• Praattopic.


    Topics
    Rollentopic
    Speeltopic
    Story

    [ bericht aangepast op 4 aug 2014 - 16:17 ]

    Amarela schreef:
    (...)

    Voor no reason. Zal Sapphire leuk vinden HAHAAHA. Al zal Sapphire denk ik ook niet zo blij zijn ;p


    Hahaha, ja.:') Ga je trouwens de bruiloft uitschrijven of niet?^^

    @Nemeton; Hayden is ook alweer af op blz 9.:Y)


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Valkyries schreef:
    Wel grappig dat de personages zelf tot dusver gewoon niet blij zijn met hun partner, vind dat dus echt gewoon humor :'D


    Hahaha. Echt hè. Dat wordt nog wat. Al denk ik niet dat iemand het erg zal vinden als hun partner vreemd gaat.:')


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Asmodom schreef:
    (...)

    Tja, het is helaas geen Sleeping Beauty waar Aurora blijkt te zijn uitgehuwelijkt aan de prins waar ze uit zichzelf verliefd op is geworden.

    Wie weet, misschien dat sommigen toch nog iets voor hun partner gaan voelen xD
    En anders toch maar die onderlinge partnerruil :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Magnus schreef:
    (...)

    Hahaha, ja.:') Ga je trouwens de bruiloft uitschrijven of niet?^^

    @Nemeton; Hayden is ook alweer af op blz 9.:Y)


    Stiekem heb ik daar helemaal geen zin in HAHAHA. Nee, ik doe dat morgen wel ofzo. Tenzij het noodzakelijk is natuurlijk.


    That is a perfect copy of reality.

    Valkyries schreef:
    (...)
    Wie weet, misschien dat sommigen toch nog iets voor hun partner gaan voelen xD
    En anders toch maar die onderlinge partnerruil :'D


    Sapphire is altijd open voor een partnerruil :Y)


    That is a perfect copy of reality.

    Valkyries schreef:
    (...)
    Wie weet, misschien dat sommigen toch nog iets voor hun partner gaan voelen xD
    En anders toch maar die onderlinge partnerruil :'D


    Zou leuk zijn, alleen zie ik het bij mijn personage niet echt gebeuren. I mean, the dude is freaking 19. Ze zou hem hooguit gebruiken voor een eenmalig pleziertje :Y)


    Happy Birthday my Potter!

    Magnus schreef:
    (...)

    Hahaha. Echt hè. Dat wordt nog wat. Al denk ik niet dat iemand het erg zal vinden als hun partner vreemd gaat.:')

    whaha Riley en Alec samen, ik zie het al voor me :'D Tja, hij blijft een favoriet he :'D

    Ik weet nog niet in hoeverre Riley reageert op het huwelijk, en op Dariel. En tja, als eerste zullen er meer dan genoeg moordplannen zijn tussen Riley en Alex dat we daaraan onze handen vol aan hebben :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Amarela schreef:
    (...)

    Sapphire is altijd open voor een partnerruil :Y)

    Whaha onze partners switchen, echte partnerruil whaha :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Amarela schreef:
    (...)

    Stiekem heb ik daar helemaal geen zin in HAHAHA. Nee, ik doe dat morgen wel ofzo. Tenzij het noodzakelijk is natuurlijk.


    Lol. Ghehe. Van mij hoeft het niet hoor, maar ik dacht misschien dat jij dat wou. ^^

    En wat, is Alec niet goed genoeg? Zo snel weer een partnerruil. Dat breekt zijn hart. . . :')

    [ bericht aangepast op 3 aug 2014 - 23:57 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ik zat trouwens dus hier echt breedgrijnzend om dat hele 'plotten' hier met de partners en te fangirlen met Riley, stapt m'n vriend zo binnen van z'n wachtdienst en meteen van: wat zit jij daar nu zo belachelijk te grijnzen naar je beeldscherm. Zit je met je andere vriendje te chatten :'D Zo heel droog.
    En tja, ik kan hem dit uitleggen, maar dat begrijpt hem toch niet. Dus ik zei al, je mag teruglezen, maar ik vrees voor je dat je het toch niet zal begrijpen, dus negeer me gewoon :'D
    Het is niet de eerste keer dat ik zo belachelijk zit te grijnzen achter m'n pc als ik me inleef met schrijven of RPG'en :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Hahahaha, omfg. Genius couples – I must say.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Valkyries schreef:
    (...)
    Whaha onze partners switchen, echte partnerruil whaha :'D


    Hahahah. In de RPG misschien :Y)


    That is a perfect copy of reality.

    Poor Hayden. die mag wel even uit huilen bij Malia.

    Al gaat ze waarschijnlijk niks bij hem doen.
    Ik denk dat ik Malia toch trouw laat blijven aan het huwelijk en Jeremiah als ze geen gevoelens voor hem gaat krijgen.

    forever alone. (huil);)

    Valkyries schreef:
    Ik zat trouwens dus hier echt breedgrijnzend om dat hele 'plotten' hier met de partners en te fangirlen met Riley, stapt m'n vriend zo binnen van z'n wachtdienst en meteen van: wat zit jij daar nu zo belachelijk te grijnzen naar je beeldscherm. Zit je met je andere vriendje te chatten :'D Zo heel droog.
    En tja, ik kan hem dit uitleggen, maar dat begrijpt hem toch niet. Dus ik zei al, je mag teruglezen, maar ik vrees voor je dat je het toch niet zal begrijpen, dus negeer me gewoon :'D
    Het is niet de eerste keer dat ik zo belachelijk zit te grijnzen achter m'n pc als ik me inleef met schrijven of RPG'en :'D


    Oh wauw. Awkward hahaha.


    That is a perfect copy of reality.

    Valkyries schreef:
    Ik zat trouwens dus hier echt breedgrijnzend om dat hele 'plotten' hier met de partners en te fangirlen met Riley, stapt m'n vriend zo binnen van z'n wachtdienst en meteen van: wat zit jij daar nu zo belachelijk te grijnzen naar je beeldscherm. Zit je met je andere vriendje te chatten :'D Zo heel droog.
    En tja, ik kan hem dit uitleggen, maar dat begrijpt hem toch niet. Dus ik zei al, je mag teruglezen, maar ik vrees voor je dat je het toch niet zal begrijpen, dus negeer me gewoon :'D
    Het is niet de eerste keer dat ik zo belachelijk zit te grijnzen achter m'n pc als ik me inleef met schrijven of RPG'en :'D


    Dat zeggen mijn ouders vaak genoeg.
    Alleen is het dan, 'wanneer gaan we je vriendje ontmoeten?'