• Hahha, mijn hond heet dus Jada. En aangezien ze soms behoorlijk lastige momenten heeft moet je dan dikwijls haar naam even roepen.
    Dus vanmiddag was ze weer van de ene zetel naar de andere aan het springen - terwijl ze dus niet in de zetels mag. En toen riep ik Tom! - Sorry Tom, dat ik mis tussen jou en m'n hond haha.
    Hahha, mijn moeder meteen al kijken van Ö???
    Maar dat heb ik zo vaak, dat ik iemand wil roepen en ik roep Tom of gewoon de verkeerde naam. Soms is dit zo genant.

    Wie heeft dat nog?

    [ bericht aangepast op 11 juli 2010 - 23:29 ]

    Ongelofelijk vaak, en 't ergte is dan nog dat ik na vijf minuten nog niet op de juiste naam kan komen >.< Ik heb zo een goede vriendin van me Kobe genoemt, en ik had het zelf niet door


    Live life limitless.

    Dat heb ik ook soms. Ik heb ook soms dat ik namen 'samenvoeg'.. zoals toen ik bv. Koen wou zeggen, maar ik zag Stef, en toen zei ik Stoen (krul) -snappie ? :d-


    None but ourselves can free our minds.

    Mijn moeder. Ofwel roept ze me met de naam van de hond, ofwel met die van mijn oudere zus ofwel met die van m'n jongere. Dan krijg je zoiets.
    mama: Sita! Uh, Nana, uh Tiany
    ik: Chiara.

    Strobelight schreef:
    Dat heb ik ook soms. Ik heb ook soms dat ik namen 'samenvoeg'.. zoals toen ik bv. Koen wou zeggen, maar ik zag Stef, en toen zei ik Stoen (krul) -snappie ? :d-


    Jhaa, ik snap het.
    Heb ik alleen met woorden, nog niet met namen - dacht'k? -

    Mijn vader zegt de naam van de hond tegen mij, en raar genoeg kijk ik nog op ook x')


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Als ik iemand van me vrienden wil roepen moet ik vaak terug zwaar nadenken , terwijl ik ze al jaren ken:Y)


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Haha, ik noem alle lieve wezens 'Bill'. Vandaag ook met de katten. We hebben drie kleine katjes. Normaal haten ze me alledrie, maar vandaag kwam er eentje naar me toe en kroop op men schoot om kopjes te geven. "Dat is men Billie" :Y)


    Life begins at the end of your comfort zone

    haha, ik riep een keer tegen onze hond "Pim niet kwijlen!" haha, z'n naam is Bas en mn broer heet PimxD


    To The Stars Through Adversity

    Blessed schreef:
    Mijn vader zegt de naam van de hond tegen mij, en raar genoeg kijk ik nog op ook x')


    Fie, serieus? Oké, dat had ik eigenlijk nog wel kunnen verwachten van jou xD


    Live life limitless.

    niet zo vaak eigenlijk. :')