• Overgewicht, maar goedhartige, Amelia trouwde met een man waarvan de familie het goed te doen heeft. Geld om te spenderen, kleren tot overvloed en een huis waarin je genoeg plek hebt. Maar haar man, Luke (Mariano Di Vaio), heeft de afgelopen zeven jaar in de Verenigde Staten voor zijn bedrijf doorgebracht en Amelia woont met zijn moeder en zusters samen, die haar slecht behandelen.
          Amelia is erachter gekomen dat Luke een affaire heeft met een bekende omroeper Aileen en hij vraagt om een scheiding. Een hart gevuld met woede, maar vooral verdriet rijdt ze weg van het huis. Haar auto raakt echter in een klif. Iedereen gaat ervan uit dat Amelia zelfmoord heeft gepleegd en woont haar begrafenis bij – niet wetende dat ze nog leeft.
          Om wraak te nemen tegen degenen die haar onrecht hebben aangedaan, smeekt Amelia Josiah (Gaspard Ulliel), een bekende plastische chirurg van de televisie show 'extreme-makeover', om haar te transformeren. Met tegenzin stemt hij in, vanwege zijn eigen bijbedoelingen.
          Na het gewichtsverlies en de plastische chirurgie komt Amelia er als een verbluffende, mooie vrouw uit en begint ze haar nieuwe leven met een andere naam, Rose (Shay Mitchell) – maar vooral om wraak te nemen. Met Josiah als haar coach regelt ze ervoor dat de bruiloft van Aileen en Luke op de klippen valt.


    Willen jullie lief zijn en stemmen? Ik heb een poll aangemaakt, maar ik ga er niet nog een topic voor openen. Dat vond ik onnodig :].

          De doornen van Rose.
          Wraak.
          Geen Rose zonder doornen. Wijzend naar het gezegde (geen rozen zonder doornen) dat je het geluk hebt dat je haar 'gevonden' hebt (ook wijzend naar haar uiterlijk), maar onder dat uiterlijk schuilt er een zwarte gedaante dat alleen wraak wil.
          Parel.
          Masker/Mask.
          Bad Karma is coming.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2014 - 21:48 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Biblio schreef:
    (...)

    Ja :$

    Nice ^^ Dan hoef ik me geen zorgen te maken dat ik geen cover krijg hehe. Ik weet zeker dat je wel iets kan bedenken C: (Ik voel me bijna schuldig dat ik je geen credits of iets voor je moeite kan geven :'D)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tsuchiya schreef:
    (...)
    Nice ^^ Dan hoef ik me geen zorgen te maken dat ik geen cover krijg hehe. Ik weet zeker dat je wel iets kan bedenken C: (Ik voel me bijna schuldig dat ik je geen credits of iets voor je moeite kan geven :'D)


    Ik zal mijn best doen :$ en dat maakt niet uit hoor! Zo heb ik ook weer iets te doen in de vakantie (:


    I just caught the wave in your eyes

    Biblio schreef:
    (...)

    Ik zal mijn best doen :$ en dat maakt niet uit hoor! Zo heb ik ook weer iets te doen in de vakantie (:

    Hehe oke, dankjewel! (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hmm tja dit is m ook niet echt he? :x


    I just caught the wave in your eyes

    Biblio schreef:
    Hmm tja dit is m ook niet echt he? :x


    Die vind ik nog best mooi hoor.. Alleen het hoofd van Shay is wat weg, wat ik jammer vind.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tsuchiya schreef:
    (...)
    Die vind ik nog best mooi hoor.. Alleen het hoofd van Shay is wat weg, wat ik jammer vind.


    Hahaha kay dankje ^^ ik zal dat aanpassen maar is dit dan ongeveer wat je in gedachten hebt, of..? (:


    I just caught the wave in your eyes

    Biblio schreef:
    (...)

