• Ik ben een beetje hopeloos op zoek naar iemand die net zo denkt als ik, sinds ik me echt vreemd voel omdat het wel lijkt of ik ben de enige persoon op aarde die dit probleem heeft. En waarschijnlijk verklaren jullie me ook allemaal gek met wat ik nu ga vertellen: maar ik heb gewoon een verschrikkelijke hekel aan muziek ;x

    Een tijd geleden, toen ik lekker gezellig met vriendinnen was zeiden ze tegen me dat ze naar Avicii (schrijf ik het goed?) gingen en ze vroegen of ik niet mee wou. Wat mijn antwoord was: ik wist niet dat, dat land bestond? Waar is het dan? Want ik heb geen geld voor vakantie hoor. Ze keken me echt aan alsof ik van een ander planeet kwam.

    Maar kom op, ben ik nou echt zo vreemd? Ik kan toch echt niet de enige persoon zijn met een afkeur voor muziek?


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Luister je geen muziek? Niets? Of een bepaald genre gewoon niet?


    Pretty is just a pretty word.

    Ik vind je niet raar. Ik heb bijvoorbeeld een hekel van die gemaakte mannen met sixpacks die zo'n beetje iedereen knap vind. :W


    26 - 02 - '16

    eerlijk heb ik het ook nog nooit echt iemand horen zeggen dat ze niet van muziek houden.

    Zelf begrijp ik het niet geheel aangezien muziek mij heel erg rustig maakt en kan opvrolijken en helpt.

    Maar ik denk echt niet dat je de enigste bent met een afkeur voor muziek.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Nee hoor, het is niet zo raar, ik zeg je, mijn moeder luisterd Radio 10 gold of Radio 10 en daar draaien ze Avicii niet, dus die was helemaal van: wie is dat?

    Horings schreef:
    Luister je geen muziek? Niets? Of een bepaald genre gewoon niet?

    Buiten op het werk, waar het verplicht is om de radio op te zetten, helemaal niet.


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Ik heb het ook. Ik vind de muziek van tegenwoordig ook helemaal geen muziek.

    De oude ploeg van mijn studentenvereniging wil binnenkort naar Dimitri Vegas & Like Mike, als ik het juist schrijf, ik dacht dus dat de ene het voorprogramma was van de ander. Bleek het 1 'set' te zijn. Nja, ik heb ook beleefd afgewezen. Ik ga geen 50 euro betalen voor naar een concert te gaan van muziek die ik niet graag luister alleen maar omdat vrienden willen gaan.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Floresa schreef:
    (...)
    Buiten op het werk, waar het verplicht is om de radio op te zetten, helemaal niet.

    Wauw. Je bent echt de eerste die zegt dat die geen muziek luistert. Misschien heb je gewoon je muzieksmaak nog niet gevonden? :'D


    Pretty is just a pretty word.

    Horings schreef:
    (...)
    Wauw. Je bent echt de eerste die zegt dat die geen muziek luistert. Misschien heb je gewoon je muzieksmaak nog niet gevonden? :'D
    maar maar hoe kun je die dan vinden als je geen muziek luisterd=3


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    (...) maar maar hoe kun je die dan vinden als je geen muziek luisterd=3

    Goed punt. Hahaha. :W


    Pretty is just a pretty word.

    Ik heb ook geen bepaald genre waar ik echt van houd en ik luister ook nooit uit mezelf muziek, ik luister altijd met anderen mee.


    Life is hard and then we die

    Horings schreef:
    (...)
    Goed punt. Hahaha. :W
    ik kon het gewoon niet laten om er even een opmerking over te maken=3


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tja, de meeste mensen houden wel van een soort muziek. Eigenlijk ken ik niemand die echt van geen enkele soort muziek houdt. Vind je klassieke muziek of filmmuziek dan ook vreselijk?


    Happy Birthday my Potter!

    Scandal schreef:
    Ik heb het ook. Ik vind de muziek van tegenwoordig ook helemaal geen muziek.

    De oude ploeg van mijn studentenvereniging wil binnenkort naar Dimitri Vegas & Like Mike, als ik het juist schrijf, ik dacht dus dat de ene het voorprogramma was van de ander. Bleek het 1 'set' te zijn. Nja, ik heb ook beleefd afgewezen. Ik ga geen 50 euro betalen voor naar een concert te gaan van muziek die ik niet graag luister alleen maar omdat vrienden willen gaan.

    Inderdaad, misschien daarom dat ik die afkeer ook heb. Omdat je tegenwoordig geen talent moet hebben om op te treden voor 10.000 mensen. Als iemand ooit aan me zal vragen om eens een liedje op te zetten zal het 90% kans zijn dat het Elvis is ;x

    Nee, dat zou ik dus ook niet doen als je het niet leuk vind. Zo heb ik eens een ticket voor Werchter gekocht omdat vrienden wouden dat ik mee ging. Ben ik nog niet gegaan.


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Is er echt geen enkel liedje dat je leuk vindt, of vind je het gewoon niet leuk om naar muziek te luisteren? Ik vind je in ieder geval niet raar hoor. :3


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Asmodom schreef:
    Tja, de meeste mensen houden wel van een soort muziek. Eigenlijk ken ik niemand die echt van geen enkele soort muziek houdt. Vind je klassieke muziek of filmmuziek dan ook vreselijk?

    Ik vind het gewoon allemaal verschrikkelijk om heel eerlijk te zijn ;x geef maar gewoon lekker de ongestoorde stilte.


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.