• Overgewicht, maar goedhartige, Amelia trouwde met een man waarvan de familie het goed te doen heeft. Geld om te spenderen, kleren tot overvloed en een huis waarin je genoeg plek hebt. Maar haar man, Luke (Mariano Di Vaio), heeft de afgelopen zeven jaar in de Verenigde Staten voor zijn bedrijf doorgebracht en Amelia woont met zijn moeder en zusters samen, die haar slecht behandelen.
          Amelia is erachter gekomen dat Luke een affaire heeft met een bekende omroeper Aileen en hij vraagt om een scheiding. Een hart gevuld met woede, maar vooral verdriet rijdt ze weg van het huis. Haar auto raakt echter in een klif. Iedereen gaat ervan uit dat Amelia zelfmoord heeft gepleegd en woont haar begrafenis bij – niet wetende dat ze nog leeft.
          Om wraak te nemen tegen degenen die haar onrecht hebben aangedaan, smeekt Amelia Josiah (Gaspard Ulliel), een bekende plastische chirurg van de televisie show 'extreme-makeover', om haar te transformeren. Met tegenzin stemt hij in, vanwege zijn eigen bijbedoelingen.
          Na het gewichtsverlies en de plastische chirurgie komt Amelia er als een verbluffende, mooie vrouw uit en begint ze haar nieuwe leven met een andere naam, Rose (Shay Mitchell) – maar vooral om wraak te nemen. Met Josiah als haar coach regelt ze ervoor dat de bruiloft van Aileen en Luke op de klippen valt.


    Willen jullie lief zijn en stemmen? Ik heb een poll aangemaakt, maar ik ga er niet nog een topic voor openen. Dat vond ik onnodig :].

          De doornen van Rose.
          Wraak.
          Geen Rose zonder doornen. Wijzend naar het gezegde (geen rozen zonder doornen) dat je het geluk hebt dat je haar 'gevonden' hebt (ook wijzend naar haar uiterlijk), maar onder dat uiterlijk schuilt er een zwarte gedaante dat alleen wraak wil.
          Parel.
          Masker/Mask.
          Bad Karma is coming.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2014 - 21:48 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    DreamerN schreef:
    Heb even snel eentje van haar alleen gemaakt, ga zo bezig met eentje waar allen opstaan xD


    Kun je er eentje maken met de titel 'De doornen van Rose'? Dan kan ik die gebruiken.

    @ Biblio: Ik had het gezien ja, haha. Hij is mooi geworden :3. Maar kun je er eentje maken met 'De doornen van Rose'?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tsuchiya schreef:
    (...)
    Kun je er eentje maken met de titel 'De doornen van Rose'? Dan kan ik die gebruiken.

    @ Biblio: Ik had het gezien ja, haha. Hij is mooi geworden :3. Maar kun je er eentje maken met 'De doornen van Rose'?


    Tuurlijk no problem, had ook de titel gedaan zodat ik een beetje wist waar ik die moest plaatsen enzo :')


    I just caught the wave in your eyes

    Biblio schreef:
    (...)

    Tuurlijk no problem, had ook de titel gedaan zodat ik een beetje wist waar ik die moest plaatsen enzo :')

    Haha, oké. Bedankt in ieder geval! Ik zet zo gauw mogelijk het eerste hoofdstuk online! (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zo titel erop gezet (: Hoor graag wat je vind.


    Credendo Vides

    @ Biblio: Haha, thanks!

    DreamerN schreef:
    Zo titel erop gezet (: Hoor graag wat je vind.


    Eh, ik bedoelde eigenlijk de andere haha. Ik vind 'm wat mooier als het wat rustiger is ;p. En kun je misschien een andere lettertype kiezen? Een iets elegantere graag.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2015 - 23:13 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Als je nog een specifiek lettertype wilt lan je die opzoeken op zo'n lettertype download site en dan zou ik die evt voor jou in de cover kunnen verwerken, geen probleem ((: ohw ja, ik wou dus mijn cover evt aanpassen, zie jij nog verbeterpuntjes?