    Hahaha kay dankje ^^ ik zal dat aanpassen maar is dit dan ongeveer wat je in gedachten hebt, of..? (:

    Eh, wie is trouwens die vrouw op de achtergrond? Was ik even vergeten te vragen hehe. Want het lijkt een beetje dat het om haar gaat.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb Shay verduidelijkt en een andere cover gemaakt waarbij luke en het andere meisje vaag op de achtergrond staan. Het meisje in de jurk (Rose/Amelia) 'denkt' namelijk aan hun



    I just caught the wave in your eyes

    Tsuchiya schreef:
    (...)
    Eh, wie is trouwens die vrouw op de achtergrond? Was ik even vergeten te vragen hehe. Want het lijkt een beetje dat het om haar gaat.


    nah ja ik dacht dat is Amelia wanneer ze als bruid zonder man is tja :') hehe


    I just caught the wave in your eyes

    Biblio schreef:
    (...)

    nah ja ik dacht dat is Amelia wanneer ze als bruid zonder man is tja :') hehe

    Ik moet als eerst echt even zeggen dat ik enorm blij bent met je hulp. Niet om slijmerig over te komen, maar je hulp waardeer ik enorm. Sommigen die ik gevraagd heb (niet op Q) die hebben het af laten weten met een of andere stompzinnige reden, dat hielp mee aan mijn rothumeur van gisteren) en nou ja, ik ben dus blij met dat jij niet af hebt laten weten haha.

    Hij is leuk geworden! Alleen, ligt het aan mij of lijkt de wang van Shay ietwat.. tja, oneven? Kun je de vrouw in het midden en die twee daarboven weghalen en deze ervoor in de plaats zetten?

    Sorry, trouwens, dat het antwoord wat langer duurde. Ik was al bezig met de foto, maar toen ik 'm had opgeslagen was 'ie nergens meer te bekennen, dus ik moest 'm opnieuw maken -,-

    [ bericht aangepast op 30 dec 2014 - 22:25 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tsuchiya schreef:
    (...)
    Ik moet als eerst echt even zeggen dat ik enorm blij bent met je hulp. Niet om slijmerig over te komen, maar je hulp waardeer ik enorm. Sommigen die ik gevraagd heb (niet op Q) die hebben het af laten weten met een of andere stompzinnige reden, dat hielp mee aan mijn rothumeur van gisteren) en nou ja, ik ben dus blij met dat jij niet af hebt laten weten haha.

    Hij is leuk geworden! Alleen, ligt het aan mij of lijkt de wang van Shay ietwat.. tja, oneven? Kun je de vrouw in het midden en die twee daarboven weghalen en deze ervoor in de plaats zetten?

    Sorry, trouwens, dat het antwoord wat langer duurde. Ik was al bezig met de foto, maar toen ik 'm had opgeslagen was 'ie nergens meer te bekennen, dus ik moest 'm opnieuw maken -,-


    Okay komt voor 'm elkaar, ja toen ik had geupload etc. viel het me ookal op maar ik was te moe om weer de computer op te starten enzo haha :$

    En nawh geen probleem hoor! Ik leef onder het moto: als je ergens mee begonnen bent maak je het af. (:


    I just caught the wave in your eyes

    Biblio schreef:
    (...)

    Okay komt voor 'm elkaar, ja toen ik had geupload etc. viel het me ookal op maar ik was te moe om weer de computer op te starten enzo haha :$

    En nawh geen probleem hoor! Ik leef onder het moto: als je ergens mee begonnen bent maak je het af. (:

    Haha, thanks. Ur awesome. Daar mag ik nog een puntje aan zuigen haha.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tsuchiya schreef:
    (...)
    Haha, thanks. Ur awesome. Daar mag ik nog een puntje aan zuigen haha.


    Awh dankje! Je bent een toffe peer (:


    I just caught the wave in your eyes

    Biblio schreef:
    (...)

    Awh dankje! Je bent een toffe peer (:

    I know :D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nou ik ben geloofk niet zo wakker maar ja :'), ik begreep niet zo heel goed wat ik moest doen, maar bedoelde je dit haha


    I just caught the wave in your eyes