Amelia trouwde met een man waarvan de familie het goed te doen heeft. Geld om te spenderen, kleren tot overvloed en een huis waarin je genoeg plek hebt. Maar haar man, Luke (Mariano Di Vaio), heeft de afgelopen zeven jaar in de Verenigde Staten voor zijn bedrijf doorgebracht en Amelia woont met zijn moeder en zusters samen, die haar slecht behandelen.
          Amelia is erachter gekomen dat Luke een affaire heeft met een bekende omroeper Aileen en hij vraagt om een scheiding. Een hart gevuld met woede, maar vooral verdriet rijdt ze weg van het huis. Haar auto raakt echter in een klif. Iedereen gaat ervan uit dat Amelia zelfmoord heeft gepleegd en woont haar begrafenis bij – niet wetende dat ze nog leeft.
          Om wraak te nemen tegen degenen die haar onrecht hebben aangedaan, smeekt Amelia Josiah (Gaspard Ulliel), een bekende plastische chirurg van de televisie show 'extreme-makeover', om haar te transformeren. Met tegenzin stemt hij in, vanwege zijn eigen bijbedoelingen.
          Na het gewichtsverlies en de plastische chirurgie komt Amelia er als een verbluffende, mooie vrouw uit en begint ze haar nieuwe leven met een andere naam, Rose (Shay Mitchell) – maar vooral om wraak te nemen. Met Josiah als haar coach regelt ze ervoor dat de bruiloft van Aileen en Luke op de klippen valt.


    Willen jullie lief zijn en stemmen? Ik heb een poll aangemaakt, maar ik ga er niet nog een topic voor openen. Dat vond ik onnodig :].

          De doornen van Rose.
          Wraak.
          Geen Rose zonder doornen. Wijzend naar het gezegde (geen rozen zonder doornen) dat je het geluk hebt dat je haar 'gevonden' hebt (ook wijzend naar haar uiterlijk), maar onder dat uiterlijk schuilt er een zwarte gedaante dat alleen wraak wil.
          Parel.
          Masker/Mask.
          Bad Karma is coming.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2014 - 21:48 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    tja



    ok ik had dus ook nog een andere maar alle upload sites weigeren hem te uploaden. Dus ja die komt miss later..


    I just caught the wave in your eyes

    Biblio schreef:
    tja



    ok ik had dus ook nog een andere maar alle upload sites weigeren hem te uploaden. Dus ja die komt miss later..
    Prachtig!
    Imgur ook?


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    @ Biblio: Deze is echt mooi. Voor mijn mening iets te druk/vol aan de rechterkant met de versiering, maar verder is hij echt prachtig. Ik ben benieuwd naar die andere haha (als die dan ook komt).


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tsuchiya schreef:
    @ Biblio: Deze is echt mooi. Voor mijn mening iets te druk/vol aan de rechterkant met de versiering, maar verder is hij echt prachtig. Ik ben benieuwd naar die andere haha (als die dan ook komt).


    Dankjewel ^^, ik waarschuw maar alvast, die is drukker/voller want dan zitten de mannen er nog bij... Hahaha


    I just caught the wave in your eyes

    Nou het duurde 5 minuten uploaden maar hier is ie :')


    I just caught the wave in your eyes

    Biblio schreef:
    (...)

    Dankjewel ^^, ik waarschuw maar alvast, die is drukker/voller want dan zitten de mannen er nog bij... Hahaha

    Oh serieus? :'D Laat dat dan maar zitten. Net te laat haha :'D
    Ik zal even vragen aan m'n dinnetje welke zij het mooiste vindt haha.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2015 - 20:33 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tsuchiya schreef:
    (...)
    Oh serieus? :'D Laat dat dan maar zitten.
    Ik zal even vragen aan m'n dinnetje welke zij het mooiste vindt haha.


    ahaha heb m net gepost :'), ik denk btw dat ze kiest voor die van @DreamerN, die vind ik zelf ook mooier :$

    [ bericht aangepast op 4 jan 2015 - 20:33 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Biblio schreef:
    (...)

    ahaha heb m net gepost :'), ik denk btw dat ze kiest voor die van @DreamerN, die vind ik zelf ook mooier :$

    Ik ga zoiezo eentje van jou en die van DreamerN gebruiken. Jullie hebben er beide moeite voor gedaan, dus ik ga er eentje voor de cover gebruiken en de ander voor de hoofdstukken. Alleen daar heb je het al fout, haha, ze heeft voor die van jou gekozen! Die vond ze wel wat mooier dan die van DreamerN, omdat die wat meer sfeer had. Maar ik bedoel, welke ik van jou ga gebruiken, want je hebt er nu zoveel gemaakt.. haha.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tsuchiya schreef:
    (...)
    Ik ga zoiezo eentje van jou en die van DreamerN gebruiken. Jullie hebben er beide moeite voor gedaan, dus ik ga er eentje voor de cover gebruiken en de ander voor de hoofdstukken. Alleen daar heb je het al fout, haha, ze heeft voor die van jou gekozen! Die vond ze wel wat mooier dan die van DreamerN, omdat die wat meer sfeer had. Maar ik bedoel, welke ik van jou ga gebruiken, want je hebt er nu zoveel gemaakt.. haha.


    Omg :o zo blij ^^, dat had ik echt niet verwacht :'). Tja dat wordt een keuze uit miss wel 10 covers ofzo hehe. Nah ja heel blij dat ik je heb kunnen helpen x


    I just caught the wave in your eyes

    Biblio schreef:
    (...)

    Omg :o zo blij ^^, dat had ik echt niet verwacht :'). Tja dat wordt een keuze uit miss wel 10 covers ofzo hehe. Nah ja heel blij dat ik je heb kunnen helpen x

    Haha, je hebt er ook een boel werk aan geleverd ^^ We hebben uiteindelijk besloten voor de cover te kiezen waarop ze alleen staat met rozen in haar handen. Het is alleen jammer dat, dat wat minder te zien is door de volheid aan de rechterkant. Alsnog bedankt voor de cover! ;3 (Lol, ik wou bijna koffie schrijven :'D)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tsuchiya schreef:
    (...)
    Haha, je hebt er ook een boel werk aan geleverd ^^ We hebben uiteindelijk besloten voor de cover te kiezen waarop ze alleen staat met rozen in haar handen. Het is alleen jammer dat, dat wat minder te zien is door de volheid aan de rechterkant. Alsnog bedankt voor de cover! ;3 (Lol, ik wou bijna koffie schrijven :'D)


    Ik kan t aan de rechterkant nog wel wat rustiger maken hoor ^^, maar dat komt dan wel later...

    Lol koffie :')

    [ bericht aangepast op 4 jan 2015 - 21:24 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Biblio schreef:
    (...)

    Ik kan t aan de rechterkant nog wel wat rustiger maken hoor ^^, maar dat komt dan wel later...

    Lol koffie :')

    Haha, oké, is goed. Ik dacht aan koffie, sorry :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het verhaal staat online, haha, dat worden een verdomd veel berichtjes versturen :"D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hopelijk de laatste die ik zal sturen in dit topic :')


    I just caught the wave in your eyes