    I just caught the wave in your eyes

    Damn, dit verhaal klinkt echt leuk :9~


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Biblio schreef:
    Als je nog een specifiek lettertype wilt lan je die opzoeken op zo'n lettertype download site en dan zou ik die evt voor jou in de cover kunnen verwerken, geen probleem ((: ohw ja, ik wou dus mijn cover evt aanpassen, zie jij nog verbeterpuntjes?

    Ehm, ik vind 'm wel echt mooi, maar het lijkt wat geknipt en geplakt. Kun je misschien een soort aura of iets eromheen doen? Ik weet niet echt of je me snapt. Of kun je misschien die andere twee weglaten en alleen Shay overlaten? Ik wil zien hoe dat eruitziet en of het een groot verschil is.

    Het lettertype is trouwens goed hoor! Haha. Alleen je moet de titel wel aanpassen ;p.

    @ Ailine: Dank je wel! ^_^

    [ bericht aangepast op 3 jan 2015 - 0:05 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tsuchiya schreef:
    (...)
    Ehm, ik vind 'm wel echt mooi, maar het lijkt wat geknipt en geplakt. Kun je misschien een soort aura of iets eromheen doen? Ik weet niet echt of je me snapt. Of kun je misschien die andere twee weglaten en alleen Shay overlaten? Ik wil zien hoe dat eruitziet en of het een groot verschil is.

    Het lettertype is trouwens goed hoor! Haha. Alleen je moet de titel wel aanpassen ;p.

    @ Ailine: Dank je wel! ^_^


    Tuurlijk ik zal kijken of dat me lukt, ik ben nog niet zooo ervaren met Photoshop dus moet ik ook experimenteren :')


    I just caught the wave in your eyes

    Tsuchiya schreef:
    @ Biblio: Haha, thanks!

    (...)
    Eh, ik bedoelde eigenlijk de andere haha. Ik vind 'm wat mooier als het wat rustiger is ;p. En kun je misschien een andere lettertype kiezen? Een iets elegantere graag.


    Is het zo beter? (;


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Is het zo beter? (;


    Oef, eh, haha. (Sorry als ik zo onderhand klink als een zeurpiet,) maar ik wil het liefst een dun, elegant lettertype. Deze is naar mijn mening wat te dik en trekt mijn aandacht er direct naartoe.

    @ Biblio: Haha, bedankt! C:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hoe lang willen jullie trouwens dat de hoofdstukjes ongeveer zijn?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tsuchiya schreef:
    Hoe lang willen jullie trouwens dat de hoofdstukjes ongeveer zijn?


    Hm miss tussen de 1000 en 1500 woorden? Das meestal wel een fijne lengte van een hoofdstuk vind ik.


    Btw sorry dat ik de cover nog niet heb afgemaakt maar ik moest 3 andere covers inleveren nog en die aanpassen etc dus had ff geen tijd maar hoop t zeker morgen nog te doen.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2015 - 1:01 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Tsuchiya schreef:
    @ Biblio: Haha, thanks!

    (...)
    Eh, ik bedoelde eigenlijk de andere haha. Ik vind 'm wat mooier als het wat rustiger is ;p. En kun je misschien een andere lettertype kiezen? Een iets elegantere graag.


    Zo beter?


    Credendo Vides

    @ Biblio: Haha, dat maakt niks uit, druk vrouwke! Ik kan zeker wel wachten tot morgen. Doe maar rustig aan. Oh, bedankt trouwens nog, voor het antwoorden op mijn vraag ;3 Ik doe het alleen wel iets korter dan dat, want anders vind ik ze wel iets te lang worden en zo snel ben ik ook weer niet hehe :'D
    @ DreamerN: Fantastisch! Dank je wel voor je hulp! Ik ga 'm zeker gebruiken. :3


    Don't walk. Run, you sheep, run.